eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › BUDOWA BUDYNKU SOCJALNEGO-USŁUGOWEGO WRAZ Z PARKINGIEM I ZJAZDEM Z UL. POD HARENDĄ NA DZ. 85/1 PRZY UL. ZDROJOWEJ W JAWORZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61073 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Jaworze: BUDOWA BUDYNKU SOCJALNEGO-USŁUGOWEGO WRAZ Z PARKINGIEM I ZJAZDEM Z UL. POD HARENDĄ NA DZ. 85/1 PRZY UL. ZDROJOWEJ W JAWORZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29563-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:nie dotyczy.

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworze, krajowy numer identyfikacyjny 07218226100000, ul. ul. Zdrojowa  82, 43384   Jaworze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 828 66 00, faks 33 828 66 01, e-mail jaworze@ug.pl; zam.pub@jaworze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jaworze.bip.info.pl
Adres profilu: nie dotyczy.
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA BUDYNKU SOCJALNEGO-USŁUGOWEGO WRAZ Z PARKINGIEM I ZJAZDEM Z UL. POD HARENDĄ NA DZ. 85/1 PRZY UL. ZDROJOWEJ W JAWORZU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.0002.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku scojalnego-usługowego wraz z parkingiem i zjazdem z ul. Pod Harendą na działce 85/1 przy ul. Zdrojowej w Jaworzu - zgodnie z Dokumentacją Projektową, w zakresie umożliwiającym uzyskanie na podstawie przepisów prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie - o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy: 405,25m2, - powierzchnia netto budynku: 695,06 m2, - powierzchnia użytkowa projektowana - łączna: 695,06 m2, w tym powierzchnia usługowa 344,73m2, powierzchnia mieszkalna 350,33 m2, - kubatura projektowana: V = 4020,00 m3, - wysokość budynku = 11,97 m, - poziom najwyższego stropu użytkowego: HS = 4,62 m, - długość budynku: 30,00 m, - szerokość budynku: 13,50 m, - liczba kondygnacji budynku:2, w tym kondygnacji piwnic: 0. Obiekt będzie posiadał dwie kondygnacje użytkowe, przy czym: - na kondygnacji parteru zlokalizowano salę wielofunkcyjną dla 120. osób z zapleczem gastronomicznym (kuchnia cateringowa) i higieniczno-sanitarnym (WC Damskie, Męskie, NSP), szatnią, 2. gminne pomieszczenia (mieszkania) zakwaterowania socjalnego (każdy lokal posiada funkcję zgodną z podstawowym zakresem funkcjonalnym mieszkania); - na kondygnacji pierwszego piętra zlokalizowano 10. niezależnie funkcjonujących lokali stanowiących gminne pomieszczenia (mieszkania) zakwaterowania socjalnego. Każdy lokal posiada funkcję zgodną z podstawowym zakresem funkcjonalnym mieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia, w tym m.in. sprzętu i urządzeń niezbędnych do poszczególnych pomieszczeń budynku, tj. wyposażenie meblowe sali wielofunkcyjnej, wyposażenie węzłów sanitarnych, wyposażenie socjalne - meble i agd pomieszczeń socjalnych, wyposażenie kuchni. Szczegółowy opis dotyczący dostawy i montażu wyposażenia w ramach wykonania zamówienia zawarty został w Dokumentacji Projektowej, Przedmiarze Robót oraz STWiOR, które określają minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanego wyposażenia. Dostarczony sprzęt i wyposażenie winny być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad. Deklaracje CE wymagane będą przez Zamawiającego na etapie odbioru prac - w odniesieniu do tych elementów sprzętu i wyposażenia, które winny je posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy zamówienia opisany został w Dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a także w załączonych przedmiarach robót. Dokumenty te stanowią załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45233140-2, 39100000-3, 39700000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2157667.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MT EUROINVEST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa,  biuro@eurodomzywiec,  ul. Fabryczna 5,  34-300,  Żywiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2475746.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2475746.86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3173400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.