eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok - 4 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06



Ogłoszenie nr 607731-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok - 4 części zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, krajowy numer identyfikacyjny 62127890000000, ul. Pl. Powstańców Warszawy  1 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 560 129, e-mail zamowienia@uokik.gov.pl, faks 228 270 843.
Adres strony internetowej (URL): www.uokik.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.uokik.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.uokik.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
doręczenie do siedziby Zamawiającego, w formie pisemnej
Adres:
w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (00-950), pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój nr 1.6 (Centrum Konferencyjno- Szkoleniowe)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok - 4 części zamówienia
Numer referencyjny: BBA-2.262.38.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: - I część zamówienia - Prasa krajowa papierowa, -II część zamówienia - Prasa krajowa elektroniczna, - III część zamówienia - Prasa zagraniczna papierowa, - IV część zamówienia - Prasa zagraniczna elektroniczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2021-01-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie : a) dla Części I - co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy krajowej w wersji papierowej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. b) dla Części II - co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy krajowej w wersji elektronicznej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. c) dla Części III - co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy zagranicznej w wersji papierowej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto. d) dla Części III - co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy zagranicznej w wersji elektronicznej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę zamówienia. W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Dowodami, o których mowa powyżej są: o referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; o w przypadku usług lub dostaw - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego zamówienie/ Odbiorcę zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 1.2. Lit. A Części II SIWZ musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców (członków konsorcjum).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Prawidłowo wypełnione i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ - odpowiednio dla każdej Części zamówienia). 2. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - Załączniki Nr 6 do SIWZ - wypełniony odpowiednio dla każdej Części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty poprzez: 1) rezygnację z zakupu poszczególnych tytułów prasowych - w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy faktycznie wypłacanego; 2) zmiany liczby pakietów prasy lub zmiany liczby egzemplarzy w poszczególnych tytułach prasowych w okresie obowiązywania umowy - w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3) zmiany cen sprzedaży tytułów dokonanej przez wydawców, wynikającej ze zmiany częstotliwości ich wydawania, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym, od następnego kwartału, jedynie po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w każdym czasie w okresie realizacji przedmiotu umowy, możliwość dokonywania zmian liczby egzemplarzy w poszczególnych tytułach lub rezygnacji z poszczególnych tytułów prasowych w poszczególnych pakietach z zachowaniem ustalonych cen z ofertą Wykonawcy. Zamawiający będzie zgłaszał pisemnie - drogą elektroniczną zmiany przewidywane na etapie realizacji przedmiotu umowy, których otrzymanie potwierdzi Wykonawca. 3. Wykonawca będzie niezwłocznie zawiadamiał pocztą elektroniczną Zamawiającego o: 1) wszelkich istotnych zmianach dotyczących zamawianej prasy np. o zakończeniu lub zawieszeniu wydawania tytułu, zmianie nazwy lub częstotliwości ukazywania się tytułu; 2) zaistnieniu siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie lub terminowe wykonanie dostawy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 pkt. 1 nie dotyczą tytułów, których zakup uzależniony jest od konieczności wykupu przez Wykonawcę obowiązkowej prenumeraty rocznej lub półrocznej. W przypadku prenumeraty półrocznej i rocznej zmiana w zamówieniu może nastąpić po upływie terminu zaprenumerowania przez Wykonawcę danego tytułu. W dniu zawarcia umowy Wykonawca prześle Zamawiającemu listę tytułów objętych obowiązkową prenumeratą roczną lub półroczną. 5. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, Zamawiający zgłaszać będzie zmiany dotyczące zmniejszenia lub zwiększenia ilości egzemplarzy w poszczególnych tytułach, pocztą elektroniczną. Zmiany dla prasy codziennej i tygodników powinny być wprowadzone jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych dla miesięczników zmiany mogą być realizowane z początkiem miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający poinformował Wykonawcę, ale nie później niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić na piśmie w formie elektronicznej otrzymanie informacji dotyczących zmian ilościowych lub likwidacji/utworzenia poszczególnych pakietów. 6. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. Wszelkie zmiany wyłącznie zawarte w treści umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami z wyłączeniem § 4 ust. 3 i 6. 