eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Sprzątanie ulicy Plac Zdrojowy oraz ulicy Bohaterów Monte Cassino i przejść podziemnych w ciągu ulicypod Al. Niepodległości i torami PKP w Sopocie. W LATACH 2009-2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Sopot: Sprzątanie ulicy Plac Zdrojowy oraz ulicy Bohaterów Monte Cassino i przejść podziemnych w ciągu ulicy: pod Al. Niepodległości i torami PKP w Sopocie. W LATACH 2009-2011.
Numer ogłoszenia: 60992 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375293 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, al. Niepodległości 930/4, Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, faks 058 5515534.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulicy Plac Zdrojowy oraz ulicy Bohaterów Monte Cassino i przejść podziemnych w ciągu ulicy: pod Al. Niepodległości i torami PKP w Sopocie. W LATACH 2009-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Sprzątanie ulicy Plac Zdrojowy oraz ulicy Bohaterów Monte Cassino i przejść podziemnych w ciągu ulicy: pod Al. Niepodległości i torami PKP w Sopocie, przy użyciu środków i materiałów własnych Wykonawcy, w latach 2009-2011. Termin wykonania usługi: w latach od 2009 r. do 2011 r. w okresie od 01.03. do 30.11 w danym roku, z zastrzeżeniem, że w zależności od warunków atmosferycznych (tzn. warunki zimowe lub ich brak) okres realizacji prac, w danym roku może ulec skróceniu lub wydłużeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku skrócenia lub wydłużenia okresu realizacji prac, zmiany liczby pracowników ponad określoną liczbę minimalną oraz godzin ich pracy, zmiany ilości myć ciśnieniowych nawierzchni oraz koszy stacjonarnych i wolnostojących, taka zmiana nie rodzić będzie po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń dodatkowych (także finansowych czy odszkodowawczych) w stosunku do Zamawiającego, poza zmianą wynagrodzenia wynikającą z rzeczywiście wykonanych prac, naliczonego w oparciu o formularz cenowy. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie sprzątania wyszczególnione w formularzu cenowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Teren obejmujący niniejsze zamówienie publiczne: a ulica Bohaterów Monte Cassino na odcinku od Alei Niepodległości do ul. Powstańców Warszawy o powierzchni 14.440 m2 (w tym kładka przejścia dla pieszych, nad tunelem, o powierzchni 640 m2) b ulice przyległe do ul. Bohaterów Monte Cassino na odcinku o długości 15 mb /na całej szerokości danej ulicy/ 3.509 m2 Ulica Obrońców Westerplatte 150 m2 Plac Konstytucji 3 Maja 285 m2 Ulica Czyżewskiego 150 m2 Ulica Chmielewskiego 120 m2 Ulica Sobieskiego 165 m2 Ulica Haffnera 225 m2 Ulica Bema 135 m2 Ulica Królowej Jadwigi 150 m2 c ulica Plac Zdrojowy 2.129 m2 d przejście podziemne pod Aleja Niepodległości o powierzchni 288 m2 e przejście podziemne pod torami PKP o powierzchni 120 m2 Razem: 18.357 m2 1.1 Zakres usługi, w czasie trwania niniejszego zamówienia tj. w latach od 2009 do 2011 r. obejmuje: A. Codzienne sprzątnięcie terenu objętego niniejszym zamówieniem do godz. 8.00 Codzienne sprzątanie ww terenu do godz. 8.00 polegać będzie na jego całkowitym oczyszczeniu z wszelkiego typu zanieczyszczeń tj. śmieci, niedopałki papierosów, resztki porzuconej żywności, naniesiony piach, zalegające liście, tłuste plamy, odchody zwierzęce i ludzkie itp. Dla wykonania w/w zakresu Wykonawca zapewni konieczną liczbę pracowników, wedle potrzeb. Godziny rozpoczęcia niniejszych prac nie określa się. Wszelkie zebrane nieczystości z nawierzchni obejmującej niniejsze zamówienie należy zebrać do worków foliowych o pojemności 120 L, oznakowanych nazwą firmy Wykonawcy, poszczególny wypełniony wkład związać i pozostawić obok kosza. W koszach stacjonarnych - 54 szt. oraz wolnostojących - około 10 szt. należy wymienić wkład foliowy na nowy o pojemności 120 L, oznakowany nazwą firmy Wykonawcy, a wypełniony wkład związać i pozostawić obok kosza. Zamawiający zapewni własny transport, który do godziny 8,00 wywiezie z terenu objętego niniejszym zamówieniem wszystkie wypełnione wkłady foliowe pozostawione przez Wykonawcę obok koszy stacjonarnych i wolnostojących. Po zakończeniu ww prac, tj. codziennie o godz. 8.00, teren objęty niniejszym zamówieniem winien być całkowicie sprzątnięty a kosze wyposażone w czyste wkłady