eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nowych i naprawa istniejących poręczy, barier i innych stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Łódź: Wykonanie nowych i naprawa istniejących poręczy, barier i innych stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie Łodzi
Numer ogłoszenia: 60843 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16255 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowych i naprawa istniejących poręczy, barier i innych stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonania nowych oraz naprawy istniejących poręczy, barier ochronnych i innych stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie Łodzi - do wykonania w ciągu roku 2011. 2. Szczegółowy zakres planowanych prac, pod względem rodzaju i ilości robót, zawiera Formularz cenowy (Formularz Nr 2). Szczegółowe wymagania techniczne dla planowanych robót zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Zadanie realizowane będzie sukcesywnie, we wcześniej uzgodnionych z Wykonawcą terminach, na podstawie ustnych poleceń przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonych protokołami przekazania terenu. Roboty awaryjne, zapewniające bezpieczeństwo użytkowników dróg, będą wykonywane w trybie natychmiastowym. Ich rozpoczęcie musi nastąpić w ciągu 12 godzin, a zabezpieczenie miejsca zdarzenia niezwłocznie, od momentu zawiadomienia, także telefonicznego, przez przedstawiciela Zamawiającego lub Dyspozycję Inżyniera Miasta. 4. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem: 4.1.Stalowe bariery ochronne typu SP-06 (z prowadnicą typ A i B), o słupkach w rozstawie co 1,0 - 2,0 m, całe odcinki oraz poszczególne ich elementy: - demontaż uszkodzonych barier, - montaż nowych, z zastosowaniem barier przekładkowych, - prostowanie odcinków uszkodzonych z uwzględnieniem ewentualnie demontażu i montażu. 4.2. poręcze stalowe typu miejskiego (z płaskowników): - demontaż istniejących poręczy, z czasowym zabezpieczeniem miejsca po zdemontowanym odcinku, - wykonanie nowych poręczy, ich malowanie lub ocynkowanie ogniowe i montaż, - prostowanie odcinków uszkodzonych, z ewentualnym demontażem i montażem. 4.3. renowacja poręczy typu miejskiego (z demontażem i montażem): - oczyszczenie przez piaskowanie lub śrutowanie i zabezpieczenie antykorozyjne powłokami malarskimi, - oczyszczenie przez piaskowanie lub śrutowanie i ocynkowanie ogniowe. 4.4. osłony nadtrakcyjne (z kątowników i płaskowników, z wypełnieniem blachą i siatką): - demontaż istniejących z czasowym zabezpieczeniem miejsca po zdemontowanym odcinku, - wykonanie nowych osłon, ich malowanie lub ocynkowanie ogniowe i montaż 4.5. zakupienie lub wykonanie nowej oraz wymiana istniejącej stalowej armatury na instalacji kanalizacyjnej i drenażowej (kratki, studzienki, pokrywy itp.) w rejonie obiektów inżynierskich. 5. Wszystkie powyższe elementy należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami, z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i posiadających wymagane szczegółowymi przepisami atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne. 6. W cenach jednostkowych robót należy dodatkowo uwzględnić: - wykonanie, w przypadkach niezbędnych, organizacji ruchu na czas robót, - wykonanie oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, - w niezbędnych przypadkach prowadzenie robót w porze nocnej, a dla większości lokalizacji - przy czynnym ruchu drogowym i ruchu pieszych, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Tam, gdzie w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30, ust. 1 Ustawy - zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR, ul. Maratońska 96c, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193535,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216404,97

  • Oferta z najniższą ceną: 216404,97 / Oferta z najwyższą ceną: 262359,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.