Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Busko-Zdrój: Dostawa,montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń do projekcji kinowej 3D zgodnych ze standardami DCI o rozdzielczości 4K dla zadania pn. Cyfryzacja kina ZDRÓJ w Buskim Samorządowym Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 60887 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Buskie Samorządowe Centrum Kultury , al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 378 23 19, faks 041 370 83 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa,montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń do projekcji kinowej 3D zgodnych ze standardami DCI o rozdzielczości 4K dla zadania pn. Cyfryzacja kina ZDRÓJ w Buskim Samorządowym Centrum Kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Kinowy projektor cyfrowy - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - projektor cyfrowy 4K w standardzie DCI z odpowiednio wydajnym systemem wentylacji wewnątrz bądź na zewnątrz konstrukcji projektora; 2. Serwer kina cyfrowego - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI zintegrowany z projektorem, współpracujący z zainstalowanym w kinie ZDRÓJ systemem audio; 3. Układ do podtrzymywania napięcia serwera UPS - 1 szt. Minimalne wymagania techniczne - odpowiedni układ do podtrzymywania napięcia dla serwera kinowego - min 1500 VA; 4. Obiektyw projekcyjny - 1 szt. Minimalne wymagania techniczne - obiektyw dedykowany do projektora cyfrowego z poz.1), odpowiedni dla warunków projekcji z kabiny projekcyjnej kina ZDRÓJ dostosowany do wymiarów ekranu z poz.11; 5. Procesor wizyjny (skaler) - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł: komputer, DVD; 6. Układ do projekcji 3 D - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - odpowiedni do projektora, dostosowany do rozmiarów ekranu oraz odległości projekcyjnej, przystosowany do okularów polaryzacyjnych jednorazowego użytku; 7. Okulary do projekcji 3 D - 1000 szt. Minimalne wymagania techniczne - 800 sztuk dla dorosłych, 200 sztuk dla dzieci; 8. Panel (komputer do obsługi) - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - panel sterujący dotykowy z oprogramowaniem do kontroli i obsługi projektora; 9. Lampa - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - lampa lub komplet lamp o odpowiedniej mocy do oferowanego projektora i ekranu przy projekcji z kabiny projekcyjnej; 10. Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - odpowiedni stolik dedykowany pod zaoferowany zestaw cyfrowy z rackiem 19 cali dla urządzeń pomocniczych z regulacją wysokości, pochylenia; 11. Ekran projekcyjny - 1szt. Minimalne wymagania techniczne - wymiary 10m x 6m, srebrny metalizowany, odpowiedni do systemów pasywnych polaryzacyjnych przy wykorzystaniu okularów jednorazowego użytku, zwijany elektrycznie do kasety metalowej; 12. Dostawa, montaż oraz szkolenie kinooperatorów w siedzibie Zamawiającego Minimalne wymagania techniczne - instalacja ekranu, projektora, wentylacji do projektora, niezbędnego okablowania. Uruchomienie, zestrojenie i kalibracja z istniejącym w kinie systemem audio oraz szkolenie kinooperatorów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.51.70.00 - Lampy łukowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 głównych dostaw polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu fabrycznie nowych urządzeń do projekcji kinowej 3D wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie od producenta oferowanego projektora o autoryzacji dostawcy i serwisanta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Gwarancja - 9
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania dostaw do realizacji, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku gdy opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów; 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania usługi do realizacji. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach : a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Buskie Samorządowe Centrum Kultury, al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój, pok. nr 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Buskie Samorządowe Centrum Kultury, al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój, pok. nr 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami Projektu pn. "Równość +"
- Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium "Oblęgorek" wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- DOSTAWA PŁYNNEGO DWUTLENKU WĘGLA NA POTRZEBY ZAKŁADU PRODUKCJI WODY MINERALNEJ "BUSKOWIANKA" W WEŁCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Busko-Zdrój"
- "Przebudowa gminnej, przyszkolnej infrastruktury sportowej w Busku-Zdroju"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
- Zakup i dostawa serwera dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa wyposażenia Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Zieleniewie
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.