eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w Oddziale ZUS w Poznaniu i Inspektoratach



Ogłoszenie z dnia 2005-11-18

POZYCJA 61374

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w Oddziale ZUS w Poznaniu i Inspektoratach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, do kontaktów: Artur Łaszkiewicz, ul. Dąbrowskiego 12, 60-839 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866, e-mail: zopi@sylaba.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w Oddziale ZUS w Poznaniu i Inspektoratach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w: Oddziale ZUS w Poznaniu: a)w budynku A, ul. Dąbrowskiego 12, b)w budynku B, ul. Dąbrowskiego 12 ( Ośrodek Przetwarzania Danych ), c)pomieszczenia biurowe przy ul. Dąbrowskiego 17 tj. pok. 102,103,104,105,106,106a,107,113,114,203, d)pomieszczenia biurowe przy Al. Niepodległości 8 tj. pok. 100,130,131,133,144,144a,146,147,147a. Inspektoracie Poznań III Oddziału ZUS w Poznaniu: a)w budynku A, ul. Fabryczna 27/28 b)w budynku B, ul. Fabryczna 27/28 Inspektoracie w Międzychodzie - budynek przy ul. Słowackiego 7 Inspektoracie w Szamotułach - budynek przy ul. B. Chrobrego 17 Inspektoracie w Nowym Tomyślu - budynek przy ul. Kolejowej 4 Inspektoracie w Grodzisku Wlkp. a) budynek na os. Wojska polskiego 25 - parter budynku oraz część lokalu na I piętrze tj. pok. nr 22 ( składający się z trzech pomieszczeń przechodnich ), b) pomieszczenia biurowe na os. Wojska Polskiego 20 - archiwum. Ogółem powierzchnia łączna do sprzątania wynosi 19 626,74m² Szczegółowy zakres zawiera SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tak jak w punkcie 1.6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87401-87409. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 EUR. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości powierzchni ogółem do sprzątania wynoszącej 19 626,74m2;. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 14.156,00zł. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty, wniesione przed zawarciem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w SIWZ , to jest: 1. Być uprawnionym do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( kontraktowej ) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres wykonania przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł.( słownie: czterysta-tysięcy-złotych ). 3. Powinni: a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać na przestrzeni ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie na usługę sprzątania obiektu/ów/ o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 tyś. m². b)posiadać potencjał techniczny, c)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 7 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zaświadczenie to musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca odpowiednio nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- zaświadczenie to musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy - dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( wymóg dotyczy tylko podmiotów zbiorowych ). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej( kontraktowej ) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres wykonania przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 tyś. zł. brutto. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Wykaz usług wykonanych na przestrzeni ostatnich 3 lat ( liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, dla potwierdzenia iż Wykonawca świadczył w ww. okresie usługi ( minimum jedną ) polegające na sprzątaniu obiektu/ów/ w ramach realizacji jednego zamówienia o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 tyś. m², oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( co najmniej jeden taki dokument ). Dokumenty te muszą potwierdzać iż usługi zostały należycie wykonane a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty, lecz jedynie po jej zakończeniu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/59/P/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.01.2006, godzina 11:15, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, pokój 219.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Tak - IV kwartał 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.