eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawę sprzętu kwaterunkowego, schodołazu kołowego i odśnieżarki do PSG w Sanoku w ramach pierwszego wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Nowy Sącz: Dostawę sprzętu kwaterunkowego, schodołazu kołowego i odśnieżarki do PSG w Sanoku w ramach pierwszego wyposażenia
Numer ogłoszenia: 61195 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu kwaterunkowego, schodołazu kołowego i odśnieżarki do PSG w Sanoku w ramach pierwszego wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu kwaterunkowego, schodołazu kołowego i odśnieżarki do PSG w Sanoku w ramach pierwszego wyposażenia: część 1 - sprzęt kwaterunkowy Biurko pod komputer A szt. 38 Biurko pod komputer B szt. 38 Biurko pod komputer narożne prawe z wycięciem szt. 2 Biurko pod komputer narożne lewe z wycięciem szt. 2 Kontenerek dostawka z czteroma szufladami szt. 4 Biurko z barierką oddzielającą interesantów szt. 2 Stolik pod komputer szt. 10 Stolik pod drukarkę szt. 20 Stół kancelaryjny szt. 20 Stół okolicznościowy szt. 4 Szafa ubraniowa z nadstawką szt. 71 Regał szt. 5 Stół kuchenny szt. 1 Taboret kuchenny szt. 3 Wieszak ścienny ażurowy szt. 12 Barierka oddzielająca interesantów A szt. 1 Barierka oddzielająca interesantów B szt. 1 Barierka oddzielająca interesantów C szt. 1 Fotel gabinetowy obrotowy szt. 6 Krzesła konferencyjne szt. 18 Krzesło obrotowe biurowe szt. 90 Krzesło szt. 60 Wersalka szt. 2 Szafka kuchenna stojąca A szt. 2 Szafka kuchenna stojąca B szt. 1 Szafka kuchenna pod zlewozmywak szt. 2 Szafka kuchenna wisząca A szt. 3 Szafka kuchenna wisząca B szt. 1 część 2 - szafy stalowe Szafa BHP szt. 43 Szafa ubraniowa BHP z czterema skrytkami szt. 2 Ławka szatniowa szt. 6 Szafa aktowa dwudrzwiowa szt. 17 Szafa stalowa na akta klasy A szt. 2 Szafa stalowa na akta klasy A szt. 13 szafa stalowa na akta klasy B szt. 6 Szafa stalowa na akta klasy B dwudrzwiowa z dwoma sejfami wewnętrznymi szt. 4 Szafa stalowa na akta klasy C szt. 2 Szafa stalowa na akta klasy C szt. 1 Regał magazynowy szt. 12 Wieszak szeregowy stojący szt. 1 Szafka na 100 szt. kluczy szt. 1 Apteczka metalowa szt. 3 część 3 - meble stalowe Łóżko podwójne wzmocnione kompletne szt. 3 Taboret kwadratowy wzmocniony szt. 6 Stół kwadratowy wzmocniony szt. 3 część 4 - sprzęt kwaterunkowy - lekarski Biurko lekarskie szt. 1 Szafka lekarska szt. 1 Leżanka szt. 1 Krzesło obrotowe lekarskie szt. 1 Krzesło na metalowej podstawie szt. 2 Taboret lekarski szt. 1 Parawan lekarski szt. 1 część 5 - schodołaz kołowy szt. 1 część 6 - odśnieżarka szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 32.91.41.10-0, 33.19.20.00-2, 33.19.62.00-2, 39.23.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności, przy czym okoliczności będących podstawą zmian nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 11:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 (na biurze przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt kwaterunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Biurko pod komputer A szt. 38 Biurko pod komputer B szt. 38 Biurko pod komputer narożne prawe z wycięciem szt. 2 Biurko pod komputer narożne lewe z wycięciem szt. 2 Kontenerek dostawka z czteroma szufladami szt. 4 Biurko z barierką oddzielającą interesantów szt. 2 Stolik pod komputer szt. 10 Stolik pod drukarkę szt. 20 Stół kancelaryjny szt. 20 Stół okolicznościowy szt. 4 Szafa ubraniowa z nadstawką szt. 71 Regał szt. 5 Stół kuchenny szt. 1 Taboret