To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60726 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Łagów: Budowa placu zbaw i terenów rekreacyjnych na terenie gminy Łagów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29339-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów, krajowy numer identyfikacyjny
54531400000, ul.
ul. Rynek
62,
26025
Łagów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 343 70 54, faks
41 343 70 51, e-mail
urzad@lagowgmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lagowgmna.biulletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zbaw i terenów rekreacyjnych na terenie gminy Łagów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.05.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działek stanowiących własność gminy w celu utworzenia placu zabaw dla dzieci, siłowni zewnętrznych, altany rekreacyjnej, poprzez realizację następujących zadań: a) Zadanie 1- Budowa placu zabaw w msc. Piotrów W skład inwestycji wchodzi: niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa altany, budowa ogrodzenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr ewid. 892 obręb Piotrów, w obszarze skrzyżowania drogi gminnej Piotrów Gułaczów- Piotrów Podłazy i drogi gminnej Piotrów - Piórków. Powierzchnia terenu objętego projektem wynosi ok. 1300m2. W ramach zamówienia przewidziano przygotowanie terenu, obsiew trawą, budowę placu zabaw składającego się z urządzenia linarnego, urządzeń ruchowych typu młynek i żółw, zestawu gimnastycznego przeplotni; budowa siłowni zewnętrznej składającej się następujących urządzeń - surfer - wahadło, biegacz- piechur, rower, orbitrek eliptyczny, narciarz- surfer. Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw, altana . Pozostałymi elementami przewidzianymi do realizacji jest wykonanie chodnika z kostki betonowej, ogrodzenia panelowego. Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej 6. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury 7. Dostawa i montaż altany wraz z wyposażeniem 8. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w załącznik nr S1A: 1. Dokumentacja techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. b) Zadanie 2: Budowa placu zabaw w miejscowości Zbelutka Nowa W skład inwestycji wchodzi: niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa altany, budowa ogrodzenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr ew. 134/1 obręb Zbelutka Nowa. Powierzchnia terenu objętego projektem wynosi ok. 1320 m2. W ramach zamówienia przewidziano przygotowanie terenu, obsiew trawą, budowę placu zabaw składającego się z następujących urządzenia - zestaw zabawowo - sprawnościowy, karuzela tarczowa, sprężynowiec, huśtawka podwójna; budowa siłowni zewnętrznej składającej się następujących urządzeń - wioślarz, motyl, orbitrek, podciąg nóg. Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw, altana. Pozostałymi elementami przewidzianymi do realizacji jest wykonanie chodnika z kostki betonowej, ogrodzenia panelowego na prefabrykowanych fundamentach żelbetowych. Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej 6. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury 7. Dostawa i montaż altany wraz z wyposażeniem 8. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik S1B: 1. Dokumentacja Techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. c) Zadanie 3- Zagospodarowanie terenu działki nr ewid. 632 oraz 594 w msc. Sadków- etap II W skład inwestycji wchodzi niwelacja terenu pod inwestycję, budowa placu zabaw, budowa ogrodzenia wykonanie oświetlenia. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działkach nr ew. 632 i 594 obręb Sadków. W ramach zamówienia przewidziano wykonanie oświetlenie terenu i altany, utwardzenie terenu i urządzenie terenów zielonych, budowę placu zabaw składającego się z następujących urządzenia -bujak ważka, huśtawka podwójna, piaskownica, karuzela krzyżowa, zjeżdżalnia, Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze parkowe, regulamin placu zabaw Podstawowy zakres robót: 1. Wykonanie niwelacji i przygotowanie terenu pod inwestycję 2. Wykonanie utwardzenia terenu. 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia 4. Wykonanie placu zabaw 5. Wykonanie oświetlenia, 6. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji odbiorowej Szczegółowy zakres robót został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik S1C: 1. Dokumentacja Techniczna 2. Przedmiarze robót 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy do określenia zakresu robót. Podstawą do wyceny robót są Projekty budowlane i STWiOR. Warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: o W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie. o Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy. o Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. o Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania - dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru. o Odpady i materiały ogólnobudowlane z rozbiórki będzie należało składować w zabezpieczonym miejscu i wywozić systematycznie na legalne składowisko dostępne dla Wykonawcy na jego koszt. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku Zamawiający może dokonać uprzątnięcia odpadów na koszt Wykonawcy. o Rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym. o Zabawki należy montować zgodnie z wytycznymi producenta oraz zasadami wiedzy technicznej i zaleceniami Zamawiającego. Należy bezwzględnie zachować strefy bezpieczeństwa, które przedstawione są na rysunkach w dokumentacji projektowej oraz na załączonych kartach technicznych. Przedstawione w dokumentacji projektowej elementy placów zabaw nie są w pełni wiążące, jednakże zastosowane elementy muszą być równoważne, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa spełniające normy Unii Europejskiej i zatwierdzone przez Zamawiającego. Na terenie placów zabaw należy umieścić tablice informacyjna z regulaminem placu zbaw. o Wraz z dokumentacją odbiorową, inwentaryzacją zrealizowanych obiektów i ich dokumentacją powykonawczą Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia warunków gwarancji, pomiarów i badań kontrolnych, atestów, certyfikatów na użyte materiały wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu. o Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności dostawy z danymi ofertowymi w wybranym przez siebie kwalifikowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Zamawiający będzie miał prawo żądać wymiany wcześniej zamontowanych materiałów na zgodne z ofertą. o Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową /materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika/. o Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami. o Zakończenie robót nastąpi po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru, potwierdzeniu przez inspektora wykonania i odbiorze komisyjnym robót. o Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. o Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie, którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie. o W przypadku rozbieżności, co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy chyba, że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. o W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia /dokumentacji, STWiOR itp./ określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem "lub równoważne" o Wszelkie sformułowania użyte w projekcie typu "zaleca się" itp należy rozumieć jako wymagania Zamawiającego o Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować materiały inne niż w dokumentacji projektowej, zmiana taka wymaga zgody projektanta i Zamawiającego. o W skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wchodzi pełna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej: http://www.lagowgmina.biuletyn.net 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr S1A i S1B , S1C do siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111240-9,
45233253-7,
45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa placu zabaw w msc. Piotrów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11832.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121221,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Budowa placu zabaw w msc. Zbelutka Nowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT119254.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123729,33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: agospdarowanie terenu działki nr eid. 632 oraz 594 w msc. Sadków etap II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62597.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57708.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.