eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10



Ogłoszenie nr 608160-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.: Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10107597100000, ul. Mickiewicza  16 , 99-200  Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 828 82 50, , e-mail zamowienia@nzozpcz.pl, sekretariat@nzozpcz.pl, faks 43 828 82 55.
Adres strony internetowej (URL): www.nzozpcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.nzozpcz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.nzozpcz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, budynek Aministracji, I piętro - Sekretariat Zarządu


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/10/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.86.30.00-5; 15.86.10.00-1; 15.81.00.00-9; 15.50.00.00-3; 15.51.20.00-0; 41.10.00.00-0; 03.14.25.00-3; 03.22.00.00-9; 03.21.21.00-1; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.13.15.00-0; 15.13.11.30-5; 15.22.00.00-6; 15.89.60.00-5; 15.88.20.00-4; 15.88.40.00-8. 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 poz. 1252 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2019 r. poz. 2178) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji, przez upoważnionego pracownika: a) Działu Żywienia dotyczy Pakietów od 1 do 14; b) Apteki Szpitalnej dotyczy Pakietu nr 15. 5. Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego: a) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 1; b) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00 - 13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 2; c) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:00- 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu 3; d) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 6:30 - 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 4; e) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 5; f) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 6; g) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-14:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 7; h) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 - 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 8; i) min. 2 raz w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:00-9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla pakietu nr 9; j) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 - 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 10; k) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 - 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 11; l) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 - 8:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 12; m) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 - 8:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 13; n) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:00 - 9:30 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 14; o) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:30 - 14:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy - do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 15. 6. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia (dotyczy Pakietów od 1 do 14) i Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 15) Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Żywienia Zamawiającego lub Apteki Szpitalnej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego pieczywa a Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia zwrotu i dokonania korekty faktury o zwróconą ilość pieczywa. Zwrot pieczywa nastąpi nie później niż w ciągu 72h od dostawy pieczywa - dotyczy Pakietu nr 3. 8. Faktyczna ilość zamawianych produktów spożywczych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów spożywczych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP ( nie dotyczy pakietu nr 15). 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 15 pakietów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje pakietu. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 15 pakietów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje pakietu. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 14. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w pkt. 11 załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 15. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15863000-5
15861000-1
15810000-9
15500000-3
15512000-0
41100000-0
03142500-3
03220000-9
03212100-1
15110000-2
15112000-6
15131500-0
