eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Przebudowa, rozbudowa i remont targowiska w Więcborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Więcbork: Przebudowa, rozbudowa i remont targowiska w Więcborku
Numer ogłoszenia: 60901 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i remont targowiska w Więcborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i remont targowiska w Więcborku. Inwestycja prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Sępoleńskiego Nr 6740.34.2012.6 z dnia 24.10.2012r. W ramach przetargu należy wykonać roboty budowlane celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres zadania obejmuje wykonanie: a)Wiaty drewniane - trzy wiaty drewniane z dachami dwuspadowymi, oznaczone numerami 1, 2 i 13 na części graficznej projektu zagospodarowania działki, Wiata nr 1: 1. Obiekt o konstrukcji murowanej i drewnianej, pow. zabudowy 675,00m2, wysokość obiektu do kalenicy 4,84m, długość 45,00m, szerokość 15,00m, posadowienie - studnie żelbetowe Dw 1000mm. 2. Elementy drewniane - iglaste (sosna) oheblowane, oszlifowane oraz pomalowane lakierobejcą w kolorze orzechowym. 3. Dach dwuspadowy, pokrycie gont bitumiczny gr. 3,3mm w kolorze brązowym lub ceglastym, rynny i rury spustowe blacha powlekana lub PCV, pozostałe obróbki blacharskie blacha powlekana. Wiata nr 2: 1. Obiekt o konstrukcji murowanej i drewnianej, pow. zabudowy 630,00m2, wysokość obiektu do kalenicy 4,84m, długość 42,00m, szerokość 15,00m, posadowienie - studnie żelbetowe Dw 1000mm. 2. Elementy drewniane - iglaste (sosna) oheblowane, oszlifowane oraz pomalowane lakierobejcą w kolorze orzechowym. 3. Dach dwuspadowy, pokrycie gont bitumiczny gr. 3,3mm w kolorze brązowym lub ceglastym, rynny i rury spustowe blacha powlekana lub PCV, pozostałe obróbki blacharskie blacha powlekana Dw 1000mm. Wiata nr 13: 1. Obiekt o konstrukcji murowanej i drewnianej, pow. zabudowy 270,00m2, wysokość obiektu do kalenicy 4,84m, długość 18,00m, szerokość 15,00m, posadowienie - studnie żelbetowe Dw 1000mm. 2. Elementy drewniane - iglaste (sosna) oheblowane, oszlifowane oraz pomalowane lakierobejcą w kolorze orzechowym. 3. Dach dwuspadowy, pokrycie gont bitumiczny gr. 3,3mm w kolorze brązowym lub ceglastym, rynny i rury spustowe blacha powlekana lub PCV, pozostałe obróbki blacharskie blacha powlekana. b) Wiatę drewnianą - z dachem jednospadowym, wiata oznaczona numerem 3 na części graficznej projektu zagospodarowania działki, posadowienie - stopy fundamentowe lane 30x50 zbrojone. Wiata nr 3 1. Obiekt o konstrukcji murowanej i drewnianej, pow. zabudowy 135,00m2, wysokość obiektu do kalenicy 3,48m, długość 45,00m, szerokość 3,00m. 2. Elementy drewniane - iglaste (sosna) oheblowane, oszlifowane oraz pomalowane lakierobejcą w kolorze orzechowym. 3. Dach jednospadowy, pokrycie gont bitumiczny gr. 3,3mm w kolorze brązowym lub ceglastym, rynny i rury spustowe blacha powlekana lub PCV, pozostałe obróbki blacharskie blacha powlekana. c)Miejsce do grillowania - utwardzone miejsce z kostki brukowej gr. 8cm, z doprowadzoną bieżącą wodą. Miejsce do grillowania oznaczone numerem 5 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. d) Miejsca parkingowe - utwardzone kostką brukową gr. 8cm. Zaprojektowano dwa miejsca parkingowe oznaczone numerami 6 i 7 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. e) Zjazd z drogi publicznej - utwardzony kostką brukową gr. 8cm, zjazd z drogi (działki nr 237 - ulica Popiela ) na działkę nr 236/3. f) Miejsce