To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61098 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Kołobrzeg: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Rzemieślniczej i Bogusława X w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41090-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
52385000000, ul.
ul. Ratuszowa
13,
78100
Kołobrzeg, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 551 580, faks
(094) 352 37 69, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni chodników w ul. Rzemieślniczej i Bogusława X w Kołobrzegu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.2.10.2017.I
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników i zatok parkingowych w ulicy Rzemieślniczej I Bogusława X w Kołobrzegu, polegający między innymi na: Część 1. Wymiana nawierzchni chodników w ul. Rzemieślniczej a) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,15x0,35 m, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 195,00 mb; b) rozebranie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 299,10 m2; c) rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 26,10 m2;d) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 195,00 mb; e) ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 31,65 m3; f) wykonanie rowka 30x30cm w gruncie kat. III 195,00 mb; g) wykonanie rowka 20x20cm w gruncie kat. III 199,50 mb; h) ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 199,10 mb; i) ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej 0,15x0,,35 m 195,00 m; j) wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 299,10 m2; k) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 26,10 m2; l) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, siwej, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 273,00 m2; ł) wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, czerwonej, grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 26,10 m2; m) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3; n) oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl. Część 2. Wymiana nawierzchni chodników w ul. Bogusława X a) rozebranie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,15x0,35 m, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 103,50 mb; b) rozebranie chodników z płyt betonowych 40x40x6cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km298,50 m2; c) rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 58,50 m2;d) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 99,50 mb; e) ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 86,07 m3; f) wykonanie rowka 30x30cm w gruncie kat. III 103,40 mb; g) wykonanie rowka 20x20cm w gruncie kat. III 99,50 mb; h) ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 209,00 mb; i) ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej 0,15x0,,35 m 103,50 m; j) wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 362,25 m2; k) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 258,75 m2; l) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, siwej, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 149,25 m2; ł) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, czerwonej, grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 226,50 m2; m) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3; n) oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Rzemieślniczej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52386.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 52963.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Bogusława X |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64989.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54029.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.