15131130-5
15220000-6
15896000-5
15882000-4
15884000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Katalogi, opisy, foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie zawartości mięsa i rodzaju mięsa w przedmiocie zamówienia opisanym w Pakiecie nr 13 w Załączniku nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia w/w parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Katalogi, opisy, foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia opisanym w Pakiecie nr 15 w Załączniku nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia w/w parametry opisane przez Zamawiającego w załączeniu nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o dysponowaniu zatwierdzonym przez Państwowego/Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego środkiem transportu do przewozu produktów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy Pakietu nr 3, 4, 5, 7, 11, 12, 13, 14.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu płatności, terminu dostawy, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także m.in. informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 1.1) i 2.1) niniejszej SIWZ 3) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany produkt zamienny, Zamawiający dokona zakupu produktu we własnym zakresie obciążając Wykonawcę różnicą cen oraz naliczy kary umowne zgodnie z postanowieniami §6 ust. 1 b) dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej; c) dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru; d) dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje: 1. Administratorem Danych Osobowych udostępnionych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator); 2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - email: sekretariat@nzozpcz.pl lub na adres pocztowy Administratora; 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia pn "Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach" (numer postępowania PCZ/ZP/3330/10/2020); 4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp); 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp; 7. uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2 RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8. dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cukier 1kg kg 1 300 2. Sól jodowana 1kg kg 400 3. Mąka pszenna typ 450 1kg kg 1 500 4. Mąka pszenna typ 480 1kg kg 30 5. Przyprawa warzywna 200g szt. 420 6. Przyprawa do drobiu kg 3 7. Przyprawa do gulaszu kg 4 8. Przyprawa w płynie 1L szt. 40 9. Papryka mielona słodka kg 1 10. Pieprz biały mielony kg 0,5 11. Majeranek kg 2 12. Liść laurowy kg 1 13. Ziele angielskie kg 3 14. Pieprz mielony czarny kg 6 15. Pieprz ziarnisty 20g kg 0,5 16. Olej rzepakowy 1L opak. 400 17. Herbata liściasta 100g szt. 650 18. Herbata czarna, expresowa 100 szt a 1,5g okrągłe saszetki w oryginalnym opakowaniu typu Assuan szt. 10 19. Kakao 150g zawartość tłuszczu kakaowego 10-12% szt. 2 20. Ryż sypki biały 1kg kg 400 21. Kasza manna 1kg kg 280 22. Kasza jęczmienna gruba 1kg kg 700 23. Kasza gryczana palona 1kg kg 120 24. Kwasek cytrynowy 20g szt. 1 300 25. Zacierka makaronowa o nieregularnym kształcie, typu Rędzin lub równoważne kg 70 26. Makaron - świderek, nitka, kolanko, wstążka - kg 930 27. Aronia - koncentrat w proszku 100g szt. 550 28. Majonez (zawartość tłuszczu min.68%) 700g szt, 70 29. Musztarda 210g szt. 40 30. Ketchup 500g opak. 5 31. Chrzan 190g szt. 5 32. Groszek konserwowy 400g szt. 100 33. Kukurydza konserwowa 400g szt. 220 34. Szczaw konserwowy 0,9 L szt. 25 35. Syrop owocowy 0,5 l szt. 360 36. Barszcz biały w płynie 0,5 L szt. 180 37. Dżem 25g szt. 1 200 38. Dżem 1kg szt. 10 39. Miód naturalny 25g szt. 30 40. Kisiel truskawkowy 40g szt. 630 41. Galaretka truskawkowa 90g szt. 100 42. Budyń (1/2 l mleka) 40g szt. 750 43. Herbatniki 14g szt. 600 44. Wafelki 20g szt. 220 45. Suchary bez cukru 285 g szt. 100 46. Pasztet drobiowy 130g szt. 700 47. Wafle ryżowe 100g szt. 60 48. Listki waflowe bez cukru 38g szt. 200 49. Słonecznik łuskany kg 3 50 Tuńczyk w sosie własnym - kawałki 170g szt. 120 51. Cynamon 20g szt. 2 52. Koncentrat pomidorowy typu Dawtona 1000g, 30% szt. 125 53. Koncentrat barszczu czerwonego zagęszczony sok z buraków min. 59,3% 300ml typu Krakus szt. 60 54. Płatki owsiane op. max. 500g kg 150 55. Płatki kukurydziane op. max. 1000g kg 1 56. Kawa zbożowa 1000g szt. 2 57. Przyprawa do ryb kg 3,558. Fasola czerwona 400g szt. 6 59. Brzoskwinie w syropie 820g szt. 