eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach rewitalizacji traktu średniowiecznego w Ciechanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Ciechanów: Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach rewitalizacji traktu średniowiecznego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 60800 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach rewitalizacji traktu średniowiecznego w Ciechanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: przebudowa ulicy Warszawskiej w Ciechanowie realizowana (w ramach rewitalizacji traktu średniowiecznego) na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany) i pozwolenia na budowę nr 537/07 z dnia 09.07.2007r. oraz zgłoszenia I.2226.7-1-73/05 z dnia 29.03.2007r. i zgłoszenia I.2226-2-34/08 z 09.12.2008r., a także Projektu Wykonawczego, Projektu stałej (docelowej) i czasowej (na czas budowy) organizacji ruchu, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmujące odpowiednio branże budowlaną, drogową, elektryczną i sanitarną w podziale na: a) TOM I: - Projekt zagospodarowania terenu, b) TOM II (cz.1): - Zeszyt A - Architektura, - Zeszyt D - Drogi, - Zeszyt M - Elementy małej architektury, c) TOM II (cz.2): - Zeszyt Z - Zieleń, - Zeszyt E - Oświetlenie (w tym demontaż istniejącego oświetlenia i przekazanie do Zakładu Energetycznego Płock Dystrybucja Wschód), d) TOM II (cz.3) - Zeszyt K - Kanalizacja deszczowa i odwodnienie, e) Przyłącza kanalizacji deszczowej, które stanowią załączniki do siwz. 2. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca udostępni przejęty teren inwestycji dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. Ciechanów, ul. Gostkowska 81, celem budowy lub przebudowy sieci wodociągowej i przyłączy. Szacunkowy czas realizacji robót wodociągowych ustalono na 8 miesięcy tj. odpowiednio: a) odcinek: ul. Pułtuska - ul. Nadfosna (bez skrzyżowania) - 2 miesiące (rozpoczęcie najwcześniej w drugiej połowie marca 2009r.), b) odcinek: ul. Nadfosna - ul. Mikołajczyka (bez skrzyżowania) - 2 miesiące (lipiec, sierpień 2009), c) odcinek: ul. Mikołajczyka - ul. 11-go Listopada - 4 miesiące (2010r.), d) odcinek: ul. 11-go Listopada - Plac Kościuszki - 2 miesiące (2010r.) tj. wg informacji ZWIK Spółka z o. o. z dnia 10.12.2008r. 3. Zakres prac będących przedmiotem tego postępowania podzielono na trzy etapy, których wstępny termin realizacji założono j.n.: a) odcinek: od ul. Pułtuskiej do ul. Sierakowskiego (oraz Kopernika - Małgorzacka i 17Stycznia - przebudowa oświetlenia) - lipiec 2009r., b) odcinek: od ul. Sierakowskiego do ? ul. Mikołajczyka - listopad 2009r., c) odcinek: od ? ul. Mikołajczyka - ul. 11-go Listopada - listopad 2010r.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 200 000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych) przed terminem składania ofert w formach przewidzianych przez ustawę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogę się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni ulic/y (wykonywane sposobem brukarskim z wykorzystaniem kamiennej kostki brukowej lub płyt kamiennych) wraz z kanalizacją deszczową o wartości min 5 000 000,00zł brutto jedno zadanie lub dwa zadania, których łączna wartość wyniosła min 5 000 000,00zł brutto; (przy czym wartość przerobu na zadaniu/ach musi stanowić przerób zrealizowany w ciągu kolejnych max 12 miesięcy, oraz b) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz dostarczy informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min 2 000 000,00zł, b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę min 2 000 000,00zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/niespełna. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art.23 ustawy jw., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w p-kcie 1 i 4 § 9.1 siwz. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub poszczególnym uczestnikom ubiegających się wspólnie. 7. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców. Wobec powyższego w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie odpowiedniej i właściwie podpisanej oferty.Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami. 2. Oświadczenie nr 1 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. 9. Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p. 10. Wykaz osób i podmiotów (którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy i/lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane (do załącznika nr 9 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy i robót (w specjalnościach wynikających z zakresu planowanej inwestycji tj. minimum: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych), kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej). 11. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wraz z wykazem - załącznik nr 9). 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 14. Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (dodatek 8a do siwz) w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami wg wzoru, - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO /np. *.ath/ jako kosztorys szczegółowy. 15. Dokument wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 16. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 17. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 18. Dowód potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z art.45 ust. 1 u.p.z.p. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów Wydział Inwestycji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do biura podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Sala Konferencyjna (parter) ul. Wodna 1,dnia 06.04.2009 r o godz. 10.15. 2.Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są odpowiednio: 1) Justyna Tomkowska (w zakresie formalno-prawnym) - UMC, pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74, 2) Robert Szymaniak (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 207, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-13; 3) Robert Szepietowski ( w zakresie przedmiotu zamówienia technicznym)-UMC, pokój nr 205, I pietro , ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, tel. (23) 674-92-78.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.