eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Opole: Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi
Numer ogłoszenia: 61097 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40152 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4562569 w. 25, faks 0-77 4563258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. ze 100% udziałem kapitału jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wybudowanie nowego budynku biurowo administracyjnego wraz z przyłączami. 2.Zamówienie podzielono na następujące etapy (nie oznacza to podzielenia zamówienia na części umożliwiających złożenie osobnych ofert): Etap I- Roboty przygotowawcze Etap II - Roboty budowlano-montażowe oraz roboty instalacyjne i wykończeniowe. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wydanych aktów administracyjnych, kompletnego obiektu budowlanego spełniającego wymagania opisane w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz pozostałych załącznikach - zarówno do SIWZ jak i do dokumentacji projektowej. 4.Obiekt będzie budynkiem niskim, parterowym o wysokości ok. 5,00 m (od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu nad salą) niepodpiwniczonym, zlokalizowanym na wolnej od zabudowy powierzchni działki nr 28, będącej własnością gminy Opole. Będzie to obiekt wolnostojący. UWAGA 5.W zakresie robót budowlanych ze strony zamawiającego wykonane zostaną: a.)parkingi wraz z drogą dojazdową do parkingów; b.)brama wjazdowa oraz furtka; c.)ścieżka do obiektu; d.)opaska wokół budynku; e.)podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz schody w lekkiej konstrukcji stalowej z podestami oraz stopnicami wykonanymi z elementów stalowych - ażurowych;(wykonanie ciągów dla pieszych, dojazd do parkingów oraz miejsca parkingowe zostaną zrealizowane przez zamawiającego). 7.Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz właściwości funkcjonalno-użytkowe. Poniżej zestawiono parametry charakteryzujące obiekt (wskaźniki powierzchniowo - kubaturowe): - POWIERZCHNIA UŻYTKOWA Pu = 92,47 m2, - POWIERZCHNIA ZABUDOWY Pz = 115,40 m2, - KUBATURA V = 395,50 m3. 8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również: a).Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b).Uzyskanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i opinii. 9.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 9.1.Wykonanie przedmiotowego obiektu będzie wiązało się m.in. z: a.)Wytyczeniem geodezyjnym osi przyszłego obiektu w terenie. b.)Usunięciem i spryzmowaniem humusu z powierzchni przeznaczonej pod zabudowę. c.)Makroniwelacją istniejącego terenu. d.)Wykonaniem tymczasowego zasilania placu budowy. e.)Zorganizowaniem zaplecza budowy. f.)Wykonaniem dróg tymczasowych i placów manewrowo - składowych. 9.2W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać również: a.)wymagane projekty i rysunki wykonawcze lub warsztatowe uzgodnione z Nadzorem Autorskim oraz Zamawiającym; b.)wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt p.poż. wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; c.)świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, zgodnie z wymogami prawa budowlanego; d.)instrukcję p.poż. budynku; e.)usunięcie napotkanych kolizji; f.)dokonanie uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonania robót; g.)wykonanie dokumentacji powykonawczej; h.)obsługę geodezyjną; i.)przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego (art. 57). 9.3. Zakres robót budowlanych: Wynika z: a.) SIWZ; b.) dokumentacji projektowej; c.) załączników do SIWZ i obejmuje pozostałe roboty i prace niezbędne do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 9.4. Zakres robót związanych z zagospodarowaniem terenu to m.in.: Teren, na którym wykonywane będą roboty budowlane jest otoczony ogrodzeniem. Na czas budowy wykonawca wykona na własny koszt drogę tymczasową oraz bramę tymczasową. Brama tymczasowa usytuowana będzie w miejscu przyszłej bramy docelowej (brama docelowa zostanie wykonana przez zamawiającego). 9.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a. Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do SIWZ. b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik do SIWZ. c.Szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące załączniki do SIWZ. d. Przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. 9.6.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest zawsze projekt budowlany, a w dalszej kolejności projekt wykonawczy. Przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 10.Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia. 10.1. Inwestycja realizowana będzie na użytku gruntowym na działce Nr 28 (k.m. 29 obręb Półwieś). 10.2. Zamawiający posiada: a.)oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; b.)mapy do celów projektowych; c.)warunki techniczne na wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego ; d.)warunki przyłączenia do sieci elektrycznej; e.)zgłoszenie budowy przyłącza; f.)decyzję zatwierdzającą projekt budowlany; g.)projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy, uzgodniony z Miejskim Zarządem Dróg w Opolu, dla zrealizowania wszystkich branż objętych dokumentacją projektową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.23.12.30 - 45.23.12.30 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPM Development Sp. z o. o., ul. Partyzantów 1, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326710,71

  • Oferta z najniższą ceną: 326710,71 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.