200 60. Ananasy w syropie 565g szt. 150 61. Oliwa z oliwek 1L szt. 3 62. Bazylia 10g szt. 50 63. Tymianek 10g szt. 30 64. Rozmaryn 10g szt. 30 65. Sok pomidorowy 0,33L łagodny szt. 1 350 66. Zioła prowansalskie 10g kg. 90 67. Mięta 20 torebek opak. 10 68. Rumianek 20 torebek opak. 10 69. Gruszka w syropie 850g szt. 50 70. Rodzynki kg 3 71. Płatki jęczmienne kg 200 72. Kawa inka 150g szt. 1 73. Mąka razowa pszenna kg 2 74. Makaron razowy świderek kg 50 75. Kasza jaglana kg 150 76. Ryż naturalny brązowy kg 220 77. Ogórek konserwowy 900g szt. 5 78. Papryka konserwowa 900g szt. 5 79. Ocet winny 500ml szt. 2 80. Sos winegret kg 2 81. Herbata granulaowana 100g szt. 700 82. Kleik ryżowy 160g szt. 25 83. Bobo-frut 175ml szt. 24 84. Musztarda 500g szt. 5 85. Makaron świderek mąka durum kg. 170 86. Makaron bezglutenowy kg 2 87. Mąka kukurydziana kg 2 88. Kasza pęczak kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Herbata czarna typu Lipton lub równoważna 100 torebek opak. 15 2. Herbata owocowa różne smaki typu Lipton lub równoważna 100 torebek opak. 24 3. Orzeszki ziemne solone typu Felix lub równoważne 380g opak. 100 4. Słone przekąski - krakersy minin typu Lajkonik lub równoważne 90g opak. 96 5. Chrupiące krążki talarki wypiekane na złocisty kolor typu Krakowskie talarki lub równoważne 155g opak. 96 6. Lekka, chrupiąca przekąska w kształcie tradycyjnego precla typu Lajkonik lub równoważne 130g opak. 96 7. Paluszki słone typu Lajkonik lub równoważne 300g opak. 96 8. Aromatyczna kawa rozpuszczalna z naturalną kawową pianką typu Jacobs Velvet lub równoważna 200g szt. 24 9. Aromatyczna kawa mielona typu Jacobs Cronat Gold lub równoważna 250g szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15863000-5, 15861000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Chleb pszenno-żytni 1000g szt. 5 500 2. Chleb razowy 500g szt. 3 000 3. Bułka zwykła 50g szt. 10 000 4. Bułka razowa z ziarnami 60g szt. 13 400 5. Bułka tarta - kg 40 6. Angielka 400 g szt. 15 7. Bułka grahamka 60g szt. 5 000 8. Bułka czerstwa 100g szt. 1 100 9. Chleb razowy z ziarnami 400g szt. 4 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mleko 2% opak. do 5L L 9 000 2. Śmietana 18% 330 g szt. 200 3. Ser biały twarogowy półtłusty folia kg 1 500 4. Ser żółty salami, twardy kg 100 5. Ser żółty kg 10 6. Ser topiony-plastry 130g szt. 1 600 7. Ser topiony-krążki 140g szt. 900 8. Ser twarogowy plaster 150g szt. 2 000 9. Margaryna 250g szt. 100 10. Masło naturalne 200g, min. 82% tłuszczu zw. szt. 5 000 11. Kefir 1L szt. 10 12. Serek homogenizowany waniliowy 150g szt. 50 13. Jogurt owocowy 120g szt. 200 14. Jogurt naturalny bez cukru 330g szt. 600 15. Jogurt naturalny bez cukru 150g szt. 10 000 16. Serek homogenizowany naturalny 10 kg kg 1 100 17. Jogurt naturalny 5-10 kg kg. 100 18. Serek śmietankowy różne smaki 4x30g szt. 1 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Śmietanka do kawy Poj. 0,25l - 12% szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15512000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Woda mineralna gazowana, suma składników mineralnych min. 311,5 mg/l typu Żywiec Zdrój lub równoważna 1,5L szt. 96 2. Woda mineralna niegazowana, suma składników mineralnych 230 mg/dm3, typu Żywiec Zdrój lub równoważna 1,5L szt. 96 3. Naturalna woda mineralna ogólna zawartość rozpuszczalnych składników 1920,1 mg/l, typu Muszynianka lub równoważna 1,5L szt. 96
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 41100000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaja L (63-73g) szt. 17 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Marchew - kg 4 500 2. Pietruszka - kg 500 3. Seler - kg 2 000 4. Por - kg 180 5. Burak - kg 2 200 6. Botwina w sezonie szt. 80 7. Kapusta biała - kg 1 000 8. Kapusta młoda w sezonie szt. 100 9. Kapusta pekińska - kg 500 10. Kapusta czerwona - kg 70 11. Kapusta kwaszona - kg 60 12. Włoszczyzna Pęczek szt. 1 100 13. Cebula - kg 300 14. Pieczarka - kg 220 15. Jabłka średniej wielkości - kg 3 000 16. Ogórek zielony - kg 5 17. Ogórek kiszony - kg 300 18. Pomidory w sezonie (V-X) kg 300 19. Pomidory poza sezonem (XI-IV) kg 150 20. Ogórek zielony (VI - IX) kg 25 21. Ogórek sałatkowy w sezonie kg 20 22. Koper Pęczek szt. 2 200 23. Natka pietruszki Pęczek szt. 1 800 24. Sałata min. 0,20 kg szt. 3 500 25. Kalafior min 1,20 kg szt. 50 26. Groch łupany - kg 5 27. Czosnek _ szt. 150 28. Papryka kg 5 29. Szczypiorek - szt. 900 30. Brokuły min. 