eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Wrocław: Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 61369 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, fax 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instutucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu polegająca na demontażu starych okien, dostawie i montażu nowych okien drewnianych w ilości: 1. Okno zamknięte łukowo o wymiarach 143 x 252 cm (oznaczenie 01) - 14 sztuk do galerii wystaw czasowych na wysokim parterze muzeum. 2. Okno zamknięte łukowo o wymiarach 143 x 256 cm (oznaczenie 021) - 5 sztuk do pomieszczeń magazynowych grafiki na II piętrze Muzeum. Wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) ZADANIE I - Dostawa i montaż okien 01 wraz z demontażem starych okien - od 1.07.2008 do 15.07.2008 r. Dostawa okien 021 - do 1.07.2008 r. 2) ZADANIE II - Montaż okien 021 wraz z demontażem starych okien - do 31. 12.2008 r. (termin rozpoczęcia zostanie wskazany Wykonawcy z miesięcznym wyprzedzeniem). II. Wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia mają być wykonane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez mgr inż. arch. Małgorzatę Dworską, na którą składa się: 1) Projekt budowlany wymiany stolarki okiennej - dołączony do SIWZ jako Załącznik nr 2. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dołączony do SIWZ jako Załącznik nr3. Uwaga: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót opisuje wymianę stolarki w całym budynku Muzeum. Wykonawca, przy przygotowaniu oferty, bierze pod uwagę tylko te roboty, które są niezbędne do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym. 3) Przedmiar robót - dołączony do SIZW jako Załącznik nr 4. III. Zakres robót budowlanych przy wymianie okien obejmuje: 1) Demontaż istniejącej stolarki okiennej i podokienników drewnianych wraz z usunięciem , wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów. 2) Montaż nowych okien jednoramowych z szybą zespoloną. 3) Montaż podokienników drewnianych. 4) Uzupełnienie tynków w pasie przyokiennym. 5) Uzupełnienie ubytków kamienia i wykonanie spoiny elastycznej pomiędzy kamieniem a stolarką ,w kolorze dopasowanym do stolarki (strona zewnętrzna) 6) Malowanie wnęki okiennej. IV. Wymagania szczególne dotyczące okien: 1) Wymiary okien muszą być dopasowane do istniejących otworów przy założeniu że wymiary ościeżnicy w świetle otworu są mniejsze od wymiaru w świetle węgarka o 26 do 36 mm ( tzn. ościeżnica wystaje poza węgarek o 13 do 18 mm); 2) Ze względu na trudności w dostępie do niektórych okien wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich wymiarów bezpośrednio w obiekcie. Wobec powyższego - Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem budynkiem Muzeum Narodowego we Wrocławiu, w zakresie pozwalającym na prawidłowe wykonanie zamówienia - wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest obowiązkowa i musi zostać potwierdzona przez wykonawcę oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 Formularza Ofertowego. 3) Okna należy wyposażyć w profile ozdobne wykonane według projektu na wzór istniejącej stolarki. V. Wymagania szczególne dotyczące prac budowlanych: a. Uzupełnienia tynków należy wykonać z zaprawy wapienno-cementowej; b. Płaszczyznę tynku dopasować do istniejących tynków we wnętrzach okiennych; c. Całe wnęki pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym. d. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, załączonej do niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. VI. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do takiego ich prowadzenia, aby nie zakłócać pracy muzeum - realizacja zamówienia musi być prowadzona przy bardzo ścisłej współpracy z Zamawiającym przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa, jakie powinno być stosowane przy pracach w obiekcie muzealnym. a. Wszelkie konieczne prace należy prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie ewentualne straty spowodowane nienależytym zabezpieczeniem obiektu, działaniami osób trzecich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia placu robót. b. Wymaga się zabezpieczania terenu, na którym prowadzone będą prace, w taki sposób, aby umożliwiona była praca obiektu. c. Wymaga się systematycznego porządkowania miejsc wykonywania robót. d. Wymaga się prowadzenia robót w sposób nieuciążliwy nie powodujący zagrożeń dla bezpieczeństwa pracowników i zwiedzających. VII. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty robót towarzyszących oraz prac tymczasowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, wynikających wprost z kosztorysu ofertowego jak również w nich nie ujętych, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia i utylizacji odpadów, zabezpieczeń istniejących elementów obiektu budowlanego oraz zainstalowanych urządzeń, zabezpieczeń bhp oraz ppoż., utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi i urządzeń Wykonawcy, przeprowadzenia wymaganych prób oraz badań, skompletowania dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w przedmiarze robót, obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, po telefonicznym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego: Krzysztof Michalski tel. 0-71 343-33-08. VIII. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Kosztorys ofertowy, na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót - zachowując kolejność, lp. podstawę wyceny oraz ilości podane w przedmiarze - należy podać wartości dla wszystkich pozycji wymienionych w przedmiarze oraz ogólną wartość kosztorysową robót budowlanych. IX. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Uwaga: obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. należy do Wykonawcy. X. Wykonawca realizując niniejszą umowę jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) i przechodzą na niego obowiązki określone tymi przepisami oraz przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.). XI. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego (gwarancja obejmuje wady materiałowe jak i wady w wykonawstwie). XII. Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych. Zamawiający dopuszcza rozliczenie robót na podstawie jednej faktury częściowej płatnej po wykonaniu I Zadania i jednej faktury końcowej, płatnej po realizacji II Zadania. XIII. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków, w tym szczególnie w placówkach muzealnych czynnych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na wymianie drewnianej stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto (należy dołączyć wykaz robót z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót) oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje. b) wskażą z imienia i nazwiska osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z załączeniem do oferty dokumentów, wymaganych prawem budowlanym, koniecznych do pełnienia w/w funkcji, tj. uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) wykażą że kierownik budowy, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych( Dz.U. 2004 Nr 150, poz.1579) odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (lub posiada zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie wcześniejszych rozporządzeń Ministra Kultury i Sztuki) . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady: spełnia lub nie spełnia. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. III. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: 1) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); 2) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ). 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawca występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY załączony do niniejszej SIWZ, zawierający załączniki wzory - oświadczenia oraz dokumenty: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie. 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 4) oryginał pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków, w tym szczególnie w placówkach muzealnych czynnych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres ten liczony jest od terminu składania ofert wstecz), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegających na wymianie drewnianej stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto (co najmniej jedna robota budowlana), z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego. 2) Dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób (co najmniej jednej pełniącej funkcje kierownika budowy), które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazaną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. 5) Dokument potwierdzający, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) odbyła, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę, potwierdzony przez właściwego konserwatora zabytków lub równoważne zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział administracyjno-gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.