eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Przebudowa pomieszczeń budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie na pracownię samochodową.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61274 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Bełchatów: Przebudowa pomieszczeń budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie na pracownię samochodową.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26426


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny 59064842200000, ul. Pabianicka  17/19, 97400   Bełchatów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 733-66-08, faks 44 6358617, e-mail wras@powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie na pracownię samochodową.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego na pracownię samochodową, mieszczącego się w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 96 Charakterystyka obiektu: Budynek Centrum Kształcenia praktycznego wykonany jest w systemie P 70. Pod względem konstrukcyjnym budynek składa się z czterech części w postaci ram o zróżnicowanych rozpiętościach i od dylatowanych od siebie. Konstrukcję budynku stanowią słupy i typowe dźwigary strunobetonowe o różnych rozpiętościach. Konstrukcję nośną dachu stanowią typowe płyty żebrowe, łączone wg systemu P 70. Pomieszczenia podlegające przebudowie znajdują się w południowym narożniku budynku. Część ta składa się z ramy jednonawowej o rozpiętości 9,0 [m], rozstawie 6,0 [m]. Obecnie w planowanej do przebudowy części budynku znajdują się następujące pomieszczenia: sale wykładowe, magazynki, korytarze, pokój nauczyciela, łazienka, pom. gospodarcze oraz wiatrołapy. Budynek jest wyposażony w instalacje wody ciepłej i zimnej, kanalizację, instalację elektryczną oraz co. Dach budynku pokryty papą. Zakres robót: Demontaż wyposażenia, Roboty rozbiórkowe, Roboty murowe - ścianki działowe, zamurowywanie otworów i uzupełnienia po wykuciach, Roboty tynkarskie, Posadzki - wykonanie wylewek i okładzin, z płytek gresowych, Wykonanie dwóch płyt fundamentowych pod podnośniki samochodowe, Okładziny ceramiczne ścian - płytki ceramiczne wg projektu, Zabudowy GK i sufity podwieszane, Malowanie ścian i sufitów, Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, Montaż 3 bram garażowych o powierzchni min. 3 [m^2] każda wg projektu, Montaż urządzeń sanitarnych wraz z osprzętem i wyposażeniem, wg projektu, Przebudowa instalacji wod-kan, co ( wymiana grzejników na nowe) wg projektu, Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej oświetlenia budynku, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń elektrycznych, wewnętrznych linii zasilających, wg projektu,Wykonanie okablowania automatyki urządzeń wentylacyjnych wraz z zasileniem tych urządzeń, Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej opartej o centralę podwieszaną z nagrzewnicą elektryczną oraz wentylator kanałowy wyposażony w regulator obrotów i moduł opóźnienia czasowego, Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z montażem kompletnego urządzenia składającego się ze sprężarki śrubowej, osuszacza chłodniczego oraz zbiornika sprężonego powietrza, Montaż miejscowego odciągu spalin i odprowadzenie ich na zewnątrz pomieszczenia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45410000-4, 45260000-7, 45442200-9, 45262500-6, 45210000-2, 45320000-6, 45300000-0, 45311200-2, 45421100-5, 45331100-7, 45320000-6, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT262574.53
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SANEL Z.Krupa J.Zaniewicz Spółka Jawna,  ,  ul. Przemysłowa 18,  97-400,  Bełchatów ,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 322966.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289741.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 457000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Najkorzystniejsza oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu i jest najkorzystniejszą ofertą z uwagi na przyjęte w postępowaniu kryteria: cena brutto oferty (C) - 60, okres gwarancji (OG) - 20, termin wykonania (T) - 20. Łącznie najkorzystniejsza oferta uzyskała 93,83 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.