Ogłoszenie z dnia 2005-11-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: ZZP-89/05 Dostawa odczynników do badań przesiewowych noworodków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka, do kontaktów: Bożena Szymańska, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, tel. 022 883 36 32, fax 022 883 35 13, e-mail: szymabo@poczta.net.pl, www.imid.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Bożena Szymańska, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, tel. 022 883 36 32, fax 022 883 35 13, e-mail: szymabo@poczta.net.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Bożena Szymańska, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, tel. 022 883 36 32, fax 022 883 35 13, e-mail: szymabo@poczta.net.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Bożena Szymańska, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, tel. 022 883 36 32, fax 022 883 35 13, e-mail: szymabo@poczta.net.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZZP-89/05 Dostawa odczynników do badań przesiewowych noworodków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Odczynniki do badań przesiewowych noworodków. Poz. 1 w kierunku wrodzonej niedoczynności tarczycy metodą immunoluminometryczną (LIA) na mikropłytkach w ilości 2 100 000 oznaczeń Poz. 2 w kierunku fenxyloketonurii metodą enzymatyczno-kolorymetryczną na mikropłytkach w ilości 1 300 000 oznaczeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do Instytutu Matki i Dziecka i 7 laboratoriów przesiewowych w: Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i Szczecinie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Odczynniki do badań przesiewowych noworodków. Poz. 1 w kierunku wrodzonej niedoczynności tarczycy metodą immunoluminometryczną (LIA) na mikropłytkach w ilości 2 100 000 oznaczeń Poz. 2 w kierunku fenxyloketonurii metodą enzymatyczno-kolorymetryczną na mikropłytkach w ilości 1 300 000 oznaczeń. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Poz. 1. I dostawa - do 14 dni od podpisania umowy - 80 000 oznaczeń przedmiotu zamówenia. Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie. pełna realizacja dostaw do 31.03.2008r. Poz. 2. I dostawa - do 14 dni od podpisania umowy - 50 000 oznaczeń przedmiotu zamówenia. Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie. pełna realizacja dostaw do 31.03.2008r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wymagane wadium: poz. 1 - 40 400,00 PLN, poz. 2 - 24 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Platność będzie realizowana sukcesywnie za każdą nalezycie zrealizowaną dostawę, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Kupującemu przez sprzedającego faktury VAT oraz potwierdzenia przez kupującego zgodności dostarczonego przedmiotu umowy z fakturą, na rachunek bankowy wskazany przez sprzedającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu praze wykonawców będzie dokonany w oparciu o prawidłowość i kompletnośc złożonych wraz z oferta wszystkich oświadczen i dokumentów jakich żądał Zamawiający. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. par. 1 ust. 1 pkt 1, 4 i 5 a w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę i miejsce poza terytorium RP dokumenty - zgodnie z par. 2 w/w Rozporządzenia. Dokumenty wystawione w innym języku niż polski wymagają tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, a w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę i miejsce poza terytorium RP dokumenty - zgodnie z par. 2 ust. 1 pkt 3 w/w Rozporządzenia. Dokumenty wystawione w innym języku niż polski wymagają tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Deklaracja wytwórcy (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych. - Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych - dokument ten ma mieć formę oświadczenia podpisanego przez osobę /osoby uprawnione do reprezentowania firmy i zawierać w swej treści datę i numer zgłoszenia do Rejestru (jeżeli dotyczy). - Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić oświadczeniem, że oferowanym przedmiotem zamówienia wykonano w Polsce badania kliniczne, ustalono normy dla populacji na podstawie badania minimum 30 000 noworodków w 2-3 laboratoriach Dokumenty wystawione w innym języku niż polski wymagają tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego Ww. dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności świadectwa bądź pozwolenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 211 - 208103 z dnia 03.11.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP-89/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.01.2006, cena - 22,40 PLN. Warunki i sposób płatności: nr konta 15 1010 10 10 0017 5922 3000 0000 lub osobiście w siedzibie zamawiającego pokój nr 1. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, powołania biegli (rzeczoznawcy, wykonawcy i wszystkie zainteresowane osoby. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 11:00, Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 113.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Poz. 1. Dostawa odczynników do badań przesiewowych noworodków w kierunku wrodzonej niedoczynności tarczycy metodą immunoluminometryczną (LIA) na mikropłytkach w ilości 2 100 000 oznaczeń. 3) Zakres lub wartość: w ilości - 2 100 000 oznaczeń 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Poz. 1. I dostawa - do 14 dni od podpisania umowy - 80 000 oznaczeń przedmiotu zamówenia. Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie. pełna realizacja dostaw do 31.03.2008r. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Poz. 2. Dostawa odczynników do badań przesiewowych noworodków w kierunku fenxyloketonurii metodą enzymatyczno-kolorymetryczną na mikropłytkach w ilości 1 300 000 oznaczeń. 3) Zakres lub wartość: w ilości - 1 300 000 oznaczeń 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Poz. 2. I dostawa - do 14 dni od podpisania umowy - 50 000 oznaczeń przedmiotu zamówenia. Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie. pełna realizacja dostaw do 31.03.2008r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.