eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Termomodernizacja budynków placówek oświatowych - cz. 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Skawina: Termomodernizacja budynków placówek oświatowych - cz. 2.
Numer ogłoszenia: 61274 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, fax 012 2763339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków placówek oświatowych - cz. 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedszkole nr 6 z Oddziałem Żłobkowym - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 719,42 m2,powierzchnia tynku mozaikowego -18,768 m2, obróbki blacharskie- 22,64 m2, wymiana wiatrołapu stalowego na ścianki aluminiowe z drzwiami. Zadanie nr 2: Szkoła Podstawowa w Pozowicach - wymiana stolarki okiennej i ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: wymiana okien z PCV - 56,77 m2, powierzchnia ocieplanych ścian - 381,30 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 43,71 m2, obróbki blacharskie - 5,31m2. Zadanie nr 3: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Ochodzy - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 137,70 m2, obróbki blacharskie - 9,01 m2. Zadanie nr 4: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Facimiechu - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 277,81 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina. Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował: a/. w przypadku składania oferty na zadanie 1 - zamówienia związane z wymianą stolarki i ociepleniem budynku na łączną kwotę min 150.000 zł, b/. w przypadku składania oferty na zadanie 2 - zamówienia związane z wymianą stolarki i ociepleniem budynku na łączną kwotę min 100.000 zł, c/. w przypadku składania oferty na zadanie 3 - zamówienia związane z ociepleniem budynku na łączną kwotę min 150.000 zł, d/. w przypadku składania oferty na zadanie 4 - zamówienia związane z ociepleniem budynku na łączną kwotę min 100.000 zł, e/. w przypadku składania ofert na wszystkie zadania - zamówienia związane z wymianą stolarki i ociepleniem budynku na łączną kwotę min 300.000 zł. 4.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym min. jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Oceny spełniania powyższych warunków, Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skawina

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2 Opłatę za wersję papierową (14.00 zł) należy wnieść na konto Zamawiającego KBS o/Skawina 47859100070020056000130001..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Przedszkole nr 6 z Oddziałem Żłobkowym - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 6 z Oddziałem Żłobkowym - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 719,42 m2,powierzchnia tynku mozaikowego - 18,768 m2, obróbki blacharskie- 22,64 m2, wymiana wiatrołapu stalowego na ścianki aluminiowe z drzwiami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.42.11.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Szkoła Podstawowa w Pozowicach - wymiana stolarki okiennej i ocieplenie ścian zewnętrznych budynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa w Pozowicach - wymiana stolarki okiennej i ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: wymiana okien z PCV - 56,77 m2, powierzchnia ocieplanych ścian - 381,30 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 43,71 m2, obróbki blacharskie - 5,31m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Ochodzy - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Ochodzy - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 137,70 m2, obróbki blacharskie - 9,01 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Facimiechu - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa w Zelczynie Oddział Przedszkolny w Facimiechu, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj: powierzchnia ocieplanych ścian - 277,81 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.