eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Puławy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Puławy: Zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Puławy
Numer ogłoszenia: 60666 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Zygmunta Wróblewskiego 15, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Puławy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic, ciągów pieszych, parkingów, ścieżek rowerowych i placów komunalnych na terenie miasta Puławy w okresie od 1kwietnia 2009 r. do 31marca 2011 r. Pracami objęte są: Zadanie I - zamiatanie jezdni ulic na terenie miasta Puławy; jezdnie ulic oraz tam gdzie istnieją opaski krawężnikowe również i opaski, Zadanie II - zamiatanie chodników, ciągów pieszych i parkingów na terenie miasta Puławy; chodniki, ciągi piesze, parkingi, zatoki parkingowe, ścieżki rowerowe i place komunalne. Prace powinny być prowadzone mechanicznie (zamiatarkami) a w miejscach niedostępnych dla zamiatarek należy wykonać doczyszczanie ręcznie. Szczegółowy wykaz zakresu oczyszczania z podział na standardy utrzymania zawiera załącznika Nr 1 do każdego z projektów umowy (Zadanie I, Zadanie II). W okresie obowiązywania umowy w zakres prac oczyszczania mogą wchodzić nowo wybudowane drogi gminne z terenu miasta Puławy oraz inne tereny urządzane przez Gminę Miasto Puławy przekazywane w utrzymanie Zarządowi Dróg Miejskich. Obowiązkiem Wykonawcy jest należyte oczyszczanie ww. terenów zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy w okresie (letnim) od 1 kwietnia do 31 października oraz w okresie (zimowym) od 1 listopada do 31 marca w przerwach prowadzenia prac zimowego utrzymania przy wystąpieniu sprzyjających warunków do oczyszczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany standardu utrzymania poszczególnych ulic, ciągów pieszych, parkingów, ścieżek rowerowych i placów komunalnych oraz do włączenia w utrzymanie ulic i obiektów drogowych nie wyszczególnionych w załączniku do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6.000 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. W tym na: Zadanie I - 4.000 zł słownie: cztery tysiące złotych Zadanie II - 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z poź. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto Zarządu Dróg Miejskich w Puławach - GETIN BANK S.A. nr 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 5. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. ust 2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 usługę o wartości łącznej zamówień wynoszącej min. 50% ceny składanej oferty, - wykonali ww usługę należycie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - dysponują w pełni sprawnym sprzętem: Zadanie I zamiatarka do jezdni min. 1 szt. Zadanie II zamiatarka do chodników min. 1 szt. - spełniają pozostałe warunki SIWZ. 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik NR 1 do SIWZ - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Dowód wpłaty (wniesienia) wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy 5. Wykaz sprzętu - wzór stanowi załącznik NR 3 6. Wykaz wykonanych usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy w tym okresie - wzór stanowi załącznik NR 4, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 4, zostały wykonane należycie, 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykonawca może złożyć ww dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9.1.W ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach 24-100 Puławy ul. Wróblewskiego 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach 24-100 Puławy ul. Wróblewskiego 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.