eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu kosmetyki dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu kosmetyki dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
Numer ogłoszenia: 61270 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24198 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu kosmetyki dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu: 5 osób/1 grupa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy. Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestniczek projektu w zawodzie kosmetyczki. Szkolenie to przeznaczone jest dla osób posiadających kwalifikacje i /lub doświadczenie w zakresie kosmetyki oraz osób, które pragną poszerzyć swoją wiedzę i nabyć nowe umiejętności praktyczne, pozwalające na wykonywanie innowacyjnymi metodami zabiegów kosmetycznych, w tym usług skierowanych do osób starszych i po chemioterapii. Grupę docelową stanowią młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach, jako bezrobotne, posiadające kwalifikacje i/lub doświadczenie w zawodzie kosmetyczki. Całkowita liczba godzin: 300 h (łączna ilość godzin zegarowych wraz z egzaminem sprawdzającym). Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Zajęcia powinny odbywać się w formie kursu, realizowanego według przyjętego planu nauczania, Organizacja zajęć: Zajęcia odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nieprzekraczającym 7h dziennie. Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godzinie 16:00. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Zamawiającym przed zawarciem umowy; Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć, co najmniej dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Wyżej wymienione przerwy wchodzą w zakres czasu trwania jednego dnia szkoleniowego. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający. Miejsce realizacji szkolenia: Teren województwa pomorskiego. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w salonach kosmetycznych, fryzjersko - kosmetycznych, gabinetach odnowy biologicznej lub salonach piękności. Informacje nt. miejsca odbywania zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 poz. 186 ze zm.). Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowymi programami szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej- Departament Rynku Pracy. Część teoretyczna: Wyposażenie stanowiska pracy. Zasady BHP. Urządzenie gabinetu kosmetycznego. Metody oraz środki do dezynfekcji. Preparaty kosmetyczne (podział i zastosowanie), kosmetyka zachowawcza. Budowa skóry, funkcje skóry. Rodzaje cer i ich charakterystyka (cera normalna, sucha, tłusta, mieszana, zniszczona, starcza, atroficzna, naczynkowa, wrażliwa) Pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym (planowanie i łączenie zabiegów, dostosowanie zabiegu do potrzeb klienta, rodzaje zabiegów, wybór zabiegu ze względu na rodzaj cery, zabiegi na twarz, szyję, dekolt). Podstawy dermatologii (najczęściej spotykane schorzenia w gabinecie kosmetycznym, choroby skóry). Podstawy chemii kosmetycznej (składniki aktywne, zioła). Podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego. Zagadnienia teoretyczne dotyczące poszczególnych zajęć praktycznych (wskazania i przeciwwskazania do wykonywanych zabiegów, schemat zabiegów wraz z opisem wykonywanych czynności). Indywidualna obsługa klienta. Aromaterapia. Kosmetyka naturalna. Zabiegi (kosmetyka) możliwe do wykonania osobie starszej i po chemioterapii. Zasady doboru kosmetyków i zabiegów do wieku klienta i jego stanu zdrowia. Zasady wykonania poprawnego makijażu dla kobiet w różnym wieku. Część praktyczna: Wywiad z klientem i dobór odpowiedniego zabiegu. Diagnoza cery. Masaż twarzy, szyi i dekoltu - masaż kosmetyczny, klasyczny, leczniczy. Zabiegi pielęgnacyjno-lecznicze na twarz i ciało dostosowane do potrzeb skóry (w tym: nakładanie maseczek kosmetycznych). Henna brwi i rzęs. Regulacja brwi. Zabieg na okolice oczu (maski kremowe, maski algowe). Wykonywanie depilacji woskiem poszczególnych partii ciała: wąsik, pachy, bikini, uda, łydki, ręce. Zabiegi pielęgnacyjno-lecznicze na dłonie i stopy (w tym biologiczne, klasyczne, spa). Manicure m.in. hybrydowy, żelowy, french. Przedłużanie paznokci metodą akrylową i żelową. Masaż dłoni. Masaż stóp. Kąpiel parafinowa stóp. Zabieg pedicure kosmetyczny. Pedicure leczniczy. Praca na frezarce. Zdobienie i malowanie paznokci lakierami (dłonie, stopy). Oczyszczanie skóry. Peeling. Mikrodermabrazja zabieg złuszczania naskórka wykonywany na twarzy i wybranych partiach ciała). Elektrolecznictwo obsługa urządzeń kosmetycznych i ich wykorzystanie podczas zabiegu: ultradźwięki, peeling kawitacyjny. Zabiegi na ciało: cellulit, rozstępy, odchudzanie. Makijaż dla kobiet w różnym wieku. UWAGA: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas realizacji szkolenia. Wykonawca przedstawia autorski program realizacji zamówienia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Uczestniczki szkolenia będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności. Każda uczestniczka będzie też indywidualnie wykonywała zadania praktyczne oraz prace zadane przez wykładowcę. Zajęcia prowadzone powinny być na modelach. Każda uczestniczka musi mieć możliwość samodzielnego wykonywania czynności założonych w ramach zajęć praktycznych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w ramach zajęć praktycznych dziennika praktyk, potwierdzającego samodzielne wykonanie przez każdą uczestniczkę wszystkich czynności przewidzianych w programie zajęć praktycznych. Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do - oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu szkolenia. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEJ UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU ORAZ CERTYFIKATU. ODPOWIEDNI DOKUMENT MUSI ZOSTAĆ WYDANY KAŻDEJ UCZESTNICZCE W OSTATNIM DNIU SZKOLENIA. Zapewnienie materiałów dydaktycznych: w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdej uczestniczce (za potwierdzeniem odbioru) na własność materiały dydaktyczne w postaci: kompletu materiałów biurowych (notes, długopis), skryptu z zakresu pielęgnacji osób starszych i po chemioterapii opracowanego przez trenera bezpośrednio związanego z tematyką szkolenia, skryptu z zakresu kosmetyki, opracowanego przez trenera bezpośrednio związanego z tematyką szkolenia, podręcznika z zakresu kosmetyki ciała, podręcznika z zakresu pielęgnacji stóp i dłoni, dziennika praktyk. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia dla każdej uczestniczki szkolenia. W skład materiałów wchodzą w szczególności skrypty (w teczce tekturowej lub segregatorze) lub inne pomoce naukowe związane z tematyką szkolenia, aktualne na dzień szkolenia. Materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczki z chwilą ich przekazania. Wykonawca zapewnia również każdej uczestniczce szkolenia długopis i notes. *Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) Zapewnienie materiałów szkoleniowych, warunków lokalowych i wyposażenia sali spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w salonach kosmetycznych, fryzjersko - kosmetycznych, gabinetach odnowy biologicznej lub salonach piękności; Sale dydaktyczne/szkoleniowe powinny posiadać dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, dostęp do zaplecza sanitarnego; Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w pracowni bądź w gabinecie kosmetycznym wyposażonym w fotele kosmetyczne oraz w przyrządy i urządzenia niezbędne do wykonania zabiegów przewidzianych w programie zajęć praktycznych, umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy. *Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania sali szkoleniowej/gabinetu/pracowni w której będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, W TYM PRZEDE WSZYSTKIM INFORMACJĄ O WSPÓŁFINANSOWANIU SZKOLENIA PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Zapewnienie cateringu: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych w postaci: a)serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestniczek), ciastka kruche (3 szt. na osobę) i ciasto krojone (1 kawałek na osobę) dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 250 ml na osobę). b)w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z pieczywa chleb biały lub chleb razowy lub bułki smarowanych masłem, łącznie w ilości po 2 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek - Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek. c)Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w danym dniu szkoleniowym. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład. Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaiconego menu w taki sposób aby skład kanapek oraz rodzaje ciast zmieniały się w poszczególnych dniach szkolenia; Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej: przeprowadzanie wśród uczestniczek ankiety oceniającej szkolenie- pomiar satysfakcji formularzem oceny, którego celem jest ocena wartości merytorycznych i organizacyjnych działań rozwojowych. Nadzór nad przebiegiem zajęć: zapewnienie nadzoru nad zajęciami poprzez wyznaczenie koordynatora odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym, rejestrację uczestniczek, zapewnienie uczestniczkom niezbędnych informacji organizacyjnych w szczególności o planie szkoleń, miejscu organizacji szkoleń. Koordynator musi dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego i uczestniczek. Koordynator musi w sposób bezpośredni sprawować nadzór nad realizacją programu i prawidłowym przebiegiem zajęć. Ubezpieczenie NNW uczestniczek na zajęcia Szkolenie z zakresu kosmetyki pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski/ Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, Koszty dojazdu uczestniczek na zajęcia szkoleniowe pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski/ Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt AKADEMIA URODY współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Info Biz Profesjonalna Edukacja, ul.Chełmińska 106a/36, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26291,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20835,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.