500g szt. 10 31. Truskawka w sezonie kg 20 32. Sałata lodowa kg 5 33. Rzodkiewka pęczek pęczek 10 34. Cytryny kg 30 35. Cukinia w sezonie kg 5 36. Cebula czerwona kg 2 37. Pomidor polny w sezonie (IX-X) kg 180 38. Papryka w sezonie (VIII-X) kg 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ziemniaki - kg 15 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Winogrono - kg 40 2. Brzoskwinie kg 50 3. Arbuz kg 300 4. Kiełki kg 10 5. Grejpfrut kg 10 6. Pomarańcza kg 150 7. Banany kg 600 8. Morele kg 10 9. Kiwi szt. 500 10. Mandarynka kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wieprzowina gulaszowa - kg 650 2. Wołowina gulaszowa kostka drobna kg 250 3. Wieprzowina tłusta - kg 300 4. Łopatka b/k - kg 650 5. Kości rozbiorowe ze schabu i karczku - kg 15 6. Kości wędzone - kg 5 7. Schab b /k - kg 750 8. Żeberka (cienkie paski, nie odmięśnione) - kg 20 9. Słonina - kg 40 10. Wątroba wieprzowa - kg 100 11. Karczek b/k - kg 230 12. Od szynki - kg 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Udziec z kurczaka min. 200g kg 600 2. Udko z kurczaka 250g kg 2 000 3. Ćwiartka kurczaka 0,45kg kg 300 4. Filet z kurczaka - kg 1 300 5. Porcje rosołowe - kg 700 6. Żołądki drobiowe - kg 20 7. Wątróbki drobiowe - kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 15131500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. KIEŁBASA KRAKOWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 320 2. KIEŁBASA SZYNKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 190 3. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. kg 200 4. KIEŁBASA RAWSKA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona parzona, wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 280 5. KIEŁBASA ŁOPATKOWA lub GOLONKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 320 6. KIEŁBASA DOMOWA lub równoważna. Kiełbasa cienka, wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 13%. Batony w jelitach wieprzowych cienkich, odkręcane w odcinki - krótkie. Powierzchnia batonu od jasnobrązowej do ciemnobrązowej, osłonka pomarszczona. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone. Barwa na przekroju charakterystyczna dla użytych surowców peklowanych; mięsa od bladoróżowej do ciemnoczerwonej; tłuszczu od kremowej do białej. Pętka do 100 g. kg 20 7. KIEŁBASA ZWYCZAJNA lub równoważna- wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, cienka, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 12%. kg 20 8. Boczek wędzony kg 4 9. Pachwina wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 89%. kg 20 10. KIEŁBASA ŻYWIECKA lub równoważna - wędlina wieprzowa, grubo rozdrobniona wędzona, parzona, suszona, zawartość mięsa wieprzowego min. 97%. kg 5 11. PARÓWKA PALUSZEK, kiełbasa wieprzowa cienka, drobno rozdrobniona wędzona parzona o zawartości mięsa wieprzowego min. 63%. kg 150 12. PIECZEŃ ŁOPATKOWA - wyrób wieprzowy średnio rozdrobniony pieczony, zawartość mięsa wieprzowego z łopatki min. 72%. kg 300 13. PIECZEŃ WIEPRZOWA - wyrób wieprzowy, drobno rozdrobniony pieczony o zawartości mięsa wieprzowego min. 56%. kg 6 14. SZYNKA KONSERWOWA - kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona parzona z białkiem wieprzowym o zawartości mięsa wieprzowego min. 78%. kg 200 15. POLĘDWICA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 150 16. SZYNKA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 250 17. Parówka drobiowa cienka, paluszek, o zawartości mięsa z kurczaka min. 80%. kg 20 18. PASZTET MIĘSNY W FOREMCE- wyrób wieprzowy drobno rozdrobniony pieczony z dodatkiem pieprzu i majeranku, zawartość mięsa z głów wieprzowych min. 57%. kg 120 19. KIEŁBASA BIAŁA PARZONA - kiełbasa parzona wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona z dodatkiem czosnku, kardamonu, pieprzu i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. Pętka 100g. kg 20 20. OGONÓWKA WĘDZONA lub równoważna- wędzonka wieprzowa parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 83%. Wędzonka otrzymana z części szynki wieprzowej peklowanej bez kości, wędzona, parzona. Wędzonka osznurowana wzdłuż i w poprzek; barwa mięsa różowa do blado czerwonej, barwa tłuszczu biała do jasno żółtej, częściowo pokryta warstewką tłuszczu. kg 220 21. SZYNKA WĘDZONA - wędzonka parzona, szynka wieprzowa min. 83%. Smak i zapach charakterystyczny dla wędliny wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków. kg 10 22. KABANOSY - kiełbasa średnio zmielona wędzona parzona, 