eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2017 UWAGA !! Przedmiotowe zamówienie obejmuje usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, co na podstawie Rozporządzenia Prezesa Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r (Dz.U.2016.1125) w sprawie wykazu robót budowlanych jest kwalifikowane jako robota budowlana - dział 45, grupa 45.5, klasa 45.5, wyszczególnienie wynajem sprzętu budowlanego i burzącego wraz z obsługą operatorską.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 60934 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Świebodzin: Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2017 UWAGA !! Przedmiotowe zamówienie obejmuje usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, co na podstawie Rozporządzenia Prezesa Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r (Dz.U.2016.1125) w sprawie wykazu robót budowlanych jest kwalifikowane jako robota budowlana - dział 45, grupa 45.5, klasa 45.5, wyszczególnienie wynajem sprzętu budowlanego i burzącego wraz z obsługą operatorską.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Poznańska  10, 66200   Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 823 434, e-mail OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 823 435.
Adres strony internetowej (URL): www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2017 UWAGA !! Przedmiotowe zamówienie obejmuje usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, co na podstawie Rozporządzenia Prezesa Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r (Dz.U.2016.1125) w sprawie wykazu robót budowlanych jest kwalifikowane jako robota budowlana - dział 45, grupa 45.5, klasa 45.5, wyszczególnienie wynajem sprzętu budowlanego i burzącego wraz z obsługą operatorską.
Numer referencyjny: ZTA.270.1.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2017

II.5) Główny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 04/05/2017 data zakończenia: 30/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część 1: 150 000,00 zł Część 2: 100 000,00 zł. Część 3: 80 000,00 zł. Część 4: 30 000,00 zł. Część 5: 8 000,00 zł. Część 6: 5 000,00 zł. Część 7: 15 000,00 zł. Część 8: 150 000,00 zł. Część 9: 80 00,00 zł. Część 10: 150 00,00 zł. Część 11: 30 00,00 zł. Część 12: 5 000,00 zł. W przypadku złożenia ofert na więcej niż 1 część zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę o łącznej wartości nie mniejszą niż te wskazane powyżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. a) Warunek w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył jako wykonawca, w co najmniej 2 przedsięwzięciach o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione usługi (roboty budowlane). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w tym okresie realizację co najmniej 2 usług (robót budowlanych) wymaganym sprzętem o nie gorszych parametrach, o łącznej wartości nie mniejszej niż ta, która została określona na daną część zamówienia: Część 1: 150 000,00 zł brutto. Część 2: 100 000,00 zł brutto. Część 3: 80 000,00 zł brutto. Część 4: 30 000,00 zł brutto. Część 5: 8 000,00 zł brutto. Część 6: 5 000,00 zł brutto. Część 7: 15 000,00 zł brutto. Część 8: 150 000,00 zł brutto. Część 9: 80 00,00 zł brutto. Część 10: 150 00,00 zł brutto. Część 11: 30 00,00 zł brutto. Część 12: 5 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia przynajmniej na poziomie części o wyższej wartości na sprzęt budowlany tego samego rodzaju. b) Warunek w zakresie potencjału technicznego: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie sprzętu budowalnego w raz z obsługą operatora o następujących parametrach technicznych: Część 1: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: co najmniej 2 sztuki - 2560 godzin (łącznie). Część 2: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka, - 1 370 godzin. Część 3: Walec wibracyjny stalowo-gumowy o masie min. 10 ton: co najmniej 1 sztuka, rok produkcji: co najmniej 2000 rok , 1 040 godzin. Część 4: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt, 110 godzin. Część 5: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 90 godzin na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Torzym. Część 6: Spycharką gąsienicowa o mocy minimum 103kW (140KM) , 1 sztuka, 50 godzin. Część 7: Spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) , 1 sztuka, 160 godzin. Część 8: Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: co najmniej 2 sztuki - 2 720 godzin (łącznie). Część 9: Koparka gąsienicowa o masie minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 sztuka - 1 040 godzin (łącznie). Część 10: Walce stalowo-gumowym o masie minimum 10 ton, 2 sztuki, 2 200 godzin. Część 11: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt, 80 godzin. Część 12: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 60 godzin. Uwaga!! W przypadku Złożenia oferty na roboty budowlane świadczone sprzętem tego samego rodzaju Zamawiający musi posiadać łączną ilość wymaganego sprzętu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Dla zadania częściowego nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 800.00 PLN (słownie: osiemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: Wadium nie jest wymagane. Dla zadania częściowego nr 7: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 12: Wadium nie jest wymagane.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określa wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 2 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum.0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych - 2 560 godzin (łącznie), na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Nadleśnictwa Torzym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia usługi na pracę jednego sprzętu. Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: co najmniej 2 sztuki - 2560 godzin (łącznie). Przewidywane miejsca robót: Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Niedźwiedź i Ołobok na terenie Nadleśnictwa Świebodzin, Gmina Skąpe, obręb Błonie dz. Nr 123, 117. 90/4, 100/1 98/1 104, 103, 102. 2) Środkowo na terenie Nadleśnictwa Torzym - przebudowa drogi pożarowej nr 42. 3) Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin . Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż o 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 251298.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, równiarka - 1 370 godzin, na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Nadleśnictwa Torzym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka, - 1 370 godzin. Przewidywane miejsca robót : Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Niedźwiedź i Ołobok na terenie Nadleśnictwa Świebodzin, Gmina Skąpe, obręb Błonie dz. Nr 123, 117. 90/4, 100/1 98/1 104, 103, 102. 2) Środkowo na terenie Nadleśnictwa Torzym, przebudowa drogi pożarowej nr 42. 3) Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 168858.90
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec minimum 10 ton - 1 040 godzin, na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Nadleśnictwa Torzym.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Walec wibracyjny stalowo-gumowy o masie min. 10 ton: co najmniej 1 sztuka, rok produkcji: co najmniej 2000 rok , 1 040 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Niedźwiedź i Ołobok na terenie Nadleśnictwa Świebodzin, Gmina Skąpe, obręb Błonie dz. Nr 123, 117. 90/4, 100/1 98/1 104, 103, 102. 2) Środkowo na terenie Nadleśnictwa Torzym, przebudowa drogi pożarowej nr 42. 3) Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy walca w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 114364.80
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 110 godzin na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Torzym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt, 110 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Niedźwiedź i Ołobok na terenie Nadleśnictwa Świebodzin, Gmina Skąpe, obręb Błonie dz. Nr 123, 117. 90/4, 100/1 98/1 104, 103, 102. 2) Środkowo na terenie Nadleśnictwa Torzym, przebudowa drogi pożarowej nr 42 3) Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47355.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 90 godzin na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Torzym.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 90 godzin na terenie Nadleśnictwa Świebodzin i Torzym. Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Niedźwiedź i Ołobok na terenie Nadleśnictwa Świebodzin, Gmina Skąpe, obręb Błonie dz. Nr 123, 117. 90/4, 100/1 98/1 104, 103, 102. 2) Środkowo na terenie Nadleśnictwa Torzym, przebudowa drogi pożarowej nr 42. 3) Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11505.60
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, spycharka - 50 godzin na terenie Nadleśnictwa Świebodzin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Spycharką gąsienicowa o mocy minimum 103kW (140KM) , 1 sztuka, 50 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwie: Droga leśna w leśnictwie Bucze na terenie Nadleśnictwa Świebodzin Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy przy założeniu, że Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6392.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, spycharka - 160 godzin na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) , 1 sztuka, 160 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwie: Dojazd pożarowy nr 37 na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy przy założeniu, że Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20545.40
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 2 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 2 720 godzin (łącznie), na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól i Krzystkowice.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia usługi na pracę jednego sprzętu. Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: co najmniej 2 sztuki - 2 720 godzin (łącznie). Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Biedrzychowice - dojazd pożarowy nr 34 w Nadleśnictwie Krzystkowice. 2) Niwiska - dojazd pożarowy nr 37 w Nadleśnictwie Nowa Sól. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 284076.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - koparka gąsienicowa z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 040 godzin, na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól i Krzystkowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Koparka gąsienicowa o masie minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 sztuka - 1 040 godzin (łącznie). Prace odbywać się będą w leśnictwie: Niwiska - dojazd pożarowy nr 37 w Nadleśnictwie Nowa Sól. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 113865.60
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 2 walcami o masie minimum 10 ton - 2 100 godzin (łącznie), na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól i Krzystkowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Walce stalowo-gumowym o masie minimum 10 ton, 2 sztuki, 2 200 godzin. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia usługi na pracę jednego sprzętu. Prace odbywać się będą w leśnictwach: 1) Biedrzychowice - dojazd pożarowy nr 34 w Nadleśnictwie Krzystkowice. 2) Niwiska - dojazd pożarowy nr 37 w Nadleśnictwie Nowa Sól. Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 220704.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 80 godzin na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt, 80 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwie: Biedrzychowice - dojazd pożarowy nr 34 w Nadleśnictwie Krzystkowice Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34440.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Usługa wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 60 godzin (łącznie) na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry techniczne sprzętu: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 60 godzin. Prace odbywać się będą w leśnictwie: Biedrzychowice - dojazd pożarowy nr 34 w Nadleśnictwie Krzystkowice Informacje dodatkowe: Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7670.40
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.