eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewkowo › Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Gniewkowo: Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami
Numer ogłoszenia: 61111 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3558451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-gniewkowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pk-gniewkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej oraz krawężników i obrzeży wraz z transportem. 2.Zamówienie obejmuje zakup, dowóz i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego następującego asortymentu: 1) Obrzeże 6x20x100 2)Obrzeże 8x30x100 3)Kostka szara 6 4)Kostka szara 8 5)Kostka kolor 6 6)Kostka kolor 8 7)Kostka starobruk szara 6 8)Kostka starobruk kolor 6 9)Kostka starobruk szara 8 10)Kostka starobruk kolor 8 11)Krawężniki uliczne 15x30x100 12)Krawężniki skośny lewy i prawy 13)Krawężnik opornik 12x25x100 14)Krawężniki wjazdowe 3.Szacunkowa ilość zamówienia stanowi załącznik nr I do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia zostanie nabyty przez Zamawiającego w co najmniej 60% ilości szacowanego przedmiotu zamówienia. 5.Ilości poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot dostawy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zwiększeniu do 20% ilości w poszczególnych asortymentach. Ilości faktycznie zakupionego asortymentu jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości dostawy faktycznie zakupionego towaru przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało w interesie Zamawiającego. 7.Zamawiający w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości wybranego przedmiotu dostawy częściowej, realizowanej na koszt Wykonawcy. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostawy są niezgodne z obowiązującymi aprobatami, lub normami Zamawiający może odmówić ich przyjęcia i naliczyć kary umowne. 9.Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane dostawy częściowe i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w umowie. 11.Środki transportowe muszą posiadać urządzenia HDS do samodzielnego rozładunku materiałów. 12.Wykonawca dostarczy materiały chodnikowe do Bazy w Gniewkowie przy ul. 17 stycznia 22 lub na place budowy w odległości ok. 35 km od Gniewkowa. 13. Materiał należy dostarczyć na paletach, które po opróżnieniu będą przygotowane do odbioru przez Wykonawcę. 14.Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub za pomocą faksu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 15.Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na w/w asortyment od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 16.Wykonawca na etapie dostaw do Zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu (poświadczenie jakości materiału). 17.Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe parametry: a) wymagania wobec betonowej kostki brukowej zgodnie z normą PN-EN (1338:2005) b) wymagania wobec krawężników i obrzeży betonowych (zgodnie z normą PN-EN 1340:2004 i PN-EN 1340:2004/AC).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ciągu następujących po sobie 6 miesiącach, co najmniej jedną usługę w ramach której dostarczył kostkę brukową wraz z obrzeżami i krawężnikami na kwotę 200 000 zł do jednego dostawcy w ciągu jednego roku kalendarzowego. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu i dokumentów (dowodów), że zostały wykonane lub są wykonywane należycie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej 1 samochodem przystosowanym do przewozu materiałów chodnikowych posiadającym HDS. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe parametry: a) wymagania wobec betonowej kostki brukowej zgodnie z normą PN-EN (1338:2005) b) wymagania wobec krawężników i obrzeży betonowych (zgodnie z normą PN-EN 1340:2004 i PN-EN 1340:2004/AC)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2)Formularz cenowy - załącznik nr 2, 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do ogłoszenia. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu i określił warunki takiej zmiany. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, 2)Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy, a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, b)zmiana obowiązującej stawki VAT, c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatno Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego wytycznych dotyczących realizacji zadania. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, d)zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, e)zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie, f)zmiany cen jednostkowych, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; g) po zrealizowaniu 60 000,00 zł wartości umowy Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do udzielenia 3% rabatu cen jednostkowych skalkulowanych w formularzu cenowym. 3) W przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 i 2 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-gniewkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwie Komunalnym Gniewkowo Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo (sekretariat spółki)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.