Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Międzyrzecz: DOSTAWA SPTZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA 2009 ROK
Numer ogłoszenia: 6069 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych , ul. Poznańska 109, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428700, faks 095 7428701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPTZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA 2009 ROK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu sprzętu medycznego jednorazowego użytku, który został podzielony na 8 n/w pakietów: PAKIET NR 1: Dostawa igieł PAKIET NR 2 : Dostawa rękawic PAKIET NR 3 : Dostawa pojemników i worków na odpady PAKIET NR 4 : Dostawa sprzętu medycznego różnego PAKIET NR 5 : Dostawa strzykawek PAKIET NR 6 : Dostawa kaniul i przyrządów do przetaczania PAKIET NR 7 : Dostawa cewników i zgłębników PAKIET NR 8 : Dostawa pieluchomajtek Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3A - 3H.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp oraz opisane w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie metodą warunku granicznego : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zawarto w punkcie VI. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrzyce.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego budynek administracji, pok. Nr 11, drogą pocztową lub elektroniczną. Opłata 24,40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Poznańska 109 66-300 Międzyrzecz Budynek administracji - pok. Nr 1 (Sekretariat Szpitala).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa igieł.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rękawic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pojemników i worków na odpady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego różnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3D do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa strzykawek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3E do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa kaniul i przyrządów do przetaczania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3F do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa cewników i zgłębników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3G do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 3H do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa Artroskopu
- Cyfryzacja i informatyzacja materiałów archiwalnych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Dostawa rękawic
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.