eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki i obrębu Widełka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Kolbuszowa: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki i obrębu Widełka
Numer ogłoszenia: 60830 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki i obrębu Widełka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki i obrębu Widełka. Zamówienie udzielane w częściach: Część I: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenia numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki. Dane ogólne: Zarębki - powierzchnia opracowania (nowy pomiar) - 705 ha - ilość wszystkich działek - 1601 - ilość jednostek rejestrowych - 603 - ilość budynków - 740 - grunty zmeliorowane - około 100 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 5 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 150 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki techniczne -Zarębki Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji. Część II: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Widełka Dane ogólne: Widełka - powierzchnia opracowania (nowy pomiar) - około 2726 ha - ilość wszystkich działek - 5040 - ilość jednostek rejestrowych - 1969 - ilość budynków - 3050 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 33 ark map, - mapa zasadnicza (hybrydowa) o niepełnej treści - około 600 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz załącznik nr 9 do SIWZ - Warunki techniczne - Widełka Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: cz. I - 2 500,00 PLN ( słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) cz. II - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla części I: - trzy usługi polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru ( gdzie warunki techniczne zakładały ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych i ich pomiar dla wszystkich działek opracowywanego obiektu) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto każda, dla części II: - dwie usługi polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru ( gdzie warunki techniczne zakładały ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych i ich pomiar dla wszystkich działek opracowywanego obiektu) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. brutto każda, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na etapie realizacji każdej z części zamówienia będzie dysponował, co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe łącznie w zakresie 1 i 2, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2015r., poz. 520 ze zm. ) oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty cenowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ) , pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/- złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany zakresu /robót/ prac, jakie Wykonawca wskazał w ofercie do wykonania przy pomocy Podwykonawców. 3) Zmiana podmiotu trzeciego/podwykonawcy, osób realizujących zamówienie na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok.217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenia numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenia numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Zarębki Dane ogólne: Zarębki - powierzchnia opracowania (nowy pomiar) - 705 ha - ilość wszystkich działek - 1601 - ilość jednostek rejestrowych - 603 - ilość budynków - 740 - grunty zmeliorowane - około 100 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 5 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 150 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki techniczne -Zarębki Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Widełka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Widełka Dane ogólne: Widełka - powierzchnia opracowania (nowy pomiar) - około 2726 ha - ilość wszystkich działek - 5040 - ilość jednostek rejestrowych - 1969 - ilość budynków - 3050 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 33 ark map, - mapa zasadnicza (hybrydowa) o niepełnej treści - około 600 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz załącznik nr 9 do SIWZ - Warunki techniczne - Widełka Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.