eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont elementów infrastruktury zewnętrznej wraz z wymianą nawierzchni podwórza i izolacją ścian fundamentowych budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Katowice: Remont elementów infrastruktury zewnętrznej wraz z wymianą nawierzchni podwórza i izolacją ścian fundamentowych budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap II
Numer ogłoszenia: 60746 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Katowicach, Al. Korfantego 117/119, 40-156 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2004691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elementów infrastruktury zewnętrznej wraz z wymianą nawierzchni podwórza i izolacją ścian fundamentowych budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - izolacja p. wodna ścian fundamentowych budynku Sądu, - wymiana nawierzchni podwórza (istniejąca: asfalto-betonowa, docelowa: kostka granitowa) wraz z podbudową, - włączenie do istniejącej kanalizacji nowych elementów odwodnienia nawierzchni z częściowym remontem istniejących studzienek kanalizacji ogólnospławnej, - roboty elektryczne w zakresie przeróbki instalacji oświetlenia zewnętrznego, - wymiana ogrodzenia zewnętrznego i bram wjazdowych, - dostawa i montaż elektrycznie sterowanych zapór - wjazdowej i wyjazdowej, - poprawienie estetyki elewacji stacji transformatorowej (roboty konstrukcyjno-budowlane i elewacyjne), - wykonanie elewacji kompleksu garażowego (tynk akrylowy i panele winylowe na istniejącym podłożu), zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b. wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali minimum dwa zadania porównywalne z zakresem zamówienia. Za porównywalne uznane będzie zadanie polegające na remoncie lub budowie nawierzchni dróg lub placów z kostki granitowej lub betonowej o powierzchni minimum 500 m2 wraz z robotami budowlanymi i instalacyjnymi dotyczącymi przyległych obiektów lub obiektów małej architektury, o łącznych kosztach realizacji brutto minimum 1.000.000,00 zł., c. zatrudniają lub mają do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia budowlane (w tym kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz uprawnienia do nadzorowania robót w obiektach zabytkowych. Wykazane osoby powinny udokumentować przynależność do Samorządowej Izby Zawodowej. d. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zakresu zamówienia. Wykonawca powinien przedłożyć opinię banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z której jednoznacznie wynika, że Wykonawca dysponuje kwotą w wysokości minimum 500.000,00 zł e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, opiewające na kwotę minimum 200.000,00 zł na jedno zdarzenie, aktualne w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia. Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, najlepiej spełniających warunki wymagane przez Zamawiającego. W tym celu zamawiający sporządzi ranking ocen Wykonawców. O pozycji w rankingu decydować będzie ilość punktów uzyskanych za wykonane zadania zgodnie z warunkami określonymi w punkcie b, przy czym za każde wykazane zadanie przyznany zostanie 1 punkt. Pod uwagę będą brane wyłącznie te zadania, które zostaną potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem informacji zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e. Wykaz osób nadzorujących wykonanie zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, f. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h. Dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile uprawnienie takie nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. b. (Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale.) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w punkcie a. składany jest wspólnie przez wykonawców, dokumenty wymienione w punktach b,c,g każdy z Wykonawców składa oddzielnie, dokumenty wymienione w punktach d-f mogą być złożone przez jednego z Wykonawców bądź wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice pok. 020.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice pok. 020.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119 w Katowicach - pokój 020 do 04 kwietnia 2008 r. do godz. 12.00. Wzór wniosku do pobrania ze strony Zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl (menu: Zamówienia Publiczne) Wniosek należy sporządzić w formie pisemnej. We wniosku należy dokładnie oznaczyć Wykonawcę. Wniosek podpisze osoba upoważniona do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu zostaną złożone wraz z wnioskiem w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Wniosek należy złożyć w kopercie uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, zaadresowanej na Zamawiającego, posiadającej oznaczenie KdsP.-236-2/08 oraz nazwę i adres Wykonawcy Wnioski złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.