eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Istebna: Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej - etap I
Numer ogłoszenia: 60973 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie termomodernizacji obiektu szpitala zgodnie z dokumentacją projektową poprzez ocieplenie ścian i stropów oraz wykonaniem robót dekarskich. Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia przedmiotu zamówienia o roboty niezbędne z punktu widzenia właściwej realizacji przedsięwzięcia oraz zmiany niektórych rozwiązań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 70 000 złotych i winna być wniesiona do terminu składania ofert. Wadium może być wniesiona w każdej dopuszczalnej prawem formie. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu wpłaca się go przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. nr. 98 1020 1390 0000 6002 0232 1743

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych. 4)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 złotych. 5)W ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali roboty budowlane o wartości średniorocznej nie mniejszej niż 3 500 000 złotych. Zakres tych robót winien zawierać się w: wymiana stolarki okiennej, dekarskie, termomodernizacje, elewacyjne, tynkarskie itp., ale nie może obejmować takich, które wykraczają poza zakres rzeczowy niniejszego zamówienia jak: roboty drogowe, konstrukcje, rurociągi, kotłownie itp. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń oraz ich analizę pod względem formalnym i merytorycznym. 3.Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie w treści identycznej jak załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 3) 4. Dokumenty potwierdzające, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9, ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), których średnioroczna wartość wynosi nie mniej niż 3 500 000 złotych. 6. Dokumenty potwierdzające sytuację finansową oferenta zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 złotych. b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych. 7. Pełnomocnictwo - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy na realizację przedsięwzięcia umowę regulującą współpracę oferentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.