To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Kłodawa: Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących
w zarządzie Gminy Kłodawa w 2014r.
Numer ogłoszenia: 60964 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15345 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa, ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących naprawach, remontach i utrzymaniu gruntowych dróg, ulic i placów, których właścicielem lub zarządcą jest Gmina Kłodawa, polegające w szczególności na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, zagęszczanie podłoża; - remontach cząstkowych nawierzchni z kruszyw łamanych, stabilizowanych mechanicznie; - wykonanie nawierzchni żwirowych lub z kruszyw łamanych dróg nieulepszonych. W skład Gminy Kłodawa wchodzi 11 sołectw, na których terenie znajduje się łącznie 124,33 km dróg gminnych oraz wewnętrznych objętych przedmiotem zamówienia. 2 Zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w niniejszej SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Zakres robót budowlanych stanowiących opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą przedmiaru robót wraz z kosztorysu ofertowego, stanowiącego integralną część niniejszej SIWZ. Z uwagi na charakter robót (bieżące naprawy i remonty dróg) prace wykazane w przedmiarach Zamawiający określił w przybliżonych wielkościach do zrealizowania w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres poszczególnych odcinków robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym lub telefonicznym) zlecaniu robót cząstkowych. 4.Rozliczanie robót ustala się na podstawie sporządzanych kosztorysów powykonawczych (przygotowanych w oparciu o pomiary faktycznie wykonanych ilości, zatwierdzonych przez przedstawicieli Zamawiającego) oraz stawek jednostkowych podanych w Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. 5.Materiały potrzebne do wykonania napraw i remontów zapewnia Wykonawca. Wszelkie koszty zakupu, transportu, rozładunku i wbudowania materiałów należy wliczyć w koszty wykonania poszczególnych pozycji przedmiarowych. 6. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac najpóźniej w terminie 3 dni od dnia przekazania zlecenia przez Zamawiającego (nie dot. awarii) i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia, z wyjątkiem przypadku gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwiają lub wystąpią inne uzasadnione i zaakceptowane przez Zamawiającego okoliczności do ich przerwania. Wznowienie przerwanych prac w wyniku okoliczności, o których mowa wyżej powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 7. Mogące występować w dokumentach przetargowych nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 8. Odbioru robót dokonuje osoba wyznaczona przez Zamawiającego, w ciągu 3 dni od zgłoszenia ich do odbioru. 9. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do: a) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.); b) przystąpienia do usuwania awarii mogących stanowić duże niebezpieczeństwo dla użytkowników dróg i ulic Wykonawca w trybie natychmiastowym poprzez bezzwłoczne zabezpieczenie i oznakowanie miejsce awarii. Do usunięcia awarii Wykonawca przystąpi najpóźniej w terminie 48 godz. od zgłoszenia awarii; c) posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej w razie potrzeby Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 3 dni od wezwania; d) za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca; e) organizacji i zagospodarowania miejsca prowadzenia oraz zaplecza tych robót, ustanowienie przedstawiciela Wykonawcy (osobę odpowiedzialną) oraz w razie potrzeby wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126); f) podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z §5 ust.2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003r. Nr 177, poz.1729); g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych robót, pomiarów, badań i odbiorów; h) po zakończeniu robót uporządkować miejsca, na których prowadzone były prace. 10. Roboty objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym łączna wartość zamówienia nie może przekroczyć maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z zawartej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bernard Wasilewski Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Bernard Wasilewski Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Bernard Wasilewski, ul. Kolejowa 27a, 66-543 Górki Noteckie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406376,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 415197,57
Oferta z najniższą ceną: 415197,57 / Oferta z najwyższą ceną: 521581,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.