eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol › Remont (termomodernizacja) budynków świetlic wiejskich w Kniażycach, Darowicach i Nowych Sadach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Fredropol: Remont (termomodernizacja) budynków świetlic wiejskich w Kniażycach, Darowicach i Nowych Sadach
Numer ogłoszenia: 61049 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fredropol , Fredropol 15, 37-734 Fredropol, woj. podkarpackie, tel. 16 6719818, faks 16 6719818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fredropol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (termomodernizacja) budynków świetlic wiejskich w Kniażycach, Darowicach i Nowych Sadach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ; Część I zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Kniażycach W zakresie ; - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Docieplenie dachu i ścian dachowych (lukarn), - Docieplenie stropu klatki schodowej, - Docieplenie stropów zewnętrznych, - Docieplenie stropu pod nie ogrzewaną piwnicą, - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz wykonaniem tynków cienkowarstwowych, - Docieplenie ścian cokołowych wraz z wykonaniem tynku, - Izolacja pionowa przeciwwilgociowa ściany fundamentowej poniżej terenu, - Płyta odbojowa i chodnik z kostki betonowej, - Wymiana pokrycia i remont konstrukcji dachu, - Wymiana instalacji co - demontaże, - Wymiana instalacji co - montaże, Część II zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Darowicach W zakresie ; - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Izolacja pionowa cieplna i przeciwwilgociowa ściany fundamentowej poniżej terenu, - Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynków elewacyjnych cienkowarstwowych, - Docieplenie pomieszczeń poddasza po konstrukcji dachu, - Płyta odbojowa z kostki betonowej, - Okładzina płytkami ceramicznymi schodów zewnętrznych, - Roboty malarskie, Część III zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Nowych Sadach W zakresie ; - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Docieplenie stropu nad parterem i nad pomieszczeniami nie ogrzewanymi poddasza, - Docieplenie ścian cokołowych wraz z wykonaniem tynku, - Płyta odbojowa z kostki betonowej, - Zasilanie elektryczne, - Instalacja elektrycznego ogrzewania, - Montaż elektrycznych grzejników konwektorowych, Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót, dokumentacja techniczna i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Inwestycja współfinansowana z UE w ramach działania Odnowa i rozwój wsiobjętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje powstałe w wyniku nieterminowego ich usuwania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wadium wynosi po ; - część I zamówienia 5 000,00 zł ( słownie złotych ; pięć tysięcy 00/100 ) - część II zamówienia 3 000,00 zł ( słownie złotych ; trzy tysiące 00/100 ) - część III zamówienia 3 000,00 zł ( słownie złotych ; trzy tysiące 00/100 ) 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 2) Wadium może być wniesione w formach zgodnie z art.45 ust. 6. ustawy Pzp. 3) W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto ; BPS S.A. nr ; 69 1930 1318 2010 4120 4769 0005 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał wniesienia wadium. W przypadku wyboru formy gotówkowej do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, wraz z podaniem zleceniodawcy, rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj. dla ; I części zamówienia wartość wyk. robót min. 350 000,00 PLN II i III części zamówienia wartość wyk. robót min. 150 000,00 PLN

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że zapewnią osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj: osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej z doświadczeniem tj. prowadzącą co najmniej dwie budowy w podanym zakresie, z podaniem informacji o podstawie do dysponowania ta osobą. Złożą oświadczenie, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej: 1. Terminu wykonania zamówienia z uwagi na: a) niekorzystne warunki atmosferyczne ( opady deszczu, roztopy, nawodnienie gruntu, przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) utrudniające wykonanie prac, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbioru, b) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2. Zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 3. Zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fredropol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy fredropol Fredropol 15 37-734 Fredropol pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy fredropol Fredropol 15 37-734 Fredropol pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z UE w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Kniażycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Kniażycach W zakresie ; - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Docieplenie dachu i ścian dachowych (lukarn), - Docieplenie stropu klatki schodowej, - Docieplenie stropów zewnętrznych, - Docieplenie stropu pod nie ogrzewaną piwnicą, - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz wykonaniem tynków cienkowarstwowych, - Docieplenie ścian cokołowych wraz z wykonaniem tynku, - Izolacja pionowa przeciwwilgociowa ściany fundamentowej poniżej terenu, - Płyta odbojowa i chodnik z kostki betonowej, - Wymiana pokrycia i remont konstrukcji dachu, - Wymiana instalacji co - demontaże, - Wymiana instalacji co - montaże,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Darowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Darowicach W zakresie ; - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Izolacja pionowa cieplna i przeciwwilgociowa ściany fundamentowej poniżej terenu, - Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynków elewacyjnych cienkowarstwowych, - Docieplenie pomieszczeń poddasza po konstrukcji dachu, - Płyta odbojowa z kostki betonowej, - Okładzina płytkami ceramicznymi schodów zewnętrznych, - Roboty malarskie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Nowych Sadach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia ; Remont (termomodernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Nowych Sadach W zakresie ; - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Docieplenie stropu nad parterem i nad pomieszczeniami nie ogrzewanymi poddasza, - Docieplenie ścian cokołowych wraz z wykonaniem tynku, - Płyta odbojowa z kostki betonowej, - Zasilanie elektryczne, - Instalacja elektrycznego ogrzewania, - Montaż elektrycznych grzejników konwektorowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.