eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowo › MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Bobowo: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 61125 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116832 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowo, ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, woj. pomorskie, tel. 058 5621766 w. 42, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych: Modernizacja drogi w Smolągu działka nr 56 obr. Smoląg, wykonanie nawierzchni o dł. 30mb i szer. 4m Dokończenie odcinka ul. Słonecznej w Bobowie - działki nr 299, 296, 293, 290, obr. Bobowo, rozbiórka istniejącej jezdni i wykonanie nawierzchni o dł. 100mb i szer. 4m Utwardzenie ul. Wschodniej w Bobowie działka nr 302 obr. Bobowo, wykonanie nawierzchni o dł. 100m.b. i szer. 4m Utwardzenie drogi ul. Jeziorna (Rusek) - działka nr 634 i 643 obr. Bobowo o dł. 450mb i szer. 3,5 m Utwardzenie drogi w Grabowie w kierunku Pączewo - działka nr 131 obr. Grabowo, wykonanie nawierzchni o dł. 50mb i szer. 3,5m. Utwardzenie drogi gminnej w Grabowie - działka nr 234 obr. Grabowo, wykonanie nawierzchni o dł. 100m.b. i szer. 3,5 m. Utwardzenie drogi gminnej w Wysokiej (za blokami) - działka nr 35 obr. Wysoka, wykonanie nawierzchni o dł. 200 mb i szer. 4m Zakres prac obejmuje: Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB ze żwirowaniem na przygotowanym podłożu (profilowanie, zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej) Szczegółowy zakres prac został określony w obmiarach robót oraz w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy zapewnić ciągłość przejazdu w szczególności dla autobusów szkolnych). Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych należy je odbudować. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne).Jeżeli będzie to konieczne Wykonawca zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki energii elektrycznej, a rozliczenie z tytułu zużycia nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. 26 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty co najmniej na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. W przypadku użycia w SIWZ nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie ze złożonym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w obmiarach robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w obmiarach robót i Specyfikacji Technicznej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Wykonawca musi mieć zatem świadomość, że możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w obmiarach robót i Specyfikacji Technicznej oraz akceptacji Nadzoru Inwestorskiego. Podpisanie przez strony Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Protokołu i wyznaczą termin na ich usunięcie. W takiej sytuacji za dzień odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona odbioru poszczególnego odcinka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. (pkt 1.lit.a-g) Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z obmiarami robót i Specyfikacją Techniczną, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z obmiarów robót oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o obmiary robót i Specyfikację Techniczną. Obmiary robót stanowią materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy oraz w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich, Więckowy 118, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207432,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 263220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282599,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.