To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61073 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Jaworze: BUDOWA BUDYNKU SOCJALNEGO-USŁUGOWEGO WRAZ Z PARKINGIEM I ZJAZDEM Z UL. POD HARENDĄ NA DZ. 85/1 PRZY UL. ZDROJOWEJ W JAWORZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29563-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczy.Informacje dodatkowe:nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworze, krajowy numer identyfikacyjny
07218226100000, ul.
ul. Zdrojowa
82,
43384
Jaworze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 828 66 00, faks
33 828 66 01, e-mail
jaworze@ug.pl; zam.pub@jaworze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jaworze.bip.info.pl
Adres profilu: nie dotyczy.
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU SOCJALNEGO-USŁUGOWEGO WRAZ Z PARKINGIEM I ZJAZDEM Z UL. POD HARENDĄ NA DZ. 85/1 PRZY UL. ZDROJOWEJ W JAWORZU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.0002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku scojalnego-usługowego wraz z parkingiem i zjazdem z ul. Pod Harendą na działce 85/1 przy ul. Zdrojowej w Jaworzu - zgodnie z Dokumentacją Projektową, w zakresie umożliwiającym uzyskanie na podstawie przepisów prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie - o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy: 405,25m2, - powierzchnia netto budynku: 695,06 m2, - powierzchnia użytkowa projektowana - łączna: 695,06 m2, w tym powierzchnia usługowa 344,73m2, powierzchnia mieszkalna 350,33 m2, - kubatura projektowana: V = 4020,00 m3, - wysokość budynku = 11,97 m, - poziom najwyższego stropu użytkowego: HS = 4,62 m, - długość budynku: 30,00 m, - szerokość budynku: 13,50 m, - liczba kondygnacji budynku:2, w tym kondygnacji piwnic: 0. Obiekt będzie posiadał dwie kondygnacje użytkowe, przy czym: - na kondygnacji parteru zlokalizowano salę wielofunkcyjną dla 120. osób z zapleczem gastronomicznym (kuchnia cateringowa) i higieniczno-sanitarnym (WC Damskie, Męskie, NSP), szatnią, 2. gminne pomieszczenia (mieszkania) zakwaterowania socjalnego (każdy lokal posiada funkcję zgodną z podstawowym zakresem funkcjonalnym mieszkania); - na kondygnacji pierwszego piętra zlokalizowano 10. niezależnie funkcjonujących lokali stanowiących gminne pomieszczenia (mieszkania) zakwaterowania socjalnego. Każdy lokal posiada funkcję zgodną z podstawowym zakresem funkcjonalnym mieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia, w tym m.in. sprzętu i urządzeń niezbędnych do poszczególnych pomieszczeń budynku, tj. wyposażenie meblowe sali wielofunkcyjnej, wyposażenie węzłów sanitarnych, wyposażenie socjalne - meble i agd pomieszczeń socjalnych, wyposażenie kuchni. Szczegółowy opis dotyczący dostawy i montażu wyposażenia w ramach wykonania zamówienia zawarty został w Dokumentacji Projektowej, Przedmiarze Robót oraz STWiOR, które określają minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanego wyposażenia. Dostarczony sprzęt i wyposażenie winny być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad. Deklaracje CE wymagane będą przez Zamawiającego na etapie odbioru prac - w odniesieniu do tych elementów sprzętu i wyposażenia, które winny je posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy zamówienia opisany został w Dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a także w załączonych przedmiarach robót. Dokumenty te stanowią załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211340-4
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45310000-3,
45330000-9,
45400000-1,
45233140-2,
39100000-3,
39700000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2157667.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2475746.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.