eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Budowa dróg gminnych nr 150622C, 150624C, 150621C, 150623C stanowiących ulice Spacerową, Budowlaną, Słoneczną i Leśną w Dąbrowie Biskupiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Dąbrowa Biskupia: Budowa dróg gminnych nr 150622C, 150624C, 150621C, 150623C stanowiących ulice Spacerową, Budowlaną, Słoneczną i Leśną w Dąbrowie Biskupiej
Numer ogłoszenia: 60655 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych nr 150622C, 150624C, 150621C, 150623C stanowiących ulice Spacerową, Budowlaną, Słoneczną i Leśną w Dąbrowie Biskupiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Roboty drogowe : Ulica Spacerowa - początek ulicy zlokalizowano na krawędzi drogi powiatowej do Przybysławia, koniec za zakrętem w ulicę Budowlaną. Długość ulicy 347,94 m. Na odcinku od 0+000 (PT) do 159,03 trasa przebiega w odcinku prostym z niewielkim załamaniem Z o kącie alfa = 0,43g w km 0+090,20. Od km 0+159,03 do km 0+184,92 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu R=100 m jako wyokrąglenie załamania o kącie alfa =16,48g w km 0+171,98. Od km 0+184,92 do km 0+277,81 trasa jest prostą z załamaniem o kącie alfa =1,03g w km 0+242,23. Od km 0+277,81 do km 0+306,63 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu R=250 m jako wyokrąglenie załomu o kącie alfa = 7,34g w km 0+292,22. Na dalszym odcinku ulica przebiega w odcinku prostym do km 0+328,50, odcinek końcowy łączący ul. Spacerową z ulicą Budowlaną stanowi łuk kołowy o promieniu R=12,5 m jako wyokrąglenie załamania o kącie alfa =99,03g w km 0+338,22. Ulica Słoneczna - początek ulicy zlokalizowano na skrzyżowaniu z ulicą Spacerową w km 0+122,47 (kilometracja ul. Spacerowej). Długość odcinka 102,39 m. Ulica Słoneczna na całej trasie przebiega w odcinku prostym. Ulica Leśna - początek ulicy zlokalizowano na skrzyżowaniu z ulicą Spacerową w km 0+173,60 (kilometracja ul. Spacerowej). Długość odcinka 98,14 m. Ulica Leśna przebiega w od 0+000 do 0+043,52 na odcinku prostym. Od km 0+043,52 do km 0+058,57 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu R=300 m jako wyokrąglenie załamania o kącie alfa =3,19g w km 0+051,68. Od km 0+058,57 do końca trasy ulica przebiega w odcinku prostym. Ulica Budowlana - początek ulicy zlokalizowano na granicy drogi wojewodzkiej nr 252 Inowrocław - Zakrzewo z dowiązaniem do projektowanego w ramach remontu drogi wojewódzkiej zjazdu. Długość odcinka 109,67 m . Ulica Leśna na całej trasie przebiega w odcinku prostym z niewielkim załamaniem o kącie alfa = 0,52g w km 0+044,41. Ul. Spacerowa - jezdnia o szerokości 5,0 m i obustronne opaski po 1,0 m każdy. Ul. Słoneczna - pieszojezdnia o szerokości 5,0 m Ul. Leśna - pieszojezdnia o szerokości 3,50 m Ul. Budowlana - pieszojezdnia o szerokości 4,0 m. Na wszystkich ulicach jako obramowanie zastosowano krawężnik betonowy najazdowy na ławie betonowej z oporem. Spadki poprzeczne ulic: Ul. Spacerowa - daszkowy 2%. Ul. Słoneczna - daszkowy 2%. Ul. Leśna - daszkowy 2%. Ul. Budowlana - daszkowy 2%. Konstrukcja ulic - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN PN-S-96025 o uziarnieniu 0-12.8 mm - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN PN-S-96025 o uziarnieniu 0-16 mm- 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm - 15 cm - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności ponad 8l/dobę. Krawężniki Jako obramowanie ulic zastosować krawężniki betonowe najazdowe 15x22 na ławie betonowej Opaski i obramowania Opaski przy ulicy Spacerowej wykonać z kostki betonowej szarej 8cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm. Podbudowa z chudego betonu gr. 15cm. Dodatkowo wykonać warstwę odcinającą z piasku, gr. 10 cm. Jako obramowanie zastosować opornik betonowy12x25 na ławie betonowej z oporem. Zjazdy na posesje Zjazdy wykonać z kostki betonowej kolorowej 8cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm. Podbudowa z chudego betonu gr. 15cm. Dodatkowo wykonać warstwę odcinającą z piasku, gr. 10 cm. Jako obramowanie zastosować opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem Dojścia piesze na posesje Do niektórych posesji posiadających osobne furtki zaprojektowano wykonanie dojść z kostki betonowej 6 cm na podsypce cementowo piaskowej. Dodatkowo wykonać warstwę odcinającą z piasku, gr. 10 cm. Jako obramowanie zastosować obrzeże betonowe 8x30 na podsypce piaskowej. Roboty ziemne Roboty ziemne polegają na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ulic, chodników i wjazdów oraz nasypów w miejscach zaniżeń zgodnie z przekrojami poprzecznymi i tabelą robot ziemnych. W miejscach nasypów należy zdjąć warstwę humusu gr. 10 cm. Elementy BRD i oznakowanie. W ciągu ul. Spacerowej km 0+050,00 wykonać próg zwalniający U-16c z kostki betonowej. