eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont pomieszczenia oraz przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej i ch³odzenia w pom. 118 w bud. A-3 dla potrzeb Szko³y Doktorskiej AGH w Krakowie - KC-zp.272-651/19

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-10



Og³oszenie nr 608121-N-2019 z dnia 2019-10-10 r.

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanis³awa Staszica: remont pomieszczenia oraz przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej i ch³odzenia w pom. 118 w bud. A-3 dla potrzeb Szko³y Doktorskiej AGH w Krakowie - KC-zp.272-651/19
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanis³awa Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 15770000000000, ul. Al. Mickiewicza  30 , 30-059  Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl, faks (12)6173595.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dzp.agh.edu.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanis³awa Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, paw. C-2, pok. 117


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: remont pomieszczenia oraz przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej i ch³odzenia w pom. 118 w bud. A-3 dla potrzeb Szko³y Doktorskiej AGH w Krakowie - KC-zp.272-651/19
Numer referencyjny: KC-zp.272-651/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Remont pomieszczenia oraz przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej i ch³odzenia w pom. 118 w bud. A-3 dla potrzeb Szko³y Doktorskiej AGH w Krakowie. Cze¶æ 1 Remont pomieszczenia nr 118 w bud. A-3. Zakres prac remontowych: o roboty budowlane polegaj±ce na demonta¿u stolarki otworowej, pracach tynkarskich, wymurowaniu ¶cianek, wykonaniu wylewek; monta¿u drzwi (kolorystyka dopasowana do istniej±cych, wskazana przez u¿ytkownika - zdjêcie w STWIORB), monta¿u rolet oraz wykonaniu prac malarskich, o roboty sanitarne polegaj±ce na wymianie instalacji sanitarnych, wykonaniu instalacji wody wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, o roboty elektryczne polegaj±ce na wymianie instalacji elektrycznych i o¶wietlenia; Cze¶æ 2 Wykonanie instalacji i klimatyzacji w pom. nr 118 w bud. A-3. Zakres prac inwestycyjnych: o wykonaniu instalacji klimatyzacji o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, W ramach prac nale¿y równie¿ przeprowadziæ demonta¿ i utylizacjê centrali wentylacyjnej w pom. nr 119 oraz drobne prace odtworzeniowe w tym pomieszczeniu. Wspólny S³ownik Zamówieñ dla zadania: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45432111-5 Roboty posadzkarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonaniu: - robót tynkarskich - robót malarskich - robót monta¿owych - robót w zakresie stolarki - robót instalacyjnych kanalizacyjnych, co., elektrycznych - instalacji sanitarnych - instalacji elektrycznych - instalacji wentylacji i klimatyzacji objêtych przedmiotem zamówienia. Wy¿ej okre¶lony wymóg dotyczy równie¿ podwykonawców wykonuj±cych wskazane powy¿ej prace. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla urz±dzeñ, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn±" minimum dla: o urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wymienionych w punktach powy¿szych; a) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla urz±dzeñ, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn±" minimum dla o urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wymienionych w punktach powy¿szych; Zakres uprawnieñ pomiarowych: pomiary w pe³nym zakresie do 1kV Dopuszcza siê posiadanie uprawnieñ D i E przez jedna osobê. Wykonawca winien udzieliæ pe³nej gwarancji na roboty objête zakresem zamówienia na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy (3 lata), zgodnie z warunkami okre¶lonymi w o¶wiadczeniu gwarancyjnym.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem wy¿szym
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-12-23

