eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i modernizacja budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7 - przebudowa i modernizacja 5, 6 i 7 piętra. Sygnatura postępowaniaBZP/76/DLA/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Warszawa: Przebudowa i modernizacja budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7 - przebudowa i modernizacja 5, 6 i 7 piętra. Sygnatura postępowania: BZP/76/DLA/2011.
Numer ogłoszenia: 60784 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388836 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7 - przebudowa i modernizacja 5, 6 i 7 piętra. Sygnatura postępowania: BZP/76/DLA/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowie i modernizacji zostaną poddane 5, 6 oraz 7 piętro budynku BGK, w którym przewiduje się wykonanie prac w branżach budowlanych i instalacyjnych (instalacje sanitarne, klimatyzacja/wentylacja, instalacje elektryczne i teletechniczne). Piętro V przeznaczone jest na pomieszczenia biurowe, w których przewidywana liczba pracowników stałych to 65 osób. Dostępność do wszystkich pomieszczeń z komunikacji ogólnej, w skład których wejdą: a) pokoje biurowe, b) pomieszczenia higieniczno-sanitarne (łazienki), c) pomieszczenia socjalne, d) salki konferencyjne, e) archiwum, f) pomieszczenie na kopiarkę, tzw. ksero, g) kompleksy sekretarsko - dyrektorskie, w skład każdego kompleksu wchodzą 2 pokoje dyrektorskie, dostępne przez sekretariat. Piętro VI przeznaczone jest na pomieszczenia biurowe w istniejącym układzie funkcjonalnym. Po stronie wschodniej zmianie ulega adaptacja pomieszczenia biurowego. Piętro VII nie jest przeznaczone na stały pobyt ludzi i pełni rolę kondygnacji technicznej z pomieszczeniami pomocniczymi i technicznymi. Roboty będą realizowane w czterech (4) etapach: 1. Etap pierwszy: klatka schodowa łącząca VI i VII piętro oraz wymiana wykładziny i 2x malowanie w pokojach nr 342, 343, 344 (na III piętrze) o łącznej powierzchni 59,65m2 i wysokości 2,7 m, (III piętro). 2. Etap drugi: piętro VII - całość, piętro VI - wschodnia strona, piętro V - wschodnia strona. 3. Etap trzeci. VI piętro - zachodnia strona. 4. Etap czwarty. V piętro - zachodnia strona. Roboty dodatkowe: a) demontaż na czas remontu urządzeń istniejących elektronicznych systemów zabezpieczeniowych, b) montaż urządzeń elektronicznych systemów zabezpieczeniowych po remoncie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: dostawę i montaż 55 kpl. okien o wymiarach 40x40 cm, na VII piętrze oraz dostawę i montaż rolet we wszystkich oknach na V i VI piętrze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAB - BUD Andrzej Zaboklicki, ul. Nowosielecka 14A lok. 3, 00-466 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5506358,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3705168,36

  • Oferta z najniższą ceną: 3052346,63 / Oferta z najwyższą ceną: 6363423,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.