eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka › Zagospodarowanie plaży przy jeziorze Mikorowo, budowa zjazdu z drogi asfaltowej oraz szlaku pieszo-rowerowego - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Czarna Dąbrówka: Zagospodarowanie plaży przy jeziorze Mikorowo, budowa zjazdu z drogi asfaltowej oraz szlaku pieszo-rowerowego - ETAP II
Numer ogłoszenia: 60878 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie plaży przy jeziorze Mikorowo, budowa zjazdu z drogi asfaltowej oraz szlaku pieszo-rowerowego - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Zagospodarowanie plaży przy jeziorze Mikorowo, budowa zjazdu z drogi asfaltowej oraz szlaku pieszo-rowerowego - Etap II i obejmuje wykonanie min.: 1. Elementy zagospodarowania działki: 1.1 Wykonanie grilla murowanego z kamieni kpl. 1; 1.2 Dostarczenie i montaż altanki - grzybek z drewna z 8 siedziskami drewnianymi pod dachem krytym gontem bitumicznym o średnicy 3,0m i wysokości 4,25m kpl. 1; 1.3 Wykonanie miejsca na ognisko obłożone kamieniami kpl. 1; 1.4 Dostarczenie i montaż ławek przy ognisku z drewnianych bali osadzonych w betonowych fundamentach kpl. 8; 1.5 Dostarczenie i montaż stojaków na rowery ze stali ocynkowanej ogniwo na 10 szt. rowerów każdy osadzony w betonowych fundamentach kpl. 3; 1.6 Dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych solarnych na słupach wys. 4,5m osadzonych w betonowych fundamentach; jednoramienna lampa parkowo-ogrodowa, materiał-ocynkowana stal, klosz wykonany z tworzywa sztucznego, czas pracy lampy do 10h/dzień, źródło światła LED 8W lub 13W,autonomia do 4 dni, moc panela 130W, kontroler MPPT zabezpiecza przed przeładowaniem i rozładowaniem, akumulator 80Ah/12V żelowy lub AGM, włącznik zmierzchowo-programowalny, lampy powinny posiadać wszelkie atesty i certyfikaty do stosowania w miejscach publicznych. kpl. 14; 2. Kajak 2 osobowy polietylenowy, z dwiema polietylenowymi komorami wypornościowymi, dekiel zakręcany w komorze wypornościowej szt. 4; 3. Rower wodny czteroosobowy wykonany z laminatu poliestrowo-szklanego elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej szt. 1; 4. Wiosła , uniwersalne wiosło kajakowe z wyprofilowanym piórem wykonanym z fibrylonu, drążek wykonany z duraluminium, miejsca uchwytu powlekane antypoślizgową folią szt. 8; 5. Kamizelka asekuracyjna - kapok w rozmiarach od S-XL (po 3 szt. z każdego rozmiaru) szt. 12; 6. Słupki do siatki wykonane z profilu owalnego, aluminiowego z naciągiem śrubowym do naprężenia siatki i z hakami zaczepowymi, okryte tzw. bandami odbojowymi -demontowanymi; słupki mocowane do podłoża za pomocą tulei szt. 1; 7. Siatka do siatkówki - z materiału odpowiadającego wyposażeniu boisk sportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i atestami szt. 1; 8. Linie do wytyczania boiska do siatkówki plażowej wykonane z materiału odpowiadającego wyposażeniu boisk sportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i atestami szt. 1; 9. Osłony na słupki demontowane kpl. 1; 10. Tuleje montażowe do słupków do siatkówki szt. 2; 11. Stanowisko sędziowskie do siatkówki plażowej wykonane z cienkościennych rur stalowych malowanych proszkowo osłoniętych gąbką pokrytą skajem szt. 1; 12. Piłki do siatkówki z atestem FIVB szt. 3; 13. Zestaw do badmintona w zestawie: 2 rakietki stalowo-aluminiowe, 1 lotka z główką izometryczną, siatka z metalowymi słupkami z linkami i śledzikami, pokrowiec zestaw 2; 14. Wędka z osprzętem (wędzisko teleskopowe, dł. 2,6-2,7 o maksymalnym ciężarze wyrzutowym do 25 gram; kołowrotek min. 3 łozyska, hamulec umieszczony w dolnej części korpusu, przełożenie 5,1:1- 5,5:1 Żyłka główna 100m dł., 0,18- 0,20mm gr. Spławik przelotowy 2-3 gramy Stopery gumowe 1 opakowanie/min.10 stoperów w paczce/ Haczyk nr 12 szt. 10 Zestaw ciężarków śruciny miękkie, min. 4 rozmiary w op.) szt. 10; 15. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 8); 16. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 3 000,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie, lub wykażą, że będą dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane o wartości 50 000 zł. brutto każda, polegające na wykonaniu elementów małej architektury, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz robót, sporządzony wg załącznika nr 4 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie,sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności branży budowlanej oraz posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej- na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz osób i podmiotów, sporządzony wg załącznika nr 5 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową, co najmniej jak określono brutto w ofercie za wykonanie całości zadania, przez cały okres realizacji umowy - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność. 2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia dla realizacji zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy, określającym warunki i zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną cześć niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza dokonanie zmiany niniejszej umowy: gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, społeczna lub techniczna, nieprzewidziane warunki atmosferyczne, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - w zakresie terminu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4.Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie jw. może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce przetargi-zamówienia publiczne-U.G.Czarna Dąbrówka-zag. plaży
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka pokój Nr 12 Sekretariat przy przesyłce poleconej, kurierskiej liczy się data i godzina wpływu nie data stempla pocztowego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania pod nazwą Zagospodarowanie plaży przy jeziorze Mikorowo, budowa zjazdu z drogi asfaltowej oraz szlaku pieszo-rowerowego - etap II objętego umową o przyznanej pomocy finansowej Nr 00068-6173-SW1101595-12-14 z dnia 05.07. 2013 r. w ramach programu ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ SEKTORA, RYBOŁÓSTWA I NABRZEZNYCH OBSZARÓW RYBACKICH 2007 - 2013, OŚ PRIORYTETOWA 4 - ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.