9. Zamawiający dopuszcza taką możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie: 1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 2) zmiany stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego. 3) zmian sposobu wykonywania usługi w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów; 4) możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez skutków prawnych i finansowych dla Zamawiającego np. w sytuacji likwidacji Zamawiającego; 5) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawcy; 6) zmiany ceny, o której mowa w § 3 ust. 4 w zakresie zamówienia do której ma ona zastosowanie i zmiany maksymalnego wynagrodzenia odpowiednio o łączną kwotę wynikającą z takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Prasa krajowa w wersji papierowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy codziennej i czasopism krajowych w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2021 r. 1. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2. Szczegółowe informacje dotyczące tytułów, jak również adresatów i nazw odbiorców zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy i będą na bieżąco aktualizowane drogą elektroniczną przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych tytułów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w następujących terminach: 1) prasy codziennej - każdego dnia roboczego do godziny 7.00 rano; 2) prasy sobotnio-niedzielnej - w poniedziałek do godziny 7.00 rano; 3) wydawnictw periodycznych - nie później niż na drugi dzień po ich wydaniu; 4) w przypadku dni wolnych od pracy określonych ustawowo - w następnym dniu roboczym do godziny 7.00 rano. 4. Miejsca dostaw prasy mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Szczegóły dotyczące zmiany miejsca dostawy będą przekazywane Wykonawcy na bieżąco w trybie roboczym drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić zmianę w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o zmianie miejsca dostawy. 5. Dostawa prasy i czasopism musi odbywać się w foliowanych paczkach. Każdorazowo do każdej paczki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument z wyszczególnionymi tytułami objętymi dostawą. Dodatkowo, prasa dostarczana do Centrali Urzędu powinna być posortowana, podzielona na paczki i opisana zgodnie z zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się do używania trwałego, foliowego opakowania, które będzie zabezpieczać zawartość pakietów przed wpływem czynników atmosferycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Prasa krajowa w wersji elektronicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do prasy krajowej w wersji elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w roku 2021 polegającej na udostępnieniu użytkownikom pobierania i odczytywania, na co najmniej dwóch różnych urządzeniach, w tym jednym mobilnym, prasy w poniższy sposób: a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł lub za pośrednictwem numerów IP Zamawiającego, o ile Wydawca nie dopuszcza aktywacji dostępu poprzez login i hasło, lub b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. 2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępnych dla użytkowników, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł nastąpi przynajmniej 5 dni przed rozpoczęcie "prenumeraty". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Prasa zagraniczna w wersji papierowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism zagranicznych w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2021 r. 2. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. 3. Szczegółowe informacje dotyczące tytułów, jak również adresatów i nazw odbiorców zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy i będą na bieżąco aktualizowane drogą elektroniczną przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych tytułów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących terminach: 1) Prasa papierowa zagraniczna - popularna będzie dostarczana w zapakowanych pakietach nie później niż: a) do godz. 12.00 w dniu ukazania się na rynku w przypadku dzienników porannych; b) do godz. 12.00 w dniu następnym od dnia ukazania się na rynku - w przypadku dzienników popołudniowych, tygodników popularnych i miesięczników; c) do pięciu dni od dnia ukazania się na rynku - w przypadku innych tytułów niż dzienniki i tygodniki. 2) Prasa papierowa zagraniczna - czasopisma specjalistyczne będą dostarczane zgodnie z częstotliwością ich wydawania, nie później niż w terminach: a) europejskie - do 30 dni od daty wydania; b) pozaeuropejskie - do 60 dni od daty wydania; c) dzienniki - do godz. 14.00 następnego dnia roboczego od dnia ich dostawy do Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Prasa zagraniczna w wersji elektronicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do prasy zagranicznej w wersji elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w roku 2021 polegającej na udostępnieniu użytkownikom pobierania i odczytywania, na co najmniej dwóch różnych urządzeniach, w tym jednym mobilnym, prasy w poniższy sposób: a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, lub za pośrednictwem numerów IP Zamawiającego, o ile Wydawca nie dopuszcza aktywacji dostępu poprzez login i hasło, lub b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. 2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępnych dla użytkowników, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł nastąpi przynajmniej 5 dni przed rozpoczęcie "prenumeraty". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.