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje, nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje, nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem up³ywu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: - co najmniej 2 (dwie) realizacje ka¿da na kwotê: min. 150 000,00 z³otych brutto (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto), polegaj±c± na remoncie lub przebudowie pomieszczeñ w zakres których wchodzi³y prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne oraz - co najmniej 1 (jedn±) realizacjê na kwotê min. 50 000,00 z³otych (piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto) obejmuj±c± swoim zakresem wykonanie lub przebudowê instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji (ch³odzenia), b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów; c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej tzw. sanitarnej, która w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów; d) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalno¶ci w specjalno¶ci instalacyjnej tzw. elektrycznej, która w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów; Osoby wymienione powy¿ej powinny posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustaw± z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65). Dopuszcza siê po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt V.1 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wype³niony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego tre¶ci±). 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 3. Upowa¿nienie-pe³nomocnictwo do podpisania oferty winno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów do³±czonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. 3.Pe³nomocnictwo sk³adane jest w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolno¶ci technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 8 500,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy piêæset z³otych 00/100 PLN). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: o Pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiaj±cy przypomina, ¿e za skutecznie wniesione wadium uznaje siê zaksiêgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. o Spó³dzielczej Kasy Oszczêdno¶ciowo-Kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; o gwarancjach bankowych; o gwarancjach ubezpieczeniowych o porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawieraæ zapis o nieodwo³alnym, bezwarunkowym spe³nieniu ¶wiadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1) wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku: a) wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych, je¿eli Umowa zosta³a zawarta na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, tj. zmiany: - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej czê¶ci wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, - wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, - zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych. b) ograniczenia zakresu prac objêtych niniejsz± Umow± w razie stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia, ujêtych w dokumentacji i SIWZ; c) zmiany zakresu prac objêtych niniejsz± Umow± w wyniku zmian opisanych w pkt. 4); je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana: a) si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w czê¶ci lub ca³o¶ci, a w szczególno¶ci epidemi± stwierdzon± przez uprawnione do tego organy lokalne lub pañstwowe, klêsk± ¿ywio³ow±, strajkiem lub stanem wyj±tkowym; b) warunkami pogodowymi uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie prac zewnêtrznych (np. intensywne opady atmosferyczne, powodzie, ekstremalnie wysokie lub niskie temperatury); c) zmiany zakresu prac objêtych niniejsz± Umow± w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.4); d) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu; e) konieczno¶ci± wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od obu stron, aktualizacj± rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny; f) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub okre¶lonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o ile zosta³y wskazane w SIWZ oraz og³oszeniu wp³ywaj±cych na termin wykonania robót objêtych niniejsz± Umow± podstawow±; g) nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów, zwi±zanych z przekroczeniem obowi±zuj±cych terminów wydawania lub odmowy wydania, zezwoleñ, uzgodnieñ; h) nastêpstwem wprowadzania zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy; i) trudno¶ciami w nabyciu materia³ów i urz±dzeñ wynikaj±cymi z d³ugotrwa³ego spadku poda¿y tych towarów lub innych przyczyn niezale¿nych od obu Stron Umowy. 3) kolejno¶ci i terminu wykonania robót okre¶lonych w Harmonogramie; 4) materia³ów, urz±dzeñ, robót budowlanych oraz rozwi±zañ technicznych i technologicznych, przy czym zmiana taka mo¿e byæ spowodowana: a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji na podstawie której nale¿y wykonaæ roboty, stanowi±cej za³±cznik do SIWZ, spowodowan±: - zaprzestaniem produkcji; - udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcê d³u¿szym terminem ich dostawy na plac budowy; - wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) dostêpno¶ci± na rynku materia³ów i urz±dzeñ lub technologii realizacji robót pozwalaj±cych na: - zaoszczêdzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu Umowy; - obni¿enie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; - uzyskanie lepszej jako¶ci robót; - poprawê warunków bezpieczeñstwa i eksploatacji przysz³ego obiektu; c) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w dokumentacji na podstawie której nale¿y wykonaæ roboty stanowi±c± za³±cznik do SIWZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu Umowy; d) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; e) konieczno¶ci± usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji; f) zmianami rozwi±zañ ujêtych w dokumentacji na podstawie której nale¿y wykonaæ roboty stanowi±c± za³±cznik do SIWZ, spowodowanymi konieczno¶ci± wprowadzenia modyfikacji dokumentacji podyktowanymi konieczno¶ci± racjonalizacji konkretnych rozwi±zañ zwiêkszaj±cych walory u¿ytkowe obiektu, bêd±cego przedmiotem Umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów przedsiêwziêcia/zadania; 5) osób przewidzianych do realizacji przedmiotu Umowy przez Strony pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzaj± spe³nienie warunku w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób. 6) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie okre¶lonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu czê¶ci prac powierzonych Podwykonawcy - z zachowaniem trybu postêpowania opisanego w §6 niniejszej Umowy. 