eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › KPP Pu³tusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 3

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-06



Og³oszenie nr 607603-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu: KPP Pu³tusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 3
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówieñ Publicznych, pokój 801 (8 piêtro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KPP Pu³tusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 3
Numer referencyjny: 41/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Pu³tusku, zlokalizowanej przy ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 3, na dzia³kach o numerach ewidencyjnych 30/4, 30/6, 30/8 i 30/9. 2. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia: 1) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 2) Wytyczne nr 3 Komendanta G³ównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i u¿ytkowych obowi±zuj±cych w obiektach Policji, 3) Decyzja nr 703 Komendanta G³ównego Policji z dnia 14 grudnia 2006 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ policyjne strzelnice æwiczebne, 4) Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeñ przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrze¼wienia, pokoi przej¶ciowych, tymczasowych pomieszczeñ przej¶ciowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postêpowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeñ, pokoi i izb (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 683), 5) obmiary, 6) obowi±zuj±ce normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej zwi±zane z procesem budowlanym. 3. Zakres robót stanowi±cych przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie rozbiórek budynków oraz obiektów in¿ynieryjnych usytuowanych na przedmiotowych dzia³kach, 2) budynek biurowy w technologii tradycyjnej murowanej z elementami ¿elbetowymi, stropy gêsto¿ebrowe - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 1 338,8 m2, kubatura 10 041,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. po¿., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana wzglêdem dokumentacji projektowej dotycz±ca wykonania elewacji budynku. Zamawiaj±cy zak³ada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleñ styropian gr. 15 cm o wspó³czynniku przenikania ciep³a l = 0,031 [W/mK] z wypraw± tynkiem akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 3) budynek gara¿owy w technologii ¿elbetowej ze zlokalizowan± na drugiej kondygnacji piêciostanowiskow± kryt± strzelnice æwiczebn± - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 619,0 m2, kubatura 4 952,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. po¿., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana wzglêdem dokumentacji projektowej dotycz±ca wykonania elewacji budynku. Zamawiaj±cy zak³ada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleñ styropian gr. 15 cm o wspó³czynniku przenikania ciep³a l = 0,031 [W/mK] z wypraw± tynkiem akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 4) wiatê samochodow± o konstrukcji stalowej na 8 stanowisk o powierzchni zabudowy 205,2 m2., 5) kojce dla psów: dwa kojce wraz z dwoma wybiegami o powierzchni zabudowy 220,0 m2., 6) wykonanie zagospodarowania terenu o powierzchni ok. 8 466,00 m2, w tym wykonanie nawierzchni utwardzonych o powierzchni ok. 4 028,10 m2. 4. Wy¿ej wymieniony zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególno¶ci zgodnie ze stanowi±cymi za³±czniki do niej dokumentacj± projektow± - za³±cznik nr 7, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 8 i przedmiarem robót - za³±cznikiem nr 9, które w szczegó³owy sposób opisuj± przedmiot zamówienia. 5. Zamawiaj±cy w celu poprawnego przygotowania oferty zaleca Wykonawcy, przed z³o¿eniem oferty, dokonanie wizji lokalnej przysz³ego placu budowy i zapoznanie siê z warunkami realizacji robót w celu uwzglêdnienia ich w cenie oferty. 6. W ramach wizji lokalnej nale¿y stwierdziæ, czy informacje podane w przedmiarze obejmuj± pe³en zakres robót niniejszego postêpowania i s± zgodne z rzeczywisto¶ci±. 7. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ pe³ny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przedmiaru robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania koñcowego efektu okre¶lonego przez przedmiot zamówienia. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych, na dzieñ rozpoczêcia odbioru. 9. Dokumenty odbiorowe winny byæ skompletowane, ponumerowane, spiête oraz sporz±dzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiaj±cemu winno nast±piæ przed odbiorem koñcowym, po wcze¶niejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za teren budowy od chwili przejêcia placu budowy. 