eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10



Ogłoszenie nr 613615-N-2017 z dnia 2017-11-10 r.

Miasto Wodzisław Śląski: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 000526883, ul. ul. Bogumińska  4 , 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324590431, e-mail kancelaria@wodzislaw-slaski.pl, faks +48327218703.
Adres strony internetowej (URL): https://wodzislaw-slaski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Adres:
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskego, Biuro Obsługi Klienta, ul. Bogumińska 4B, 44-300 Wodzisław Śląski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich
Numer referencyjny: BZp.271.38.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno -Wychowawczo - Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich. Pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych i uczniów winny być oznaczone z przodu i z tyłu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. Pojazdy, które będą przewozić osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich winny być do tego przystosowane tj. posiadać na wyposażeniu windę dla niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu wraz z certyfikatami przeprowadzonych testów oraz system mocowań wózków inwalidzkich wraz z certyfikatami z testów w zakresie systemu mocowań wózków. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych, przestrzegać przepisy bhp i p.poż., ubezpieczyć pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci) na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. W razie potrzeby stosować do przewozu dzieci foteliki ochronne / dostosowane do rodzaju niepełnosprawności dzieci/ wraz z odpowiednio dopasowanymi pasami bezpieczeństwa według obowiązujących przepisów. Pojazdy muszą spełniać wymogi z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015r. poz. 305). Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przepisami prawa - ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym / Dz.U. z 2012r. Nr 198, poz. 1137 ze zmianami/. Szczegółowy wykaz dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2018r. do 21 grudnia 2018r. Dni przewozu dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu w poszczególnych miesiącach w 2018 roku: styczeń - 19 dni luty - 13 dni marzec - 20 dni kwiecień - 19 dni maj - 20 dni czerwiec - 16 dni wrzesień - 20 dni październik - 23 dni listopad - 21 dni grudzień - 15 dni OGÓŁEM - 186 dni Dni wolne od dowożenia uczniów w 2018 roku: styczeń - 1,6,7,13,14,20,21,27,28,29,30,31 luty - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,17,1824,25 marzec - 3,4,,10,11,17,18,24,25,29,30,31 kwiecień - 1,2,3,7,8,14,15,21,22,28,29 maj - 1,3,5,6,12,13,19,20,26,27,31 czerwiec - 2,3,9,10,16,17,23,24,25,26,27,28,29,30 lipiec - cały miesiąc sierpień - cały miesiąc wrzesień - 1,2,8,9,15,16,22,23,29,30 październik - 6,7,13,14,20,21,27,28 listopad - 1,3,4,10,11,17,18,24,25 grudzień - 1,2,8,9,15,16,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31 * liczba dni może ulec zmianie w związku z organizacją zajęć lekcyjnych w placówkach 1) Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wskazanych przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na etapie złożenia oferty - stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. c. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowanie pojazdem, - sprawowanie opieki nad dziećmi. Wykonawca zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części: CZĘŚĆ I : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZO-REWALIDACYJNYCH I INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej - wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2018r. do 21 grudnia 2018r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 71 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia - 186 dni. DOWOZY I ODWOZY CZĘŚĆ I : 1) I trasa: (dowóz i odwóz) Hoża, Rolnicza, Paderewskiego, Młodzieżowa, Konwaliowa, Długa, Młodzieżowa, Oraczy, Młodzieżowa, Pszowska (Kokoszyce - Apteka), Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Sasankowa, Tulipanowa, Sasankowa, Pszowska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, 26 Marca, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R, 1 Maja 23b Ośrodek RAFA. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Hoża/Rolnicza - godzina 7.05. Odwóz spod Ośrodka RAFA około godziny : od poniedziałku do środy 14.50, czwartek- piątek 14.00. Długość trasy 38,5 km, należy zapewnić 17 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim+ 1 miejsce siedzące dla opiekun. 2) II trasa: (dowóz i odwóz). Dowóz : 26 Marca (Gimnazjum nr 2), Radlińska, Wałowa, Bogumińska, Kopernika ZSP-W-R. Odwóz : Kopernika, Bogumińska, Wałowa, Słowackiego, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, 26 Marca. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Gimnazjum nr 2)- godzina 7.10. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek- piątek 14.15. Długość trasy 8 km, należy zapewnić 11 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 3) III trasa: (dowóz i odwóz) 26 Marca, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Prokuratura) - godzina 7.40. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 6,5 km, należy zapewnić 12 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 4) IV trasa: (dowóz i odwóz) Przemysława, Mieszka, Kokoszycka, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Kominka, Chrobrego, Rybnicka, Dębowa, Rybnicka, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy os. XXX lecia - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 26 km, należy zapewnić 8 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 5) V trasa: (dowóz i odwóz) Jastrzębska, Armii Ludowej, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Starowiejska, Poprzeczna, Starowiejska, Bogumińska, Skrzyszowska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Jastrzębskiej - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 11 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 6) VI trasa: (dowóz i odwóz) Górnicza, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Witosa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Czyżowicka, Karkoszka, Czyżowicka, Pszowska, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Górniczej 7.00. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 27 km, należy zapewnić 20 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 7) VII trasa: (odwóz) ZPS-W-R Kopernika, Jastrzębska, Armii Ludowej, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, 26 Marca, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Radlińska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Pszowska, Górnicza, Pszowska, Młodzieżowa. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny 15.35 poniedziałek - piątek. Długość trasy 30,5 km, należy zapewnić 18 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 8) VIII trasa: (dowóz i odwóz) Rzeczna, Czyżowicka, Wolności, Roboty, Słowiańska, Miczurina, Osadnicza, Pałacowa, Oraczy, Młodzieżowa, Konwaliowa, Młodzieżowa, Paderewskiego, Oraczy, Młodzieżowa, Pszowska, Górnicza, Kokoszycka, Mieszka, Leszka, Radlińska, Kominka, Wańkowicza, Kominka, Radlińska, 26 Marca, Tysiąclecia Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Rzecznej według harmonogramu zajęć uczniów. Odwóz spod ZSP 7 wg harmonogramu planu zajęć uczniów. Długość trasy 38,5 km, należy zapewnić 10 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.". CZĘŚĆ II : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RACIBORZU Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej - wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2017r. do 22 grudnia 2017r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 i innych placówek oświatowych w Raciborzu pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia - 186 dni. Trasy dowozu i odwozu : 1) I trasa: ul. Ściegiennego, Chrobrego, 26 Marca (szpital) - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 7.00. 2) II trasa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4 - ul. 26 Marca (szpital), Chrobrego, Ściegiennego, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 15.15.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60170000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. zwiększenia ilości kilometrów na trasach. Warunki zwiększenia km. zostały określone w umowie. Zwiększenie ilości kilometrów nastąpi w przypadku konieczności zmiany trasy spowodowanej dojściem dodatkowych dzieci, które będą korzystały z przewozu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02   lub zakończenia: 2018-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym /Dz.U. z 2013r. poz. 1414 tekst jednolity ze zmianami.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał usługi w zakresie przewozu osób o wartości minimum dla części I : 80.000,00 zł, dla części II : 25.000,00 zł - przynajmniej 1 zamówienie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy, potwierdzone informacją na temat rzetelnego wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednej lub dwóch usług o wartości minimum 105.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) licencja lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). 2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający spełnienie przez pojazdy użyte do realizacji zamówienia min. normy EURO 5 (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 540,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany pojazdów spełniających normę emisji spalin minimum EURO 5 i powyżej pod warunkiem, iż wymieniony pojazd będzie spełniał wskazaną normę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-23, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do zespołu placówek szkolno- wychowawczo-rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej - wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2018r. do 21 grudnia 2018r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 71 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia - 186 dni. DOWOZY I ODWOZY CZĘŚĆ I : 1) I trasa: (dowóz i odwóz) Hoża, Rolnicza, Paderewskiego, Młodzieżowa, Konwaliowa, Długa, Młodzieżowa, Oraczy, Młodzieżowa, Pszowska (Kokoszyce - Apteka), Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Sasankowa, Tulipanowa, Sasankowa, Pszowska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, 26 Marca, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R, 1 Maja 23b Ośrodek RAFA. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Hoża/Rolnicza - godzina 7.05. Odwóz spod Ośrodka RAFA około godziny : od poniedziałku do środy 14.50, czwartek- piątek 14.00. Długość trasy 38,5 km, należy zapewnić 17 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim+ 1 miejsce siedzące dla opiekun. 2) II trasa: (dowóz i odwóz). Dowóz : 26 Marca (Gimnazjum nr 2), Radlińska, Wałowa, Bogumińska, Kopernika ZSP-W-R. Odwóz : Kopernika, Bogumińska, Wałowa, Słowackiego, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, 26 Marca. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Gimnazjum nr 2)- godzina 7.10. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek- piątek 14.15. Długość trasy 8 km, należy zapewnić 11 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 3) III trasa: (dowóz i odwóz) 26 Marca, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Prokuratura) - godzina 7.40. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 6,5 km, należy zapewnić 12 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 4) IV trasa: (dowóz i odwóz) Przemysława, Mieszka, Kokoszycka, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Kominka, Chrobrego, Rybnicka, Dębowa, Rybnicka, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy os. XXX lecia - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 26 km, należy zapewnić 8 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 5) V trasa: (dowóz i odwóz) Jastrzębska, Armii Ludowej, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Starowiejska, Poprzeczna, Starowiejska, Bogumińska, Skrzyszowska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Jastrzębskiej - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 11 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 6) VI trasa: (dowóz i odwóz) Górnicza, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Witosa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Czyżowicka, Karkoszka, Czyżowicka, Pszowska, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Górniczej 7.00. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 27 km, należy zapewnić 20 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 7) VII trasa: (odwóz) ZPS-W-R Kopernika, Jastrzębska, Armii Ludowej, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, 26 Marca, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Radlińska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Pszowska, Górnicza, Pszowska, Młodzieżowa. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny 15.35 poniedziałek - piątek. Długość trasy 30,5 km, należy zapewnić 18 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 8) VIII trasa: (dowóz i odwóz) Rzeczna, Czyżowicka, Wolności, Roboty, Słowiańska, Miczurina, Osadnicza, Pałacowa, Oraczy, Młodzieżowa, Konwaliowa, Młodzieżowa, Paderewskiego, Oraczy, Młodzieżowa, Pszowska, Górnicza, Kokoszycka, Mieszka, Leszka, Radlińska, Kominka, Wańkowicza, Kominka, Radlińska, 26 Marca, Tysiąclecia Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Rzecznej według harmonogramu zajęć uczniów. Odwóz spod ZSP 7 wg harmonogramu planu zajęć uczniów. Długość trasy 38,5 km, należy zapewnić 10 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60170000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 540,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących oraz innych placówek oświatowych w Raciborzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej - wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2017r. do 22 grudnia 2017r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 i innych placówek oświatowych w Raciborzu pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia - 186 dni. Trasy dowozu i odwozu : 1) I trasa: ul. Ściegiennego, Chrobrego, 26 Marca (szpital) - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 7.00. 2) II trasa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4 - ul. 26 Marca (szpital), Chrobrego, Ściegiennego, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 15.15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60170000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 540,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.