eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Dostawa i instalacja systemu alarmowego oraz stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych i interwencją grupy szybkiego reagowania na potrzeby Siemianowickiego Centrum Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Siemianowice Śląskie: Dostawa i instalacja systemu alarmowego oraz stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych i interwencją grupy szybkiego reagowania na potrzeby Siemianowickiego Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 60830 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Siemianowickie Centrum Kultury , ul. Niepodległości 45, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 228 72 80, faks 0-32 228 72 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu alarmowego oraz stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych i interwencją grupy szybkiego reagowania na potrzeby Siemianowickiego Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; 1). stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na potrzeby Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 siłami 1 pracownika ochrony posiadającego co najmniej ukończony kurs w zakresie ochrony osób i mienia, zdolnego do prawidłowego wykonania zamówienia, zatrudnionego w systemie zmianowym przez Wykonawcę w całym okresie trwania zamówienia tj. przez 17008 godzin w systemie: - całodobowym w okresie od 1 maja do 30 września oraz soboty, niedziele i święta, - szesnastogodzinnym tj. od 15.00 do 7.00 w dni powszednie od 1 października do 30 kwietnia; Podana ilość godzin zawiera 360 godzin rezerwy na ewentualne wydłużenia czasu pracy. Ilość godzin może ulec zmniejszeniu. W takiej sytuacji Zamawiający obliczać będzie należność za wykonanie zamówienia obliczając faktyczną ilość przepracowanych godzin wg ceny za 1 roboczogodzinę. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całej kwoty i ilości roboczogodzin będących przedmiotem niniejszej specyfikacji, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń. 2). dostawa i montaż instalacji alarmowej przy wykorzystaniu urządzeń przewodowych i/lub bezprzewodowych spełniające minimalne kryteria wymagane przepisami prawa dotyczące obiektów użyteczności publicznej jeśli istnieją przepisy regulujące ilość, rodzaj lub sposób ich rozmieszczenia; umożliwiające podział na odrębne strefy nadzoru; przypisanie indywidualnego kodu PIN poszczególnym osobom wskazanym przez zamawiającego; wyposażonej w czujniki wykrywające ruch, dym w pomieszczeniach Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45; ruch, dym, wodę i gaz w pomieszczeniach przy ul. Świerczewskiego 22; montaż urządzeń antynapadowych we wszystkich monitorowanych obiektach. a) do momentu zakończenia montażu i uruchomienia instalacji alarmowej Wykonawca dozoruje obiekt przy ul. Świerczewskiego 22 nie dłużej jednak niż 10 dni od dnia podpisania umowy w godzinach od 15.00 do 8.00 w dni powszednie oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. 3). Monitoring sygnałów alarmowych oraz ewentualna interwencja grupy szybkiego reagowania w przypadku powzięcia wiadomości o wystąpieniu zagrożenia w monitorowanych obiektach lub na wypadek sytuacji wymagającej wsparcia pracownika ochrony na jego uzasadnione wezwanie - maksymalnie w czasie 7 minut od otrzymania sygnału alarmowego; 4). Wykonawca musi zagwarantować: - łączność z Dyspozytorem za pomocą środków łączności innych niż stacjonarne urządzenia telekomunikacyjne, będące na wyposażeniu Zamawiającego, umożliwiające nawiązanie łączności przez strażnika ochrony lub wezwanie wsparcia w sytuacjach kryzysowych, - bieżącą konserwację urządzeń i instalacji utrzymującą systemy alarmowe w stałej sprawności eksploatacyjnej w trakcie realizacji zamówienia oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej konserwacji, - podłączenie wszystkich jednostek w tym zlokalizowanej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Wierzbowej 2, gdzie realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o istniejące w nich urządzenia techniczne, chyba że zaistnieje konieczność zastosowania innych niż zainstalowane urządzeń do radiowej transmisji sygnału alarmowego, - prowadzenie dokumentacji w związku z realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym i przekazywanie kwartalnych raportów funkcjonowania systemu (dane dotyczące awarii, sabotażu) oraz comiesięcznie raportów wyłączania i załączania systemów przez osoby uprawnione - zawierające datę i godzinę - umożliwiające identyfikację). - wykonywanie postanowień instrukcji dla strażników ochrony mienia stanowiącej załącznik do umowy na wykonanie zamówienia, - stabilność personelu na obsadzonym stanowisku - mającą na celu ograniczenie fluktuacji kadrowej ze względu na publiczny charakter placówki oraz powierzone obowiązki wynikające z instrukcji, - wyrywkową kontrolę wewnętrzną zatrudnionych strażników. 6).Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 7). Od momentu uruchomienia instalacja alarmowa jest własnością Zamawiającego, poza urządzeniami do transmisji radiowej niezbędnymi do przekazu informacji o wystąpieniu zagrożenia, które w trakcie wykonywania zamówienia oraz po jego zakończeniu należą do Wykonawcy. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w każdym ze wskazanych obiektów Siemianowickiego Centrum Kultury wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności tzn. aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. -Dz. U. 2005, Nr 145, poz. 1221) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1000000,00 PLN; Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1000000,00 PLN 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN 4. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy 5. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy (w przypadku przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy; Polisę lub inny dokument ubezpieczenia; Wykaz wykonanych usług - składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1 i pkt 4 ustawy; Koncesję, zezwolenie lub licencję - składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siemianowickie Centrum Kultury 41-106 Siemianowice Śląskie ul. Niepodległości 45, pok. 3 bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Siemianowickim Centrum Kultury 41-106 Siemianowice Śląskie ul. Niepodległości 45, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.