eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów obejmujące budowę 3 sztuk boisk sportowych (etap II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Zamość: Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów obejmujące budowę 3 sztuk boisk sportowych (etap II)
Numer ogłoszenia: 60974 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów obejmujące budowę 3 sztuk boisk sportowych (etap II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów tj. budowa 3 sztuk boisk sportowych (II etap): 1) budowa boiska do siatkówki o wymiarach 12x22m (pow. 264m2) o nawierzchni nieprzepuszczalnej (poliuretanowej) obejmuje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gr.III kat., - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 20,0cm, - ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość12cm, - ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość 15cm - ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość 6cm - ułożenie warstwy dolnej podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-16mm, grub. 4cm, - ułożenie warstwy górnej podbudowy warstwy mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-12,8mm, grub. 3cm - nawierzchnia poliuretanowa typu Conipur - SP 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm, powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grub. 2mm, linie boiska w kolorze białym/żółtym/niebieskim - nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grubości 6,0cm na podsypce cementowo piaskowej grub. 3,0cm - konstrukcja nawierzchni i podbudowy ograniczona obrzeżami betonowymi 20x6 cm i 30x8cm, - słupki do siatkówki aluminiowe z regulacją wysokości mocowania siatki montowane w tulejach, siatka do siatkówki, - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (4 szt.) - kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.) 2) budowa boiska do koszykówki o wymiarach 28x16m (pow. 448m2) o nawierzchni nieprzepuszczalnej (poliuretanowej) obejmuje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr.III kat. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 20,0cm - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm - warstwa z kruszywa łamanego 0,075-63 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 12,0cm (boisko) - warstwa z kruszywa łamanego 0,075-31,5 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 6,0cm - warstwa z kruszywa łamanego 0,075-63 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 15,0cm - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową frakcji 0/16mm grub. 4,0 (warstwa dolna) - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową frakcji 0/12mm grub. 3,0 (warstwa górna) - nawierzchnia poliuretanowa Conipur SP, 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grubości 2mm. Linie boiska w kolorze biało/żółto/niebieskim - nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm - obrzeża betonowe 20x6cm i 30x8cm na podsypce piaskowej - zestaw do koszykówki: stojak stalowy jednosłupowy malowany, montowany w tulejach o zasięgu 160cm, tablica 180x105cm laminowana, obręcz uchylna, siateczka do obręczy - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (6 szt.) - kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.) 3) budowa boiska do tenisa ziemnego o wym. 36x16,90 o pow. 608,4m2, o nawierzchni przepuszczalnej (trawa syntetyczna) na zdrenowanym podłożu obejmuje: - drenowanie wyk. koparkami 0,25m3 w gr.III kat. z ręcznym układaniem rurek drenarskich z otuliną z włókna syntetycznego 50mm (sączki) - drenowanie wyk. koparkami 0,25m3 w gr.III kat. z ręcznym układaniem rurek drenarskich z otuliną z włókna syntetycznego 113mm (zbieracz) - odprowadzanie wody z drenażu do rzeki - rura 160mm - studnia drenarska rewizyjno-napowietrzająca 315mm typu Wavin z pokrywą żeliwną A15 - studnia drenarska z kinetą przepływową 315mm typu Wavin z pokrywą żeliwną A15 - studnia z osadnikiem typu Tegra 1000 z żelbetonową płytą stropową - umocnienie ścieków na skarpie korytkami żelbetonowymi trapezowymi - zakończenie wylotu drenażu prefabrykatem żelbetonowym - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr.III kat. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm - warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-31,5mm i grub. 6mm - warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-63mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 12,0mm (boisko) - warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-63mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 15,0mm (boisko) - wykonanie warstwy z miału kamiennego zagęszczonej mechanicznie grub. 4,0cm - nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grub. 6,0cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej grub. 6,0cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 20mm o ciężarze min.2300g/m2 koloru ceglastego i wypełnionej piaskiem kwarcowym - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 20mm o ciężarze min.2300g/m2 koloru zielonego i wypełnionej piaskiem kwarcowym - obrzeża betonowe 20x6cm i 30x8cm na podsypce piaskowej - ogrodzenie z siatki powlekanej polietylenem mrozoodpornym o oczku 40x40mm w kolorze zielonym, wysokości 3,50m, na słupkach stalowych z profilu 70x70x3mm i długości 4,30m -szt. 36, na fundamentach z betonu B-15 o wym. 40x40x80cm i podsypce piaskowej 30cm. Brama stalowa dwuskrzydłowa o wymiarach 2,50x2,50 i furtka stalowa jednoskrzydłowa o wym. 1,20x2,50 - zestaw wyposażenia do tenisa ziemnego osadzany w tulejach (słupki aluminiowe, siatka, taśma środkowa, podpórki singlowe) - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (6 szt.) - kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.) Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Lokalizacja: Roboty będą wykonywane wzdłuż rzeki Łabuńki od ul. Lipskiej w kierunku ul. Weteranów w Zamościu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 5) wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług określonych w siwz, 6) wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty podobne do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej oraz co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wartości co najmniej 300 000 zł. Przez podobne rozumie się roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robót stanowiących przedmiot zamówienia . 7) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300.000 zł, 8) wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt VI SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej oraz co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wartości co najmniej 300 000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min. jedno zadanie o wartości co najmniej 300 000 zł, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia branży ogólnobudowlanej, drogowej, wodnokanalizacyjnej, w tym: - kierownik budowy który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 10. polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 300 000 zł, 11. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ 12. Materiały na boisko z nawierzchnią poliuretanową oraz na boisko z syntetyczną trawą powinny posiadać: - certyfikat IAAF lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877 (PN-EN 15330-1), lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe lub dokument równoważny, lub badania na zawartość pierwiastków niebezpiecznych - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji (nie krócej niż 60 miesięcy) udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich przedkłada wszystkie dokumenty i oświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość pokój nr 7 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Infrastruktury Komunalnej Rynek Wielki 3, 22-400 Zamość pokój nr 10 w dniu 8 kwietnia 2009 r. o godz.12:00. Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Pani Małgorzata Strzępek - w zakresie procedury przetargowej tel. (084) 677-23-50, Pan Przemysław Kozłowski tel. 084 677-24-38, Pani Elżbieta Cis - w zakresie przedmiotu zamówienia tel.(084) 677-24-36..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.