11. Prace towarzysz±ce oraz roboty tymczasowe nie objête przedmiarem robót, konieczne do uwzglêdnienia przez Wykonawcê: 1) pe³na obs³uga geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z op³atami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy - w przypadku, gdy zajdzie konieczno¶æ uzyskania tego typu decyzji, 3) uporz±dkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) wszelkie inne prace nie objête SIWZ, a konieczne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan± i odpowiednie przepisy prawa.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres robót budowlanych, które zostan± udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zosta³ ujêty w odniesieniu do zakresu zamówienia podstawowego przedstawionego w przedmiocie zamówienia pn. "KPP Pu³tusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 3". Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach okre¶lonych w ustawie, w trybie zamówienia z wolnej rêki oraz na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy na zamówienie podstawowe. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, je¿eli takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Warto¶æ tych zamówieñ nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2022-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy oczekuje wykonania budynków (biurowy, gara¿owy, kojce dla psów, wiata) w stanie surowym zamkniêtym do dnia 29.10.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), w sposób nale¿yty wykona³ (zakoñczy³) co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim zakresem i rodzajem robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia, o warto¶ci co najmniej 10 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dziesiêæ milionów 00/100 z³otych brutto). Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 5) w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy technicznej i zawodowej, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, takimi jak: a) kierownik budowy - osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która posiada minimum 10-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnieñ oraz pe³ni³a funkcjê kierownika budowy dla co najmniej dwóch inwestycji polegaj±cych na budowie lub rozbudowie budynku w technologii monolitycznej albo murowanej albo mieszanej o powierzchni u¿ytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni u¿ytkowej dobudowanej czê¶ci budynku nie mniejszej ni¿ 3 000 m2 i ilo¶ci kondygnacji nie mniejszej ni¿ 2, w trakcie których pe³ni³ funkcjê kierownika budowy przez okres nie krótszy ni¿ 9 miesiêcy dla danej inwestycji. Zamawiaj±cy uzna za równowa¿ne funkcji kierownika budowy, je¿eli dana osoba pe³ni³a funkcjê kierownika kontraktu lub kierownika projektu, pod warunkiem, ¿e pe³nienie danej funkcji obejmowa³o wykonywanie czynno¶ci przewidzianych dla kierownika budowy, b) kierownik robót bran¿y sanitarnej - osoba posiadaj±ca uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnieñ oraz pe³ni³a funkcjê kierownika robót bran¿y sanitarnej w ka¿dej z nadzorowanych w okresie nie krótszym ni¿ 6 miesiêcy robót dla co najmniej dwóch robót polegaj±cych na wykonaniu instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacyjnej w budynku o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 2 000,00 m2, c) kierownik robót bran¿y elektrycznej - osoba posiadaj±ca uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnieñ oraz pe³ni³a funkcjê kierownika robót bran¿y elektrycznej w ka¿dej z nadzorowanych robót w okresie nie krótszym ni¿ 6 miesiêcy dla co najmniej dwóch robót polegaj±cych na wykonaniu instalacji elektrycznej w budynku o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 2 000,00 m2, d) kierownik robót bran¿y telekomunikacyjnej - osoba posiadaj±ca uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, która posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie, pe³ni³a funkcjê kierownika robót bran¿y telekomunikacyjnej w ka¿dej z nadzorowanych robót w okresie nie krótszym ni¿ 6 miesiêcy dla co najmniej jednej roboty polegaj±cej na wykonaniu instalacji teleinformatycznych i teletechnicznych w budynku o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 2 000,00 m2, co najmniej jednej roboty polegaj±cej na wykonaniu masztu telekomunikacyjnego, e) kierownik robót bran¿y drogowej - osoba posiadaj±ca uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej, która posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe oraz pe³ni³a funkcjê kierownika robót dla co najmniej dwóch robót polegaj±cych na wykonaniu jezdni lub parkingów lub chodnika lub drogi dla rowerów o powierzchni nie mniejszej ni¿ 4 000,00 m2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ pe³nienia wy¿ej wymienionych funkcji przez t± sam± osobê, w przypadku, je¶li posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (za³±cznik nr 6), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacja o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. Zamawiaj±cy uwzglêdniaj±c dyspozycjê art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, i¿ dla potwierdzenia spe³nienia okre¶lonego warunku udzia³u w postêpowaniu skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. Realizuj±c dyspozycjê art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywaj±c Wykonawcê, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion±, do przedstawienia dokumentów Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±daæ od takiego Wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub mo¿e samodzielnie pozyskaæ. Mo¿liwo¶æ pozyskania bezp³atnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porz±dku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru S±dowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.). Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporz±dzenia w sprawie dokumentów stosuje siê. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5 i § 7 Rozporz±dzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty. Powy¿szy dokument nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane; wraz z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie (dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty), celem wykazania spe³nienia warunków dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej lub technicznej opisanych w pkt 8 ppkt 2 - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5, 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, celem wykazania spe³nienia warunków dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej lub technicznej opisanych w pkt 8 ppkt 2 - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6. Dokumenty wskazane w punkcie 1) i 2) nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pozosta³e dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego i sk³adane wraz z ofert±: 1) Formularz ofertowy (wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ) nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) w przypadku udzielenia pe³nomocnictwa - Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 3) dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie oferty akceptowaln± form± wadium. Zamawiaj±cy w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wp³ynê³a na konto Zamawiaj±cego w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej ni¿ pieniê¿na nale¿y je z³o¿yæ w oryginale. 4) zobowi±zanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u (propozycjê stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ). Ponadto: 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (propozycjê tre¶ci o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ). Powy¿szy dokument nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 250 000,00 z³. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu przyjmuje siê moment uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) w pieni±dzu, 2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000. 4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, na ca³y okres zwi±zania ofert±. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej, Wykonawca z zachowaniem w³a¶ciwej staranno¶ci winien dokonaæ przelewu pieniê¿nego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdy¿ za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania kwoty wadium na podanym wy¿ej rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi zostaæ z³o¿one w oryginale wraz z ofert± i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia winien zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela zap³aty wymaganej kwoty wadium, na pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium, powsta³e na skutek okoliczno¶ci okre¶lonych w ustawie (zaleca siê nie wpisywaæ na trwale tego dokumentu do ca³o¶ci oferty). 8. W dokumencie tym, gwarant/porêczyciel nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia przez beneficjenta (nazwa Zamawiaj±cego: ...................................................) dodatkowych warunków (np. ¿±danie przes³ania wezwania zap³aty za po¶rednictwem banku prowadz±cego rachunek ............................................................, albo ¿±dania potwierdzenia przez notariusza, ¿e podpisy z³o¿one na ¿±daniu zap³aty nale¿± do osób umocowanych do wystêpowania w imieniu .................................................................., albo ¿±danie z³o¿enia wezwanianp. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przed³o¿enia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie osób do wystêpowania w imieniu ................................................................. z ¿±daniem zap³aty). 9. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ w pieni±dzu musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich Zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert. Wadium sk³adane w przedstawionej formie nale¿y z³o¿yæ z ofert±, w oryginale, w oddzielnej kopercie. 