kuchenny szt. 3 Wieszak ścienny ażurowy szt. 12 Barierka oddzielająca interesantów A szt. 1 Barierka oddzielająca interesantów B szt. 1 Barierka oddzielająca interesantów C szt. 1 Fotel gabinetowy obrotowy szt. 6 Krzesła konferencyjne szt. 18 Krzesło obrotowe biurowe szt. 90 Krzesło szt. 60 Wersalka szt. 2 Szafka kuchenna stojąca A szt. 2 Szafka kuchenna stojąca B szt. 1 Szafka kuchenna pod zlewozmywak szt. 2 Szafka kuchenna wisząca A szt. 3 Szafka kuchenna wisząca B szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 4A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafy stalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Szafa BHP szt. 43 Szafa ubraniowa BHP z czterema skrytkami szt. 2 Ławka szatniowa szt. 6 Szafa aktowa dwudrzwiowa szt. 17 Szafa stalowa na akta klasy A szt. 2 Szafa stalowa na akta klasy A szt. 13 szafa stalowa na akta klasy B szt. 6 Szafa stalowa na akta klasy B dwudrzwiowa z dwoma sejfami wewnętrznymi szt. 4 Szafa stalowa na akta klasy C szt. 2 Szafa stalowa na akta klasy C szt. 1 Regał magazynowy szt. 12 Wieszak szeregowy stojący szt. 1 Szafka na 100 szt. kluczy szt. 1 Apteczka metalowa szt. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 4B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble stalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Łóżko podwójne wzmocnione kompletne szt. 3 Taboret kwadratowy wzmocniony szt. 6 Stół kwadratowy wzmocniony szt. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia staniwi załącznik nr 4C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 39.14.11.00-3, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt kwaterunkowy - lekarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia staniwi załącznik nr 4C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: schodołaz kołowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa schodołazu kołowego na który najeżdża się wózkiem inwalidzkim. Uniwersalny pasujący do każdego modelu ręcznego wózka inwalidzkiego. Łatwo najechać na niego wózkiem tyłem, posiadający zabezpieczenie oparcia wózka. Schodołaz o możliwości transportu pasażera wraz z wózkiem inwalidzkim po schodach o łącznej wadze 130 kg. Zagłówek z regulacją aby pasował dla każdego pasażera. Dane techniczne: akumulator żelowy bezobsługowy 24 V, pojemność akumulatora 5,2 Ah. Wyposażony w przenośną ładowarkę akumulatora, waga całkowita schodołaza do 30 kg, całkowita wysokość 1130 mm, całkowita szerokość 760 mm (opuszczone platformy), 395 mm (złożone platformy), całkowita głębokość 385 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżarka mocna profesjonalna do zastosowania w ciężkich warunkach, odśnieżarka wyposażona w górnozaworowy, czterosuwowy 13 KM silnik z rozrusznikiem elektrycznym na 230 V. Skrzynia biegów hydrostatyczna - bezstopniowa. Szerokość pracy 81 cm. śruba śnieżna zębata, dla łatwiejszego kruszenia zmarzniętego śniegu. Średnica śruby śnieżnej 40 cm. Wysokość obudowy śruby śnieżnej 53 cm. Wirnik wyrzucający śnieg o średnicy 30 cm z 3 łopatkami. Napęd na pompowane koła o wymiarach 40x17. Waga 126 kg. Regulowane płozy. Możliwość zastosowania łańcuchów śnieżnych na koła. Regulacja wysokości wyrzutu śniegu z pulpitu sterowniczego. Oświetlenie robocze halogenowe. Elektrycznie podgrzewane uchwyty sterownicze. System obsługi jedną ręką. Dane techniczne: Wydajność 80.0 ton h, Odległość wyrzutu od 1 do 15 m, pojemność zbiornika paliwa 3,8 L, średnica opon 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.