eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa aparatury medycznej w ramach doposażenia Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy - zakupy inwestycyjne II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Bydgoszcz: Dostawa aparatury medycznej w ramach doposażenia Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy - zakupy inwestycyjne II.
Numer ogłoszenia: 61253 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej w ramach doposażenia Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy - zakupy inwestycyjne II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej w ramach doposażenia Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy - zakupy inwestycyjne II..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku , Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. nr 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z wykazu głównych dostaw i z treści dołączonych do oferty będzie wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwie dostawy urządzeń tożsamych z oferowanym przedmiotem zamówienia , każda o wartości netto nie mniejszej niż odpowiednio dla: Grupy nr 1 - 13.600,- zł Grupy nr 2 - 3.196,80 zł Grupa nr 3 - 24.000,- zł Grupy nr 4- 28.700 zł Grupy nr 5 - 33.700,- zł Grupy nr 6 - 3.000,- zł Grupy nr 7 - 25.000,- zł. Grupy nr 8 - 27.000,- zł Grupy nr 9 - 1.600 ,- zł Grupy nr 10 - 3.600 ,- zł Grupy nr 11 - 440,- zł Grupy nr 12 - 7.040,- zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku , Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku , Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. nr 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku , Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie dostawy urządzeń tożsamych z oferowanym przedmiotem zamówienia , każda o wartości netto nie mniejszej niż odpowiednio dla: Grupy nr 1 - 13.600,- zł Grupy nr 2 - 3.196,80 zł Grupa nr 3 - 24.000,- zł Grupy nr 4- 28.700 zł Grupy nr 5 - 33.700,- zł Grupy nr 6 - 3.000,- zł Grupy nr 7 - 25.000,- zł. Grupy nr 8 - 27.000,- zł Grupy nr 9 - 1.600 ,- zł Grupy nr 10 - 3.600 ,- zł Grupy nr 11 - 440,- zł Grupy nr 12 - 7.040,- zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 5
  • 3 - Termin realizacji zamówienia ( nie dłuższy niż 30 dni) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Bydgoszczy. ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System ambulatoryjnego całodobowego monitorowania ciśnienia met. Holtera (ABPM): 4 rejestratory z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ambulatoryjnego całodobowego monitorowania ciśnienia met. Holtera (ABPM): 4 rejestratory z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrokardiograf 12- kanałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf 12- kanałowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Defibrylator dwufazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator dwufazowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kardiotokograf do ciąży bliźniaczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiotokograf do ciąży bliźniaczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kardiotokograf do ciąży pojedynczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiotokograf do ciąży pojedynczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łaźnia parafinowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia parafinowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stacjonarno-transportowy monitor funkcji życiowych pacjenta z pulsoksymetrem i ciśnieniomierzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacjonarno-transportowy monitor funkcji życiowych pacjenta z pulsoksymetrem i ciśnieniomierzem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pompy infuzyjne dwustrzykawkowe (8 sztuk).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne dwustrzykawkowe (8 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pulsoksymetr przenośny dla noworodków i małych dzieci (2 sztuki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr przenośny dla noworodków i małych dzieci (2 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wózek anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Otoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Urządzenie do podgrzewania i przechowywania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do podgrzewania i przechowywania płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.