eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne, myjące i pielęgnacyjne;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Olsztyn: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne, myjące i pielęgnacyjne;
Numer ogłoszenia: 60922 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne, myjące i pielęgnacyjne;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego: Zadanie nr od nr 1 do 29 - różnych środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych m.in. emulsje i preparaty do dezynfekcji i mycia higienicznego rąk; preparaty do mycia i dezynfekcji różnych powierzchni, narzędzi sprzętu używanych w warunkach sal operacyjnych; preparat do mycia noworodków; preparat do mycia i kąpieli pacjentów, sterylizacji i mycia urządzeń itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia i odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty : 1) Dotyczy zadania od nr 1 do nr 29. Katalogi lub strony z katalogów, firmowe materiały informacyjne, foldery lub prospekty, ulotki, specyfikacje techniczne, które będą zawierać podstawowe informacje nt.: właściwości, parametrów użytkowych, sposobu użycia środka oraz jego przeznaczenia i działania itp. Każda strona firmowego materiału informacyjnego może zostać opisana - którego nr zadania dotyczy. 2) Dotyczy zadania nr 1-11; 13-29. Wymagane jest złożenie 16 punktowej karty charakterystyki oferowanych preparatów. 3) Dotyczy zadania od nr 1 do nr 29. Deklaracje zgodności CE lub Certyfikaty zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.) , a w stosunku do produktów biobójczych - potwierdzenie wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wymaga się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim 4) Dotyczy zadania nr 8. Wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii klinicznej potwierdzającej warunek możliwości stosowania preparatu u dzieci od pierwszego dnia życia noworodka

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów (wyłącznie z częścią, na którą jest składana oferta).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2 ppkt 2.6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. 5. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 ppkt 2.6 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie wykonawcy stanowiącej zał. do niniejszej umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 2, 3, 4, 5, 12, 18, 19, 23,24,25,26,27,28, 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Preparat SEREMAN - 180 litrów 3. Preparat STERISOL LIGUID - 45 opak. 4 Preparat SKINMAN SOFT - 35 opak. 5. Preparat STERISOL ETHANOL - 45 opak. 12. Octenisept 50, 250, 1000ml - 470 opak. 18. Środek do dezynfekcji powierzchni w bloku operacyjnym o nazwie - PERFORM 70 opak. 19. Środek do neutralizacji ścieków - 2000 l. 23 Preparat DISINFECTANT - Olympus w płynie do dezynfekcji maszynowej endoskopów w myjni typ- ETD- 3 - 36 opak - Preparat CLEANER - Olympus w płynie do mycia maszynowego endoskopów w myjni typ- ETD -3 - 18 opak. 24. Preparat w płynie do dezynfekcji i mycia maszynowego basenów i kaczek typ myjni CDD 1050 - Płyn do płukania z właściwościami neutralizującymi -nazwa preparatu: KLAR- LISCHKA - 5 opak. - Płyn czyszczący , wolny od enzymów- nazwa preparatu: REIN- LISCHKA - 10 opak. 25 Preparat w płynie do mycia maszynowego narzędzi i sprzętu nazwa preparatu: Getinge Clean Uniwersal Detergent - 35 opak. 26 Preparat w plynie do mycia maszynowego narzędzi ze stali nierdzewnej i szkła- nazwa preparatu: Getinge Clin Havay Soil Detrergent - 25 opak. 27 Preparat w płynie neutralizujący osady alkaliczne w komorach myjni- dezynfektorów nazwa preparatu: Getinge Clean Neutlizer - 16 opak. 28 Preparat w płynie do płukania zapobiegający powsawaniu kamienia kotłowego preparat o nazwie: Getinge Clean Rinse Aid - 16 opak. 29 Preparat w płynie- koncentrat do mycia i dezynfekcij powierzchni i sprzętu przy użyciu wielofunkcyjnego pistoletu natryskowego nazwa preparatu: Virufen - 8 opak. Każda pozycja -2, 3, 4, 5, 12, 18, 19, 23,24,25,26,27,28, 29 - w części nr 1 stanowi odrębny przedniot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Emulsja do rąk - 260 opak. 6 Preparat do dezynfekcji higienicznej rąk - 1300 litrów 7. Preparat do mycia i kąpieli pacjentów przed operacjami - 575 litrów 8. Preparat do mycia noworodków - 22,5 litra 9. Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry działający na bakterie, prątki gruźlicy, wirusy, grzyby - 275 litrów 10. Preparat alkoholowy bezbarwny do dezynfekcji pola operacyjnego - 250 opak. 11. Preparat alkoholowy barwiony do dezynfekcji pola operacyjnego - 132,5 litra 13. Preparat do dezynfekcji małych trudnodostępnych miejsc (bez aldehydów) - 2325,5 litrów 14. Preparat myjąco-dezynfekcyjny w postaci pianki eliminującej mgłę aerozolową do małych i trudnodostępnych miejsc - 57,5 litra 15. Preparat dezynfekcyjny do narzędzi i sprzętu medycznego na oddziały szpitalne (bez aldehydów) okres aktywności przy obciążeniu biologicznym 7 dni - koncentrat do wytw. 40 tyś. litrów roztworu. 16. Preparat dezynfekcyjny do narzędzi i sprzętu medycznego na blok operacyjny (bez aldehydów i chlorów) roztwór 1-dobowy - koncentrat do wytw. 40 tyś. litrów 0,5% roztworu. 17. Preparat do mycia i dezynfekcji obrotowych narzędzi precyzyjnych - koncentrat do wytw. 12 litrów 2% roztworu. 20. Preparat w piance do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej wydalinami skóry dla pacjentów - 10 litrów. 21. Chusteczki nasączone środkiem dezynfekcyjnym do przecierania powierzchni - 12000 listków 22 Chusteczki bezalkoholowe dezynfekująco-myjące do przecierania powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi - 6000 listków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczno - uzytkowa - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.