foliowe. Wszelkie prace, wymienione w § 4 pkt. A należy rozpocząć, każdego dnia, w terminie umożliwiającym ich zakończenie do godz. 8.00. B. Interwencyjne usuwanie zanieczyszczeń z terenu objętego niniejszym zamówieniem. Termin wykonania prac interwencyjnych: 1. od 01.03 do 30.05 w danym roku oraz od 01.10 do 30.11 w danym roku - w godz. od 8.00 do 12.00 - w każdy dzień tygodnia min liczba pracowników: jeden pracownik, - w godz. od 12.00 do 19.00 min liczba pracowników: dwóch pracowników (od poniedziałku do czwartku), min liczba pracowników: trzech pracowników (od piątku do niedzieli), 2. od 01.06 do 30.09 w danym roku - w godz. od 8.00 do 12.00 - w każdy dzień tygodnia min liczba pracowników: jeden pracownik, - w godz. od 12.00 do 22.00 (od poniedziałku do czwartku), min liczba pracowników: dwóch pracowników - w godz. od 12.00 do 2.00 (od piątku do poniedziałku), min liczba pracowników: trzech pracowników Powyżej określono minimalną liczbę pracowników wykonujących zakres niniejszego zamówienia z możliwością zamówienia przez Zamawiającego pracowników w ilości większej niż określona jako minimalna, w miarę stwierdzenia takiej potrzeby. Interwencyjne usuwanie zanieczyszczeń polegać będzie na ciągłym poruszaniu się w obrębie ww terenu pracowników Wykonawcy - pojedynczo, w czasie określonym zgodnie z pkt B 1 i 2 niniejszego załącznika, i w razie konieczności - tj. ujawnieniu jakichkolwiek nieczystości (śmieci, niedopałki papierosów, resztki porzuconej żywności, naniesiony piach, zalegające liście, tłuste plamy, odchody zwierzęce i ludzkie itp.) - natychmiastowe ich usunięcie. Nieczystości należy usunąć z nawierzchni wrzucając je do pojemników na kółkach o pojemności 120 L koloru czerwonego, oznakowanych nazwą firmy Wykonawcy i wyposażonych w wkład foliowy o pojemności 120 L, lub - w przypadku pracownika nieposiadającego w/w pojemnika - do koszy stacjonarnych lub wolnostojących wyposażonych w wkład foliowy oznakowanych nazwą firmy Wykonawcy o pojemności 120 L. Wyżej opisane prace będą polegać min. na: a. zbieraniu bieżących zanieczyszczenie z powierzchni określonej w pkt 1 niniejszego załącznika do pojemnika na kółkach o pojemności 120 L koloru czerwonego, oznakowanego nazwą firmy Wykonawcy i wyposażonego w wkład foliowy o pojemności 120 L, w który będzie wyposażony: - podczas pracy jednego pracownika - ten pracownik, - podczas pracy dwóch pracowników - jeden z tych pracownik, - podczas pracy trzech pracowników - dwóch z tych pracowników. - podczas pracy większej ilości pracowników niż trzech - dwóch z tych pracowników. W pojemniku na kołach należy umieścić wkład foliowy o pojemności 120 L, oznakowany nazwą firmy Wykonawcy. W przypadku jego wypełnienia należy go wymienić na nowy, a wypełniony związać i przenieść do stacjonarnego pojemnika przygotowanego przez Zamawiającego. W/w pojemnik zostanie umieszczony przez Zamawiającego na wysokości posesji nr 54 ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Zamawiający we własnym zakresie będzie opróżniał pojemnik ze składowanych tam, pełnych worków, b. utrzymaniu czystości przy oraz pod koszami na śmieci (stacjonarnymi oraz wolnostojącymi), umieszczonymi w ciągu terenu objętego niniejszym zamówieniem. Opróżnianie koszy stacjonarnych oraz wolnostojących, umieszczonych w ciągu terenu objętego niniejszym zamówieniem. W przypadku napełnienia się danego kosza należy wymienić wkład foliowy o pojemności 120 L na nowy, oznakowany nazwą firmy Wykonawcy, a wypełniony wkład związać i przenieść do stacjonarnego pojemnika przygotowanego przez Zamawiającego, c. utrzymaniu czystości na terenie gruntowym wokół drzew, rosnących na terenie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku zanieczyszczenia gruntu należy usunąć nieczystości (śmieci, niedopałki papierosów itp.) oraz zagrabić oczyszczoną powierzchnię gruntową grabiami, d. podczas usuwania nieczystości z nawierzchni utwardzonej należy szczególną uwagę zwrócić na nieczystości (papiery, liście, niedopałki, naniesiony piach itp.) występujące: w ciągu kostki kamiennej (ciek wodny), pod ławkami oraz wokół kwietników i donic kwiatowych umieszczonych na terenie określonym w pkt 1 niniejszego załącznika e. w czasie usuwania zanieczyszczeń z terenów przyległych do głównego ciągu ul. Bohaterów Monte Cassino (tj. ulic