7) zmiany zakresu Umowy spowodowanej nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów, zwi±zanych z odmow± wydania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. 8) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ umowy. 4. Dopuszcza siê równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany Umowy zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. 5. Zmiany przewidziane w Umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego oraz przez Wykonawcê. 6. Warunkiem dokonania zmian, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 7, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy, opis wp³ywu zmiany na termin realizacji oraz Harmonogram. 7. Podstawê obliczenia kosztów zmiany maj±cej wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy stanowiæ bêdzie zatwierdzony przez Zamawiaj±cego: 1) protokó³ nadzoru autorskiego, je¿eli wynika on ze zmiany w dokumentacji na podstawie której nale¿y wykonaæ roboty stanowi±c± za³±cznik do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych do sporz±dzenia kosztorysu Wykonawcy, a w odniesieniu do niewystêpuj±cych w kosztorysie Wykonawcy materia³ów i sprzêtu wed³ug cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcê, ale nie wy¿szych ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych dla rejonu Ma³opolski, a w odniesieniu do materia³ów nie wystêpuj±cych ani w kosztorysie ani w SEKOCENBUD, w oparciu o ceny rynkowe jednostkowe tych materia³ów. 8. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 3 pkt. 2) termin zakoñczenia robót mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 9. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret pierwsze, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret pierwsze, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 11. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret drugie, tiret trzecie lub tiret czwarte, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret drugie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 13. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret trzecie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia Pracownikom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 14. Ka¿da ze Stron Umowy mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania przedmiotu Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 15. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret drugie lub tiret trzecie, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret drugie lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret trzecie. 16. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) tiret trzecie, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 15 pkt 2. 17. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 14, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 18. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 14. W takim przypadku przepisy ust. 15 - 17 oraz 19 stosuje siê odpowiednio. 19. Zawarcie pisemnego aneksu do umowy nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wybrany w drodze postêpowania przetargowego Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu: o uprawnienia wymienione w pkt V.1.3) SIWZi oraz aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego dla osób pe³ni±cych funkcje kierownika budowy/robót. o o¶wiadczenie kierownika budowy o podjêciu obowi±zków, o plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia uwzglêdniaj±cy specyfikê obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych lub o¶wiadczenia o braku obowi±zku jego sporz±dzenia o o¶wiadczenie osoby odpowiedzialnej za zabezpieczenie i prowadzenie prac po¿arowo niebezpiecznych potwierdzaj±ce zapoznanie siê opracowanymi przez zamawiaj±cego wytycznymi do prowadzenia prac niebezpiecznych po¿arowo na AGH oraz ich akceptacjê. W/w wytyczne wraz ze wzorem o¶wiadczenia s± dostêpne pod adresem: http://di.adm.agh.edu.pl/public/Wytyczne_dla_projektantow/wytyczne_do_prowadzenia_prac_pozarowo_niebezpiecznych.pdf o Kosztorys w podziale na czê¶æ I i czê¶æ II w których zaleca siê wycenê co najmniej elementów robót z podaniem ich ilo¶ci, cen jednostkowych i warto¶ci wraz z opisem technologii wykonania robót. Kosztorysy bêd± podstaw± do ewentualnego obni¿enia wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci robót, zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w umowie. Ceny jednostkowe okre¶lone w kosztorysie obowi±zywaæ bêd± przez okres wa¿no¶ci umowy. o o¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na umowê o pracê (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) osób które bêd± wykonywa³y czynno¶ci dla których w pkt. III SIWZ zosta³ okre¶lony taki wymóg. o Szczegó³owy harmonogram rzeczowo-finansowy prac oraz dostaw materia³ów i urz±dzeñ. Zaleca siê, aby dostawa materia³ów i urz±dzeñ by³a odrêbnym elementem w harmonogramie. o kserokopia aktualnych ¶wiadectw kwalifikacyjnych osób, które bêd± wykonywaæ przedmiot zamówienia - zgodnie z wymogiem okre¶lonym w pkt III SIWZ

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.