eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Zabrze: Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 61222 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 11243 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, fax 032 271-13-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynku siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu, ul. 3-go Maja 8, 41-800 Zabrze obejmująca transport, załadunek i rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli, sprzątanie po pracach rozładunkowych i montażowych. Dostawa obejmuje: Wyposażenie pokoju naczelnika - 5 kompletów: biurko o wymiarach 160x80x74 cm - 1 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 1 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 60 x 210 cm na stelażu metalowym - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 41 x 210 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa (przeszklona witryna) o wym. 80 x 41 x 210 cm - 1 szt dostawka do biurka półokrągła (możliwość dostawienia 2 krzeseł) - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 41 x 74 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 41 x 105 cm - 1 szt krzesło obrotowe tapicerowane (wyściełane) z kółkami do wykładzin dywanowych - 1 szt krzesło dla interesantów tapicerowane - 2 szt Wyposażenie pokoju socjalnego - 5 kompletów: szafka zlewozmywakowa 60x80x80 cm - 1 szt szafka kuchenna stojąca 60x80x80 cm z blatem roboczym - 1 szt szafka kuchenna wisząca 40x80x60 cm - 2 szt krzesło dla interesantów tapicerowane - 4 szt Wyposażenie sekretariatu - 1 komplet: biurko o wymiarach 140 x 80 x 74 cm - 1 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 41 x 210 cm - 2 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 60 x 210 cm na stelażu metalowym - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa (przeszklona witryna) o wym. 80 x 41 x 210 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa o wymiarach 80 x 41 x 74 cm - 1 szt stolik okolicznościowy prostokątny 80x80x74 cm - 1 szt krzesło dla interesantów tapicerowane - 6 szt krzesło obrotowe tapicerowane (wyściełane) z kółkami do wykładzin dywanowych - 1 szt Wyposażenie pokoju kierownika - 1 komplet: biurko narożne z miejscem na monitor, klawiaturę i komputer - 1 szt stolik okolicznościowy prostokątny 120x60x65 cm - 1 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 1 szt sofa 2 osobowa tapicerowana - 1 szt fotel tapicerowany - 2 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x170 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x170 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa (przeszklona witryna) o wym. 80x41x170 cm - 1 szt szafa z zabudowaną lodówką o wym. ok. 60x60x74 cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x74 cm - 1 szt fotel obrotowy skóra ekologiczna z kółkami do wykładzin dywanowych - 1 szt zabudowa wnęki ( wym. wnęki szer. 76 cm, gł. 54 cm, wys. 314 cm) - 1 szt Wyposażenie sali konferencyjnej - 1 komplet: stół konferencyjny 200x100x74 cm - 2 szt zakończenie stołu konferencyjnego półokrągłe - 1 szt krzesło tapicerowane skórą ekologiczną - 20 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x74 cm - 4 szt stolik komputerowy na kółkach jezdnych 80x60x74 cm - 1 szt Wyposażenie sali obsługi klienta - 1 komplet: krzesło obrotowe tapicerowane (wyściełane) z kółkami do PCV - 7 szt stolik dla interesantów 80x80x74 cm - 5 szt krzesło dla interesantów nietapicerowane - 16 szt krzesło kombi - 4 krzesłowe nietapicerowane - 4 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x210cm - 8 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x74 cm - 10 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 7 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x210cm - 4 szt Wyposażenie portierni - 1 komplet: krzesło obrotowe tapicerowane (wyściełane) z kółkami do PCV - 2 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x210cm - 1 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x210cm - 1 szt stolik pod komputer z drukarką na kółkach jezdnych o wym. 80x60x74cm - 1 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 1 szt Wyposażenie pokoi biurowych: biurko o wymiarach 160 x 80 x 74 cm - 90 szt kontenerek biurkowy na kółkach jezdnych o wymiarach 41 x 46 x 58,5cm - 90 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x74 cm - 90 szt krzesło obrotowe tapicerowane (wyściełane) z kółkami do wykładzin dywanowych - 90 szt szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x210 cm - 30 szt krzesło dla interesantów tapicerowane - 24 szt stolik pod komputer z drukarką na kółkach jezdnych o wym. 80 x 60 x 74 cm - 20 szt stolik dla interesantów 80x80x74 cm - 6 szt szafa aktowa dwudrzwiowa 80x41x210cm - 50 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 172465 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLMARCO Spółka z o.o., ul. Derdowskiego 6, 84-360 ŁEBA, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 172465.00
  • Oferta z najniższą ceną: 172465.00 / oferta z najwyższą ceną: 235240.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.