do mycia pojemników po produktach spożywczo-rolnych - zaprojektowano utwardzone z kostki brukowej gr. 8cm. Miejsce będzie wyposażone w zawór czerpalny z bieżącą wodą, zlokalizowany na zewnętrznej stronie ściany budynku WC (numer 9) oraz projektowane miejsce będzie posiadało odprowadzenie nieczystości płynnych po umytych pojemnikach, do kanalizacji sanitarnej. W miejscu wpustu, do którego będą spływały nieczystości płynne, zaprojektowano dodatkową studzienkę kanalizacyjną z kratą do skratek. g) Bramę główną wejściową na targowisko - brama drewniana, z dachem czterospadowym, zlokalizowana w miejscu istniejącego wjazdu na targowisko. Oznaczona numerem 10 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. Ogólna charakterystyka obiektu: 1. Obiekt o konstrukcji murowanej i drewnianej, pow. zabudowy 16,20m2, wysokość obiektu do kalenicy 5,81m, długość 6,00m, szerokość 2,70m, posadowienie - studnie żelbetowe Dw 1000mm. 2. Elementy drewniane - iglaste (sosna) oheblowane, oszlifowane oraz pomalowane lakierobejcą w kolorze orzechowym. 3. Pokrycie dachowe czterospadowe składające się z 2-ch części: dolna - gont bitumiczny gr. 3,3mm w kolorze ceglastym, górna - drewno sosnowe (gont drewniany) bejcowane, sosna bielona impregnowana. 4. Wrota do bramy wjazdowej - dwuskrzydłowe, gr. desek 4cm, okucia - stal kuta, krawędzie skrzydeł wrót wzmocnione kątownikiem stalowym, bejcowane. h) Bramę dodatkową z furtką - brama stalowa powlekana kolor z furtką (jako element projektowanego ogrodzenia panelowego) i oznaczona numerem 11 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. Brama w świetle wjazdu - 4m, furtka - 1,0m wysokość - 1,5m. i) Furtkę - furtka stalowa powlekana kolor, szerokość 1,0m, wysokość 1,5m (jako element projektowanego ogrodzenia panelowego), zlokalizowana od strony ulicy Ogrodowej i oznaczona numerem 12 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. j) Ogrodzenie - ogrodzenie stalowe powlekane h = 1,5m (panelowe) oznaczone kolorem zielonym na części graficznej projektu zagospodarowania działki. k) Przebudowę podłoża w postaci utwardzenia terenu kostką brukową gr. 8cm z obrzeżami betonowymi gr. 8cm - funkcja chodników i dojść. l) Przebudowę podłoża w postaci utwardzenia terenu płytami drogowymi gr. 12cm z obrzeżami betonowymi gr. 8cm - funkcja stoisk handlowych. m) Remont wiaty targowiskowej wraz z budynkiem gospodarczym - obiekt oznaczony numerem 4 i 14 na części graficznej projektu zagospodarowania działki. Oprócz robót podstawowych wymienionych w opisie technicznym na remont budynku gospodarczego należy wykonać dodatkowo i ująć w wycenie całościowej wymianę rynny i rury spustowej, skucie i otynkowanie wszystkich tynków tj. zewnętrznych, wewnętrznych oraz komina, wstawienie szyby okiennej, wymianę części pokrycia dachowego (deskowanie, cztery krokwie drewniane) papa termozgrzewalna - 15,33m2, ułożenie poniżej terenu od zewnątrz izolacji pionowej z foli kubełkowej na głębokości około 0,6m. n) Remont budynku WC - obiekt oznaczony numerem 9 na części graficznej projektu zagospodarowania działki, Oprócz robót podstawowych wymienionych w opisie technicznym na remont budynku wc należy wykonać dodatkowo i ująć w wycenie całościowej ułożenie poniżej terenu od zewnątrz izolacji pionowej z foli kubełkowej na głębokości około 0,6m oraz montaż kominka wentylacyjnego. o) Schody wejściowe wraz ze ścianą i filarem od strony ulicy Ogrodowej - zlokalizowane schody wraz z balustradą stalową na gruncie, przeznaczone