prostopadłych), określonych w pkt 1 litera b niniejszego załącznika, należy zwrócić dodatkową uwagę na oczyszczanie okolic krawężników, z dokładnym zamieceniem powierzchni styku krawężnika i jezdni, oraz wszelkich załamań terenu i zaułków. W czasie wykonywania ww interwencyjnych prac związanych z usuwaniem zanieczyszczeń z terenu objętego niniejszym zamówieniem zakazuje się jakiegokolwiek składowania worków z nieczystościami lub innych nieczystości wokół koszy lub w innych miejscach tego terenu. W razie stwierdzenia wyżej opisanego zjawiska po stronie Wykonawcy leżeć będzie obowiązek natychmiastowego usunięcia takiego worka lub innych nieczystości i przeniesienie ich do pojemnika stacjonarnego, przygotowanego przez Zamawiającego. C. Mycie ciśnieniowe Mycie ciśnieniowe nawierzchni z szarej kostki ulicy Bohaterów Monte Cassino wraz z usuwaniem tłustych plam z całej nawierzchni określonej w niniejszym postępowaniu - min. dwukrotne w ciągu miesiąca (termin do uzgodnienia z Zamawiającym z możliwością przesunięcia terminów myć w czasie trwania umowy z jednego miesiąca na inny, z możliwością zamówienia przez Zamawiającego myć w ilości większej niż określona jako minimalna, w miarę stwierdzenia takiej potrzeby). D. Mycie koszy stacjonarnych i wolnostojących Mycie ciśnieniowe koszy na śmieci, stacjonarnych - 54 szt. oraz wolnostojących - około 10 szt., umieszczonych w ciągu terenu objętego niniejszym zamówieniem, min. dwukrotne w ciągu miesiąca, podczas każdorazowego mycia ciśnieniowego określonego w pkt C, ustalonego z Zamawiającym. E. Usuwanie rysunków graffiti Usuwanie rysunków graffiti ze ścian i sufitu w przejściu podziemnym pod torami PKP (powierzchnia całkowita około 230 m2) - codziennie w miarę stwierdzenia ich powstania. 1.2 Postanowienia szczegółowe zakresu usługi 1.2.1 Wykonawca zapewni osoby, wykonujące przedmiot umowy: a) w czystym ubraniu firmowym koloru czerwonego tj. spodnie, koszulka lub kamizelka - oznakowane nazwą firmy Wykonawcy, b) o wyglądzie schludnym i estetycznym, c) każda z osób wykonująca prace interwencyjne posiadać ma sprzęt podręczny do zamiatania i zbierania zanieczyszczeń, tj. łopatę i miotłę, d) wyposażone w czysty pojemnik plastikowy na kołach o pojemności 120 L koloru czerwonego, w ilości jak w pkt B litera a) niniejszego załącznika. e) jeden z pracowników, wykonujących prace interwencyjne w określonych godz. jak w pkt B powinien posiadać grabie do oczyszczania powierzchni gruntowej. f) jeden z pracowników, wykonujących prace interwencyjne w określonych godz. jak w pkt B powinien posiadać telefon komórkowy (z możliwością odbierania i nawiązywania połączeń w czasie wykonywania niniejszego zamówienia), a jego numer winien być przekazany Zamawiającemu w celu bezpośredniego, stałego kontaktu. 1.2.2 Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na swój koszt środki i sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia, min: a) oznakowane wkłady foliowe do koszy stacjonarnych, wolnostojących i pojemników na kołach na nieczystości, b) ww sprzęt podręczny każdego z pracowników, środki czystości oraz asortyment techniczny niezbędny do usuwania zanieczyszczeń (min. niezbędny do mycia ciśnieniowego usuwania gum do żucia oraz rysunków graffiti), c) telefon komórkowy dla jednego z pracowników, podczas wykonywania prac związanych z interwencyjnym usuwaniem zanieczyszczeń oraz zapewni możliwość odbierania i nawiązywania połączeń przy jego pomocy w czasie wykonywania niniejszego zamówienia 1.2.3 Zamawiający opróżniać będzie, własnym transportem, przygotowany przez siebie pojemnik stacjonarny, którego wymiary wynosić będą - 2,00m dł x 2,00m szer. x 2,00 wys. przygotowany dla składowania wypełnionych wkładów foliowych, zebranych przez osoby wykonujące niniejsze zamówienia. W razie jego wypełnienia do 3 : 4 objętości Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić telefonicznie Zamawiającego, w celu skierowania transportu do jego opróżnienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 317400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUH Unipol s.c. Agnieszka Wochna Krzysztof Goszczyński, ul. Jednorożca 28c, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 317400
  • Oferta z najniższą ceną: 317400 oferta z najwyższą ceną: 521251,59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.