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo. 11. Gwarant nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub te¿ od przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji. 12. Zwrot wadium odbywa³ siê bêdzie na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. 1)Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci do 10 % warto¶ci oferty na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi ¶rodkami finansowymi ( wysoko¶æ i ilo¶æ zaliczek okre¶li Zamawiaj±cy ). 2) Udzielenie zaliczki nast±pi pod warunkiem ujêcia na ten cel ¶rodków w planie finansowym inwestycji okre¶lonym dla Zamawiaj±cego przez organ nadrzêdny. 3)W przypadku nie udzielenia zaliczki Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u jakiekolwiek roszczenia o wyp³atê zaliczki ani te¿ inne roszczenia o charakterze odszkodowawczym. 2. Warunkiem udzielenia zaliczki jest wskazanie przez Wykonawcê we wniosku o udzielenie zaliczki zakresu zamówienia, na którego realizacjê wykorzysta zaliczkê a tak¿e wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Po podpisaniu umowy, a przed udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiaj±cego i w terminie przez niego okre¶lonym, Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki wed³ug swego wyboru w jednej z nastêpuj±cych form: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach i ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wniesienie zabezpieczenia zaliczki, o której mowa w ust. 2 nast±pi przez dokonanie wp³aty na konto lub z³o¿enie Zamawiaj±cemu stosownego dokumentu. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki w przypadku nie terminowego rozliczenia dotychczas pobranej zaliczki. Wa¿no¶æ dokumentu gwarancyjnego powinna mijaæ nie wcze¶niej ni¿ 30 dnia od dnia, w którym przypadnie termin rozliczenia zaliczki. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiaj±cego. 4.Zwrot zabezpieczenia zaliczki nast±pi w terminie 14 dni od dnia protokolarnego odbioru robót o warto¶ci udzielonej zaliczki poprzez: -w przypadku zabezpieczenia zaliczki wniesionego w formie pieni±dza - dokonanie wp³aty pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy, przy czym za termin zwrotu zabezpieczenia zaliczki uznaje siê datê obci±¿enia przez bank rachunku Zamawiaj±cego, lub - w przypadku zabezpieczenia zaliczki wniesionego w jednej z form wskazanych w ust. 2 pkt 2) - 5), -zwrot stosownego dokumentu. 5. Udzielenie przez Zamawiaj±cego dalszej zaliczki jest uzale¿nione od wykazania przez Wykonawcê, ¿e wykona³ zamówienie o warto¶ci poprzednio udzielonych zaliczek oraz od przedstawienia dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom bior±cym udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, za któr± zaliczka zosta³a wyp³acona. 6. Nie wniesienie zabezpieczenia zaliczek skutkuje odst±pieniem przez Zamawiaj±cego od udzielania zaliczek. 7. Warunkiem przyst±pienia przez strony do odbioru koñcowego przedmiotu umowy i wystawienia przez Wykonawcê faktury koñcowej za wykonanie umowy jest uprzednie przedstawienie przez Wykonawcê rozliczenia wszystkich pobranych zaliczek, przy czym przez rozliczenie zaliczki nale¿y rozumieæ wykonanie zakresu zamówienia, na który zaliczka zosta³a udzielona i podpisanie przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru stwierdzaj±cego wykonanie tego zakresu bez wad. 8.Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego na jego pisemne wezwanie, je¿eli: 1) Wykonawca nie rozpocz±³ wykonywania robót objêtych zakresem przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1 i nie podejmuje ich pomimo wezwania Zamawiaj±cego, z³o¿onego na pi¶mie, wyznaczaj±cego ostateczny termin rozpoczêcia robót, 2) Wykonawca przerwa³ realizacjê przedmiotu umowy i przerwa trwa d³u¿ej ni¿ 7 dni kalendarzowych, pomimo wezwania Wykonawcy do wznowienia robót i wyznaczenia mu w tym celu ostatecznego terminu, 3) Wykonawca nie przedstawi³ rozliczenia dotychczas pobranej zaliczki, 4) Wykonawca nie wykona³ zakresu robót odpowiadaj±cego warto¶ci± wysoko¶ci pobranej zaliczki (zapis dotyczy sytuacji udzielenia kilku zaliczek ). 9. Zamawiaj±cy skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, je¿eli Wykonawca nie zwróci zaliczki w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego w przypadku, o którym mowa w ust.8. 10. Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia zaliczki z zachowaniem wymogów okre¶lonych w niniejszym paragrafie.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy w przypadku zmiany wysoko¶ci ¶rodków finansowych przyznanych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przewiduje zmianê § 21 ust. 1 pt 1) umowy tj. mo¿liwo¶æ proporcjonalnej zmiany wysoko¶ci kwoty do jakiej Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie zaliczki.