do remontu, szerokość 1,40m, ilość stopni 3. p) Mur od strony ulicy Ogrodowej, przy projektowanych miejscach parkingowych nr 7 do remontu. q) Ogrodzenie betonowe - na granicy działki nr 234 z działkami 235/1 i 235/3 przeznaczone do remontu. r) Instalację elektryczną - w postaci zalicznikowych 3 punktów dystrybucji energii elektrycznej (R1, R2 i R3) dla potrzeb tymczasowych stoisk handlowych. Projektowane punkty dystrybucji energii elektrycznej wraz z zalicznikową linią zasilającą zostały oznaczone kolorem czerwonym na części graficznej projektu zagospodarowania działki. s) Kanalizację deszczową - odprowadzająca wody opadowe z dachów i utwardzeń terenów działek objętych opracowaniem do istniejącego rowu melioracyjnego. Kanalizacja deszczowa wyposażona w osadnik i separator została oznaczona kolorem fioletowym na części graficznej projektu zagospodarowania działki. Kanały deszczowe wykonane z rur PP fi 315 - 110mm, studnie węzłowe żelbetowe fi 1000mm, studnie pośrednie PP 425mm, wpusty uliczne uchylne, regulowane, żeliwne typu ciężkiego, osadnik piasku z kręgów żelbetowych fi 1500mm, separator lamelowy substancji ropopochodnych. t) Przyłącze kanalizacyjne - w postaci rury PP fi 160mm, odprowadzające nieczystości płynne ze stanowiska do mycia pojemników do kanalizacji miejskiej. Przyłącze zakończone projektowaną studzienką żelbetową fi 1000mm z kratą do skratek. u) Przyłącze wodociągowe - do stanowiska z grillem zostanie doprowadzona bieżąca woda z projektowanego zasilania w postaci rury PE fi 32mm z sieci miejskiej (wpięcie w istniejący przewód na działce nr 235/1). Projektowane przyłącze zostanie wyposażone w studzienkę wodomierzową żelbetową o średnicy fi 1000mm z zainstalowanym wodomierzem skrzydełkowym fi 32mm, zaworem do spuszczania wody i zakończone naziemnym zaworem czerpalnym. v) Hydrant przeciwpożarowy - zaprojektowano naziemny hydrant fi 80mm na wodociągu fi 110mm, zlokalizowany przy głównej bramie wejściowej nr 10, przy granicy z działką nr 232. Ponadto istniejące budynki garażowe zlokalizowane na terenie przeznaczonym do inwestycji przeznaczone są do rozbiórki we własnym zakresie przez dzierżawców. Materiały z rozbiórki takie jak: płyty drogowe, ogrodzenie siatkowe, ramowe stanową własność Gminy Więcbork. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Przebudowa, rozbudowa i remont targowiska w Więcborku, BS Więcbork Nr rachunku 22 8162 0003 0000 3564 2000 0050, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - drogowej. Uwaga: Ww. osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1. ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia na skutek: a) zmiany podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane). 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych lub zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień. Opóźnienia, o których mowa w ppkt 2 muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W przedstawionych w pkt 4 ppkt 2 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w odniesieniu do przesłanki, o której mowa w ppkt 2) lit. a oraz lit. c równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 3) zmiana na stanowisku kierownika budowy, kierowników robót. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy, kierowników robót w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w ppkt 3, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ppkt 3, jeżeli uzna, że nie wykonują one należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.