eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrzosowa › Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Wrzosowa: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie.
Numer ogłoszenia: 60955 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie zarządzanego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz.U.02.220.1858). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz.U.08.206.1291). - Pozwoleniem Zintegrowanym wydanym przez Marszałka Województwa Śląskiego w Katowicach - do wglądu w siedzibie Spółki. - Pozwoleniem wodno - prawnym wydanym przez Marszałka Województwa Śląskiego w Katowicach - do wglądu w siedzibie Spółki. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - Analizy składu i wielkości przepływu wód podziemnych. - Analizy składu i poziomu wód podziemnych. - Analizy składu wód odciekowych (odciek surowy, odciek oczyszczony). - Badania osiadania powierzchni składowiska odpadów (w zakresie pomiaru osiadania składowiska wymagane jest wygenerowanie map). - Badania stateczności zboczy. - Badania struktury i składu składowanych odpadów (celem badania powinno być określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady oraz struktury składowanych odpadów). - Pomiaru hałasu. - Opracowania dokumentacji kwartalnej wraz z porównaniem wyników badań. - Opracowania dokumentacji rocznej wraz z porównaniem wyników badań. 3. Harmonogram i zakres pomiarów określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 4. Zamawiający we własnym zakresie prowadzi: - Pomiar gazu składowiskowego. - Pomiar wielkość opadu atmosferycznego. - Pomiar objętość wód odciekowych. - Ewidencję odpadów składowanych i wykorzystanych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie (do opracowania rocznego). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: - Poinformowania Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e - mailem o terminie przeprowadzenia pomiarów i badań z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. - Bieżącego przekazywania roboczych kopii wyników badań po ich wykonaniu. - Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi i normami. - Prowadzenia badań parametrów wskaźnikowych i substancji o których mowa w przedmiocie zamówienia przez laboratoria badawcze posiadające wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r, w sprawie zakresu czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz.U.02.220.1858). 6. Zamawiający zobowiązany jest do: - Przekazania wyników pomiarów prowadzonych we własnym zakresie w terminie 15 dni po zakończeniu kwartału lub roku. - Przyjęcia sprawozdania w terminie 14 dni licząc od daty jego otrzymania (podpisanie protokołu odbioru, w przypadku gdy Zamawiający nie wniesie uwag do treści sprawozdania)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na prowadzeniu monitoringu składowiska odpadów, poparte rekomendacjami od firm zlecających prace.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy (wg. Zał. Nr 1 SIWZ). 2. Zaparafowany na każdej ze stron wzór umowy (Zał. Nr 4 SIWZ). 3. Wykaz podwykonawców (Zał. Nr 6 SIWZ) 4. Certyfikat - potwierdzony za zgodność z oryginałem lub oryginał, że laboratorium badawcze posiada wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji będący dowodem gwarancji usług, dokument musi zawierać aktualny termin ważności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień dot. wynagrodzenia w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w warunkach: zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów prawa, norm, decyzji administracyjnych dotyczących CzPK Sp. z o.o., których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu zamówienia, konsekwencją może być zmiana częstotliwości analiz lub zakresu zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 w godzinach od 8:00 do 14:00 u Sekretarza Komisji Przetargowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.