100g produktu wyprodukowana z min.105 g mięsa wieprzowego. kg 1 23. KIEŁBASKI WIEJSKIE - kiełbasa (cienka , średnica - 1cm) wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem kminku, zawartość mięsa wieprzowego min. 80%. Pętka 50-60 g. kg 70 24. SZYNKA - wieprzowa, parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. kg 10 25. Baleron kg 2 26. PASZTET DROBIOWY - mięso drobiowe odzielone mechanicznie 55%, wątroba drobiowa 28%, rosół, sól i pieprz. kg 10 27. SZYNKA DELIKATESOWA - kiełbasa wieprzowo - drobiowa, grubo rozdrobniona parzona. Mięso wieprzowe (55%) kg 400 28. SZYNKA Z INDYKA - średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z indyka min. 30%. kg 150 29. GALANTYNA - wyrób blokowy gotowany. Mięso wieprzowe (56%), woda , żelatyna wieprzowa, sól, pieprz, susz pietruszki. Osłonka niejadalana. kg 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131130-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mrożona miruna 170-230g kg 150 2. Dorsz Czarniak b/glazury kg 500 3. Mrożona tilapia 25% glazury - kg 200 4. Truskawka mrożona - kg 300 5. Brokuł mrożony - kg 550 6. Fasolka zielona - mrożona (cięta) - kg 20 7. Kalafior mrożony - kg 1200 8. Mieszanka warzywna 7 - składnikowa - kg 70 9. Płaty śledziowe - solone - kg 40 10. Makrela wędzona - kg 200 11. Szprotki wędzone - kg 30 12. Bukiet warzyw 3 składnikowy - kg 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15896000-5, 15230000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. "Kleik ryżowy przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1 " 160g szt. 140 2. "Kleik kukurydziany przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1 " 160g szt. 40 3. Sok przecierowy owocowo- warzywny zawierający dodatek witaminy C oraz błonnik pokarmowy - przeznaczony dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia 175ml szt. 200 4. Deser owocowy wzbogacony witaminą C 125- 130g szt. 120 5. Deser owocowy nie zawierający mleka ani masła dla dzieci mających alergię pokarmową 190-200g szt. 60 6. Mus z owoców przeznaczony dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia, wzbogacony witaminą C lub jogurcik z owocami (z gruszką, maliną lub jagodą) dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia. 4x100g opakowanie 18 7. Kaszka mleczna z owocami 230g szt. 70 8. Kaszka bezmleczna z owocami 180g szt. 70 9. Kaszka mleczna do picia 200 ml szt. 150 10. Zupka jarzynowa dla niemowląt powyżej 4 miesiąca życia 125- 130g szt. 150 11. Zupka jarzynowa z mięsem dla niemowląt powyżej 5 miesiąca życia 125- 130g szt. 150 12. Bezglutenowy i bezlaktozowy produkt zbożowy z ryżu i mąki z chleba świętojańskiego z witaminami i składanikami mineralnymi bez zawartości białka krowiego i białka sojowego. Produkt do stosowania przy alergii na białko mleka krowiego, profilaktyce alergii, diecie bezglutenowej, nietolerancji laktozy i niedoborach masy ciała. Do stosowania u niemowląt powyżej 4 miesiąca życia 500g szt. 10 13. Hydrolizat serwatki o znacznym stopniu hydrolizy w płynie. Zawiera min. 66 kcal/100ml, błonnik pokarmowy (min. 0,6g/100 ml), białko (równoważnik białka 1,6g/100 ml), Laktozę (2,9g/100 ml) 90-100 ml, opakowanie 24 szt. opakowanie 2 14. Mleko modyfikowane początkowe dla niemowląt (od urodzenia do 6 miesiaca życia) gotowe do spożycia o zawartości: serwatka/kazeina 70/30, minimalna zawartość białka 1,2g w 100ml 32x 90 ml opakowanie 50 15. Mleko gotowe do spożycia przeznaczone dla niemowląt od urodzenia do 6 miesiąca życia, które dostarcza wszystkich składników odżywczych, zgodnie z zaleceniami niezbędnymi do prawidłowego rozwoju niemowlęcia. Zawiera wymagane witaminy i składniki mineralne, których potrzebuje dziecko oraz kwas DHA i ARA, a także prebiotyki: galaktooligosacharydy (GOS) i polidekstrozę (PDX). Pojamność 59 ml 6x 59 ml opakowanie 20 16. Smoczek z uniwersalnym gwintem przeznaczonym do butelek mleka gotowego do spożycia. Standard flow. Bez latexu. Smoczek kompatybilny z mlekim opisnaym w poz. 15. szt. szt. 120 17. Kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna dieta dla dzieci powyżej 1 roku życia, kaloryczność 1,5 kcal./ml. Skład dostosowany do potrzeb dzieci. Odpowiednia do stosowania jako jedyne źródło pożywienia bądź uzupełnienia codziennej diety 4x200 ml opakowanie 50 18. Kleik ryżowy 160 g szt. 40 19. Bobo-frut 175 ml szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15882000-4, 15884000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.