To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60806 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Nowy Wiśnicz: Utworzenie klubu malucha w miejscowości Stary Wiśnicz.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47403-2017 z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Wiśnicz, krajowy numer identyfikacyjny
54887300000, ul.
ul. Rynek
38,
32720
Nowy Wiśnicz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 850 912, faks
146 850 911, e-mail
wydz.inwest@onet.eu
Adres strony internetowej (URL): www.nowywisicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie klubu malucha w miejscowości Stary Wiśnicz.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI-ZPU.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku przedszkola związana z przebudową poddasza nieużytkowego zlokalizowanego na działce nr 1477/7 w Starym Wiśniczu na potrzeby usług publicznych - klub malucha, obejmująca: -wymianę pokrycia dachowego wraz z wykonaniem ocieplenia; -montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej; -montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej; -prace wykończeniowe wnętrz; -wykonanie drenażu wokół budynku z izolacją ścian fundamentowych; -likwidację starej klatki schodowej, budowę nowej klatki schodowej, montaż dźwigu; -rozbudowę instalacji elektrycznej; -wykonanie nowej instalacji: odgromowej, ppoż., alarmowej, monitoringu, domofonu; -rozbudowę instalacji co, wentylacyjnej; -rozbudowę instalacji wewnętrznych wod- kan; -roboty zewnętrzne: oraz poniższe roboty ujęte w Projekcie termomodernizacji budynku przedszkola na działce Nr 1477/7 w m. Stary Wiśnicz: -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (zaktualizowaną ilość stolarki przedstawia rysunek nr A/10 ww. projektu) -wykonanie ocieplenia budynku (fundamentów, ścian zewnętrznych, kominów, balkonów, zadaszenia. Uwaga:Zadanie pn. "Utworzenie klubu malucha w miejscowości Stary Wiśnicz" dofinansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2017. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45261000-4,
45310000-3,
45330000-9,
45421000-4,
45400000-1,
42416100-6,
45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy PZP, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 573.078,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty: Oferta nr 1 - Zakład Remontowo - Budowlany ,,BUDOLEX" Stanisław Oleksy 34-603 Ujanowice 109, cena brutto: 1.280.000,00 zł; Oferta nr 2 - KBI Technika Grzewcza i Wentylacyjna ul. Na Błonie 3c nr 58, 30-147 Kraków, cena brutto: 1.494.389,85 zł Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska nr 3807 w ciągu drogi powiatowej nr 2084K w miejscowości Sobolów w km 0+237-0+267
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1428K Bochnia (ul. Brzeska, ul. Krzeczowska) - Niedzieliska w miejscowości Bochnia - etap I
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką emulsji asfaltowej z grysami przy użyciu remontera na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2024
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.