eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19



Ogłoszenie nr 611430-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Zakład Karny w Koronowie: Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, krajowy numer identyfikacyjny 31962900000000, ul. ul. Bydgoska  27 , 86-010  Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0 52 382 22 11, e-mail dkw_koronowo@sw.gov.pl, faks 0 52 382 09 00.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl;
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
ZAKŁAD KARNY

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
BYDGOSKA 27, 86-010 Koronowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych
Numer referencyjny: D/Kw.2232.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Grupa 1: 1. Sałatka warzywna (cebula, marchew, kapusta, papryka czerwona) - 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 2. Sałatka warzywna (kapusta, cebula, marchew, burak czerwony) - 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 3. Sałatka szwedzka - 800 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 4. Groszek konserwowy - 120 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 1 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601 Grupa 2: 1) Herbata granulowana czarna w opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 40 kg - 650 kg, nomenklatura CPV: 15863000-5, PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004 2) Kawa zbożowe opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 25 kg - 1000 kg, nomenklatura CPV: 15860000-4, PN-V-74029:2006 3) Pieprz mielony czarny w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 100 kg, nomenklatura CPV: 15872100-2, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 4) Sól drobnoziarnista w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 2 500 kg, nomenklatura CPV: 15872400-5, PN-C-84081-2:1998 5) Majeranek przetarty, suszony o swoistej barwie w opakowaniach jednostkowych 0,5-2 kg - 70 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A-86958:1997/Az1:2002 6) Ziele angielskie w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 45 kg, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 7) Jarzynka w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 50 kg nomenklatura CPV: 15871270-7,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 8) Liść laurowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 45 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 9) Papryka słodka mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 30 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 10)Papryka ostra mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 30 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 11) Czosnek granulowany w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 50 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 12) Chrzan tarty w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 130 kg, nomenklatura CPV: 15891900-9, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 13) Kwasek cytrynowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 7 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 14) Żelatyna w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 2 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3,PN-A - 86955:1997/Az1:2002 15) Cynamon w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 4 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 16) Musztarda w opakowaniach 1-5 kg - 300 kg, nomenklatura CPV: 15871250-1, PN-A86964:2002/Az1:2004 17) Ketchup w opakowaniach 1-5 kg - 600 kg, nomenklatura CPV: 15871230-5, PN-A86964:2002/Az1:2004 18) Przyprawa uniwersalna do zup w płynie w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l- 3 000 l, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A-86967:1998/Az1:2002 19) Ocet spirytusowy 10% w opakowaniach o pojemności 0,5 l - 500 l, nomenklatura CPV: 15871110-8, PN-EN-13188:2002/AC:2003 20) Majonez w opakowaniach o pojemności 0,6 - 3 kg - 100 kg, nomenklatura CPV: 15871273-8, ,PN-A86964:2002/Az1:2004, 21) Budyń waniliowy bez cukru w opakowaniach 0,5-5 kg - 150 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 22) Kisiel truskawkowy bez cukru w opakowaniach nie mniejszych niż 5 kg - 15 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 23) Pieprz ziołowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 25 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1, PN-A-86967/5 GRUPA 3: 1. Jaja świeże kl. A w kategorii wagowej średnie - symbol "M", masa jaj 53-63 g, CPV: 03142500-3, PN-86/A-86504 - 84 000 szt. GRUPA 4: 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 8 000 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 1 600 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997

II.5) Główny kod CPV: 15331000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15331000-1
15331000-7
15331462-3
15331427-6
15863000-5
15860000-4
15872100-2
15872400-5
15872300-4
15871270-7
15871270-7
15872000-1
15872200-3
15872200-3
15872300-4
15891900-9
15890000-3
15890000-3
15872200-3
15871250-1
15871230-5
15871270-7
15871110-8
15871273-8
15800000-6
15800000-6
15872000-1
03142500-3
15331142-4
15331000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszej siwz). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Dodatkowo zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015, poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający i Wykonawca ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: GRUPA 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sałatka warzywna (cebula, marchew, kapusta, papryka czerwona) - 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 2. Sałatka warzywna (kapusta, cebula, marchew, burak czerwony) - 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 3. Sałatka szwedzka - 800 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 4. Groszek konserwowy - 120 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 1 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331000-1, 15331000-1, 15331000-7, 15331462-3, 15331427-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: grupa 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Herbata granulowana czarna w opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 40 kg - 650 kg, nomenklatura CPV: 15863000-5, PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004 2) Kawa zbożowe opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 25 kg - 1000 kg, nomenklatura CPV: 15860000-4, PN-V-74029:2006 3) Pieprz mielony czarny w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 100 kg, nomenklatura CPV: 15872100-2, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 4) Sól drobnoziarnista w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 2 500 kg, nomenklatura CPV: 15872400-5, PN-C-84081-2:1998 5) Majeranek przetarty, suszony o swoistej barwie w opakowaniach jednostkowych 0,5-2 kg - 70 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A-86958:1997/Az1:2002 6) Ziele angielskie w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 45 kg, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 7) Jarzynka w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 50 kg nomenklatura CPV: 15871270-7,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 8) Liść laurowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 45 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 9) Papryka słodka mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 30 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 10)Papryka ostra mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 30 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 11) Czosnek granulowany w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 50 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 12) Chrzan tarty w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 130 kg, nomenklatura CPV: 15891900-9, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 13) Kwasek cytrynowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 7 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 14) Żelatyna w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 2 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3,PN-A - 86955:1997/Az1:2002 15) Cynamon w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 4 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 16) Musztarda w opakowaniach 1-5 kg - 300 kg, nomenklatura CPV: 15871250-1, PN-A86964:2002/Az1:2004 17) Ketchup w opakowaniach 1-5 kg - 600 kg, nomenklatura CPV: 15871230-5, PN-A86964:2002/Az1:2004 18) Przyprawa uniwersalna do zup w płynie w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l- 3 000 l, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A-86967:1998/Az1:2002 19) Ocet spirytusowy 10% w opakowaniach o pojemności 0,5 l - 500 l, nomenklatura CPV: 15871110-8, PN-EN-13188:2002/AC:2003 20) Majonez w opakowaniach o pojemności 0,6 - 3 kg - 100 kg, nomenklatura CPV: 15871273-8, ,PN-A86964:2002/Az1:2004, 21) Budyń waniliowy bez cukru w opakowaniach 0,5-5 kg - 150 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 22) Kisiel truskawkowy bez cukru w opakowaniach nie mniejszych niż 5 kg - 15 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 23) Pieprz ziołowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 25 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1, PN-A-86967/5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15863000-5, 15860000-4, 15872100-2, 15872400-5, 15872300-4, 15871270-7, 15871270-7, 15872000-1, 15872200-3, 15872200-3, 15872300-4, 15891900-9, 15890000-3, 15890000-3, 15872200-3, 15871250-1, 15871230-5, 15871270-7, 15871110-8, 15871273-8, 15800000-6, 15800000-6, 15872000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: grupa 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaja świeże kl. A w kategorii wagowej średnie - symbol "M", masa jaj 53-63 g, CPV: 03142500-3, PN-86/A-86504 - 84 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: grupa 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 8 000 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 1 600 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331142-4, 15331000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.