Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Kalety: Dostawa i zakup wyposażenia stadionu w mieście Kalety.
Numer ogłoszenia: 60662 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalety , ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety, woj. śląskie, tel. 34 3527630, faks 34 3527635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zakup wyposażenia stadionu w mieście Kalety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup: projektora multimedialnego, ekranu ramowego mobilnego, nagłośnienia, mobilnej sceny i zasilania na wyposażenie stadionu miejskiego w mieście Kalety..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 32.35.12.00-0, 32.32.20.00-6, 44.21.23.20-8, 34.22.33.00-9, 31.12.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium odpowiednio dla poszczególnych zadań: zadanie nr 1 - 500 zł; zadanie nr 2 - brak wadium; zadanie nr 3 - brak wadium; zadanie nr 4 - 3.000 zł; zadanie nr 5 - brak wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaletach, ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety pok. nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 08:55, miejsce: Urząd Miejski w Kaletach, ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety sekretariat burmistrza pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy projektu: Poprawa jakości infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na cele imprez kulturalno - sportowych poprzez modernizację i zakup wyposażenia stadionu w mieście Kalety - Leśnym Zakątku Śląska. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet: III Turystyka, poddziałanie: 3.2.2. Infrastruktura okołoturystyczna - podmioty publiczne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa projektora multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa projektora multimedialnego o następujących parametrach: - stosunek projekcji: 1,62 - 2,43 : 1; - jasność nie mniejsza niż: 6000 ANSI; - rozdzielczość nie mniejsza niż: 1920 x 1080 HDTV; - kontrast nie mniejszy niż: 5000:1; - żywotność lampy w normalnym trybie pracy nie mniejsza niż: 2000 h; - gwarancja minimum 36 miesięcy; - dodatkowa lampa o żywotności nie mniejszej niż: 2000 h; Projektor musi posiadać następujące złącza: - HDMI; - D-SUB 15pin in (VGA); - D-SUB 15pin out (VGA); - Cinch-Video; - 5 x BNC (RGBHV); - RJ45; Jednocześnie należy przeprowadzić szkolenie jednego pracownika z obsługi projektora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa ekranu ramowego mobilnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa ekranu ramowego mobilnego o następujących parametrach: - do projekcji w plenerze; - do przedniej i tylnej projekcji; - składana rama; - montaż bez użycia narzędzi, całość po demontażu mieści się w praktycznym pokrowcu (np. walizka na kółkach); - minimalny wymiar obrazu 500x300 cm; - gwarancja minimum 36 miesięcy; Jednocześnie należy dokonać szkolenia jednego pracownika z obsługi ekranu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa nagłośnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nagłośnienia: Zestaw nagłośniający dużej mocy przeznaczony do nagłośnienia średniej wielkości imprez klubowych i plenerowych aktywny subwoofer i dwa zespoły głośnikowe (satelity). W zestawie nagłośnienia powinny znajdować się: komplet okablowania (głośnikowe oraz sygnałowe wejściowe)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sceny mobilnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sceny mobilnej o następujących parametrach: - długość sceny nie mniejsza niż 7,5 m, - szerokość sceny nie mniejsza niż 6,0 m, - wysokość sceny nie mniejsza niż 4,6 m, - wysokość podestu nad ziemią 1 m - 1,3 m - podesty sceny wykonany z materiałów antypoślizgowych, wodoodpornych atestowanych, - zadaszenie wyposażone w system odprowadzania wody podnoszone hydraulicznie do wysokości maksymalnej, - zabezpieczenie ściany tylnej i ścian bocznych siatką kotarową (sceniczną), - dwie pary schodów na scenę z poręczami, - barierki zabezpieczające boki i tył podestu. - możliwość przechowywania sceny na dworze (w każdych warunkach atmosferyczne). Montaż i demontaż sceny powinien się odbywać bezpośrednio z ziemi lub z podestu scenicznego bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu (montaż i demontaż sceny przy pomocy maksymalnie 4 osób). Scena powinna być zabudowana na przyczepie wyposażonej w hamulec najazdowy i posiadającej wszelkie uprawnienia wymagane do poruszania się w ruchu drogowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20-8, 34.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa zasilania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zasilania o następujących parametrach: Trójfazowy zespół prądotwórczy o następujących parametrach: - napięcie znamionowe: 230/400 V, - moc maksymalna nie mniejsza niż: 8,5 kVA, - moc nominalna nie mniejsza niż: 7,0 kVA, - gniazda AC: 3x230V 16A, 1x400V 16A, - rodzaj paliwa: olej napędowy, - rozruch: elektryczny, - wyposażenie: zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, stabilizacja napięcia, AVR, - podwozie na kołach,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu (...)
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn.
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.