eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Odbudowa dworu w Byszewach, gm.Nowosolna - część druga. Zamówienie podzielono na 3 części od A do C.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Łódź: Odbudowa dworu w Byszewach, gm.Nowosolna - część druga. Zamówienie podzielono na 3 części od A do C.
Numer ogłoszenia: 61310 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dworu w Byszewach, gm.Nowosolna - część druga. Zamówienie podzielono na 3 części od A do C..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa budynku zabytkowego dworu w Byszewach, gmina Nowosolna, na działce o nr ewid. 50/11, obręb Byszewy, powiat łódzki wschodni, część druga - kotłownia gazowa, przyłącze wod - kan, przebudowa napowietrznej sieci elektrycznej . Zabytkowy dwór w Byszewach jest w trakcie odbudowy. Zakończenie wszystkich robót budowlanych związanych z odbudową budynku ustalono na dzień 30.10.2011r. Ponadto będzie wykonywana sieć gazowa do budynku dworu - ten zakres robót leży po stronie gestora sieci gazowej i jest przyjęty do realizacji na II kwartał 2011 r (przewidywany termin zakończenia budowy 15.06.2011r). Z zakresu robót, zleconych już przez Agencję do wykonania, wyłączono roboty objęte niniejszym zamówieniem, które podzielono na części jak niżej: Część A: Wykonanie kotłowni gazowej i instalacji gazowej na podstawie: - projektu kotłowni - prawomocnej decyzji Nr 121/2010 z dnia 19.05.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę - projektu wewnętrznej instalacji gazowej, - prawomocnej decyzji Nr 394/2010 z dnia 22.12.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt instalacji i udzielającej pozwolenia na budowę. Wstępnie została zaprojektowana i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 121/2010 kotłownia olejowa. Realizowana będzie kotłownia zasilana paliwem gazowym, zgodnie z projektem instalacji gazowej. Strona funkcjonalna kotłowni nie ulega zmianie; zmienia się tylko paliwo z olejowego na gazowe. Część B: Wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na podstawie: - projektu przyłącza wod - kan. - prawomocnej decyzji Nr 394/2010 z dnia 22.12.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej zamienny projekt zagospodarowania terenu i udzielającej pozwolenia na budowę przyłączy wod-kan. Część C: Przebudowę sieci napowietrznej - likwidacja istniejącej sieci napowietrznej i budowa linii kablowej 0,4 kV wraz z budową wewnętrznej linii energetycznej zasilającej budynek dworu na podstawie: - projektu modernizacji istniejącej sieci napowietrznej, - prawomocnej decyzji Nr 395/2010 z dnia 22.12.2010r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - zamiennego projektu zagospodarowania terenu, - prawomocnej decyzji Nr 258/2010 z dnia 8.09.2010r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt zagospodarowania terenu i udzielającej pozwolenia na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala następującą wysokość wadium: Część A 3000 zł (trzy tysiące złotych) Cześć B 2000 zł (dwa tysiące złotych) Część C 1000 zł (jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) oświadczenie o posiadaniu stosownych dla przedmiotu zamówienia, a wymaganych przepisami prawa, uprawnień zawodowych - potwierdzających, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie:. - dla części A : instalacji wod - kan, centralnego ogrzewania, gazowych i wentylacyjnych, - dla części B: sieci wodnych i kanalizacyjnych, - dla części C: sieci elektroenergetycznych (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r., Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016) i które są niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, jeżeli w realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu lub innym potencjale podmiotów trzecich (o którym mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy) zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia określonego potencjału. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W przypadku nie korzystania z określonego potencjału innego podmiotu, należy na każdej stronie załącznika numer 7 do SIWZ napisać - nie dotyczy i następnie podpisać załącznik wraz z podaniem daty oświadczenia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 Upzp - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia (dla każdej części) z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych, co najmniej trzech robót budowlanych dla każdej z części zamówienia oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 uPzp - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej po jednej osobie zdolnej do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: - dla części A : instalacji wod - kan, centralnego ogrzewania, gazowych i wentylacyjnych, - dla części B: sieci wodnych i kanalizacyjnych, - dla części C: sieci elektroenergetycznych Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) ponadto Wykonawca, jeżeli w realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu lub innym potencjale podmiotów trzecich (o którym mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy) zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia określonego potencjału. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W przypadku nie korzystania z określonego potencjału innego podmiotu, należy na każdej stronie załącznika numer 7 do SIWZ napisać - nie dotyczy i następnie podpisać załącznik wraz z podaniem daty oświadczenia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 uPzp - Wykonawca winien załączyć do oferty: a) ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest przedstawienie ważnej i opłaconej na dzień składania ofert polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 300 000 zł. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) Klęski żywiołowe, b) Udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c)opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, d) opóźnienia w przekazywaniu frontu robót (dotyczy części A zamówienia) 1.3. Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4.Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji zezwoleń itp. 1.5.Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku, materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, d) zmiana ilości robót budowlanych wynikająca ze zmiany projektu, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do uzyskania efektu końcowego, e) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. Zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, f) zmiany które zostały dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust.5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust.2 ustawy Prawo budowlane. 3. Zmiany osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 4. Zmiana organizacji spełniania świadczenia: a) zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełniania świadczeń w ramach umowy; zmiana taka nie może pociągnąć za sobą zmiany wynagrodzenia 5. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.), c) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 6. Zmiany, o których mowa, ust. 5.2. nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi Ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, pokój 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi Ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, pokój 316.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Wykonanie kotłowni gazowej i instalacji gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: Wykonanie kotłowni gazowej i instalacji gazowej na podstawie: - projektu kotłowni - prawomocnej decyzji Nr 121/2010 z dnia 19.05.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę - projektu wewnętrznej instalacji gazowej, - prawomocnej decyzji Nr 394/2010 z dnia 22.12.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt instalacji i udzielającej pozwolenia na budowę. Wstępnie została zaprojektowana i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 121/2010 kotłownia olejowa. Realizowana będzie kotłownia zasilana paliwem gazowym, zgodnie z projektem instalacji gazowej. Strona funkcjonalna kotłowni nie ulega zmianie; zmienia się tylko paliwo z olejowego na gazowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B: Wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na podstawie: - projektu przyłącza wod - kan. - prawomocnej decyzji Nr 394/2010 z dnia 22.12.2010 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej zamienny projekt zagospodarowania terenu i udzielającej pozwolenia na budowę przyłączy wod-kan..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Modernizacja istniejącej sieci napowietrznej wraz z budową wewnętrznej linii zasilającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C: Przebudowę sieci napowietrznej - likwidacja istniejącej sieci napowietrznej i budowa linii kablowej 0,4 kV wraz z budową wewnętrznej linii energetycznej zasilającej budynek dworu na podstawie: - projektu modernizacji istniejącej sieci napowietrznej, - prawomocnej decyzji Nr 395/2010 z dnia 22.12.2010r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - zamiennego projektu zagospodarowania terenu, - prawomocnej decyzji Nr 258/2010 z dnia 8.09.2010r. Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej w/w projekt zagospodarowania terenu i udzielającej pozwolenia na budowę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.