Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Łódź:
ZP/17/2013 dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Działu Technicznego Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 60662 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/17/2013 dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Działu Technicznego Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/17/2013 dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Działu Technicznego Instytutu CZMP
Pakiet nr. 1 - Odzież robocza
1.Ubranie męskie drelichowe 2 częściowe, spodnie ogrodniczki + bluza, możliwość prania w temperaturze do 70°C. - 56 Kpl
Bluza - lekka uniwersalna bez podszewki, wykonana w całości z bawełny lub innego oddychającego materiału z min. 60 % zawartości bawełny,min. 4 kieszenie tj. na stronie frontowej na górze 2 kieszenie zapinane na rzep lub napę, na dole 2 proste kieszenie; regulowane mankiety zapinane na guzik; na dole bluzy po bokach miejscowo wszyta gumka ściągająca w celu dopasowania do sylwetki. Rozmiary od S do XXXL, rozmiar według zamówienia.
Spodnie typu ogrodniczki - wykonane z min. 60% bawełny i 40 % poliester, nogawki nie zakończone gumką, w miejscach newralgicznych wzmocnione na rozerwanie, wzmocnione na kolanach, z możliwością regulowania w pasie dzięki guzikom,szelki w dolnej partii z wszytą gumką(ewentualnie gumka wszyta tunelowo w szelki na całej długości),ogrodniczki z podwyższonym tyłem, wyposażone w min. 6 kieszeni : na klatce duża kieszeń przykryta patką zapinaną na rzep lub napę, kieszeń na suwmiarkę, kieszeń na telefon zapinana na rzep/napę, 2 boczne kieszenie na nogawkach, jedna kieszeń z tyłu ogrodniczek.
Bluza oraz spodnie nie mogą ulegać kurczeniu, odbarwianiu z uwagi na konieczność częstego prania, preferowane kolory to ciemna zieleń, jasny granat, szary, grafitowy, mogą być wykończone stębnówkami w żywych kolorach. Rozmiary od S do XXXL, rozmiar według zamówienia.
2.Koszula flanelowa z długim rękawem - 100 % bawełna w kratę w kolorach szaro - stalowy, granatowo - szary, ciemnozielone z szarym lub zbliżonej kolorystyce. Rozmiary od S do XXXL, rozmiar według zamówienia - 46 szt.
3.Kurtka ocieplana - wykonana z bawełny i poliestru lub ocieplana wypinanym polarem w proporcjach uniemożliwiających szybkie przesiąkanie z systemem wchłaniania wilgoci zapinana na dwukierunkowy suwak przykryty plisą zapinaną na rzepy, kieszenie zewnętrzne przykryte patką zapinaną na rzep/napę, kieszeń na telefon zapinana na rzep/napę, kieszeń wewnętrzna zapinana na suwak lup rzep; odpinany kaptur wyposażony w sznurek, na wysokości pasa od strony wewnętrznej sznurek dopasowujący kurtkę do sylwetki; kurtka wyposażona w elementy odblaskowe (ramiona i ewentualnie z tyłu na dole kurtki); preferowane kolory to szaro-stalowy, granatowy,grafitowy lub ciemnozielony (mogą być z elementami barwnymi). Rozmiary od S do XXXL, rozmiar według zamówienia - 15 szt.
4.Czapka ocieplana - z daszkiem z elementami polaru, z podwijanymi nausznikami ; lub czapka polarowa lub wełniana z wywijanym mankietem;w kolorze granatowym, czarnym, szarym, grafitowym - 15 szt.
Pakiet2
1.Buty białe, na koturnie z krytym szerokim przodem, paskiem na piętę z regulowaną tęgością, z profilem ortopedycznym, podeszwa antypoślizgowa, wierzch perforowany lub gładki/cholewka wykonana z naturalnej skóry, wyściółka skórzana. Rozmiar męski od 38 do 48, rozmiar według zamówienia - 56 para
2.Półbuty kategoria S3 tj. z podeszwą antypoślizgową, ochrona palców, odporność na ścieranie, pękanie; wierzch o wysokim współczynniku przepuszczalności pary wodnej.Rozmiar męski od 38 do 48, rozmiar według zamówienia - 21 para
3.Buty filcowo - gumowe bez dodatków PCV według norm(określonych w § 11 SIWZ). Rozmiar męski od 38 do 48, rozmiar według zamówienia - 21 para.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Asortyment musi spełniać wymagania Normy PN-P-84525:1998 - Deklaracja zgodności z Normą (Pakiet 1).
Asortyment musi spełniać wymagania Normy PN-EN 20347:2005(obuwie medyczne), PN-EN 20347:2007(obuwie robocze) - Deklaracja zgodności z Normą (Pakiet 2).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy),
poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.