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji20,00
do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia5,00
termin realizacji zamówienia15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziane zmiany umowy, które mog± byæ wprowadzone na etapie jej realizacji: 1) Wynagrodzenie nale¿ne wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, - je¿eli zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2) W przypadku okre¶lonym w pkt 1) ppkt a) dopuszcza siê zamiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê. 3) W przypadku okre¶lonym w pkt 1) ppkt b) i c) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê, która wynika bezpo¶rednio z okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem tych zmian. W przypadku zwiêkszenia wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia dowodów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpuj±cy potwierdz± zasadno¶æ wprowadzenia zmiany wynagrodzenia. Je¶li zmiany bêd± powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ umniejszenia wynagrodzenia o ró¿nicê, która nast±pi³a w wyniku zmiany przepisów w tym zakresie. 4) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy. 5) W przypadkach, o których mowa w pkt 1 ppkt b) i c), Strona wnioskuj±ca o zmianê wynagrodzenia obowi±zana jest wykazaæ drugiej stronie czy i jaki wp³yw zmiany te bêd± mia³y na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 6) Zmiana wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 7) Zachowanie istniej±cych postanowieñ umowy bêdzie niemo¿liwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygniêæ organów administracji, zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. 8) W wypadku zaistnienia okoliczno¶ci Si³y Wy¿szej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczno¶ci. 9) Nast±pi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy. 10) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób wyznaczonych do realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: 1) w pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 4. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000. 5. Zabezpieczenie w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w siedzibie Zamawiaj±cego, w pokoju nr 801. 6. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie ni¿ pieni±dz tre¶æ dokumentu stanowi±cego zabezpieczenie musi byæ zgodna z art. 151 Prawa zamówieñ publicznych, czyli Zamawiaj±cy wymaga, aby kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady przedmiotu umowy wynosi³a 30% wysoko¶ci zabezpieczenia. 7. Dokument gwarancji lub porêczenia zawieraæ ma bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela zap³aty wymaganej kwoty zabezpieczenia, na pierwsze, pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty zabezpieczenia i zawieraj±ce o¶wiadczenie o niespe³nieniu przez Wykonawcê zobowi±zañ wobec Zamawiaj±cego wynikaj±cych z zawartej Umowy. W dokumencie tym, gwarant/porêczyciel nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. ¿±danie przes³ania wezwania zap³aty za po¶rednictwem banku prowadz±cego rachunek bankowy, albo ¿±dania potwierdzenia przez notariusza, ¿e podpisy z³o¿one na ¿±daniu zap³aty nale¿± do osób umocowanych do wystêpowania w imieniu beneficjenta albo ¿±danie z³o¿enia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przed³o¿enia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie osób do wystêpowania w imieniu beneficjenta z ¿±daniem zap³aty). 8. Gwarant nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub te¿ od przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia powinna zawieraæ zapis o tre¶ci: "zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy". Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego PRZED PODPISANIEM UMOWY podlegaæ bêdzie akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO" informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzib± w Radomiu, adres: ul. 11-go Listopada 37/59, kod: 26-600 Radom, 2) nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzib± w Radomiu sprawuje Inspektor Ochrony Danych Osobowych w KWP, adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom; e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp", 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz przez okres na jaki pozwalaj± przepisy prawa w zakresie realizowanych zadañ przez administratora danych, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wspó³administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 1) Urz±d Zamówieñ Publicznych, ul. Postêpu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowany przez Prezesa UZP - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe pozyska³ w toku kontroli, 2) Krajowa Izba Odwo³awcza, ul. Postêpu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowana przez Prezesa KIO - wzglêdem osób fizycznych, od których pozyska³ dane osobowe w ramach wniesionych ¶rodków ochrony prawnej. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na przesy³anie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL-GLN 5907714353635). Zamawiaj±cy wy³±cza ze stosowania przesy³anie za po¶rednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach Publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191). Zamawiaj±cy ustanowi³ rycza³towe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kosztorys szczegó³owy.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.