Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Warszawa: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie w 2014 roku z wykorzystaniem nośników: Frontlight FLN 50 oraz Citylight 120 x 180.
Numer ogłoszenia: 60724 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie w 2014 roku z wykorzystaniem nośników: Frontlight FLN 50 oraz Citylight 120 x 180..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie w 2014 roku z wykorzystaniem nośników: Frontlight FLN 50 oraz Citylight 120 x 180. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnosząc e się do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w specyfikacjach przygotowania materiałów do druku dla nośników: FLN 50 i Citylight 120 x 180. Część zamówienia, tj. przeprowadzenie Kampanii Reklamowej dot. spektaklu Król Lear, w okresie od 1 do 30 kwietnia 2014r. - podlegać będzie współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Oś priorytetowa 6 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.1. Kultura..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
AMS S.A. jest jedynym dysponentem nośników reklamowych: jedynego na rynku jednorodnego systemu nośników typu Frontlight FLN 50 o wymiarach 6,1 m x 8,5 m oraz nośników typu Citylight 1,8 m x 1,2 m. Wykonawca dostarczył stosowne oświadczenia w tym zakresie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w Internecie.
- Usługa publikacji artykułów prasowych promujących Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
- "Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku"
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.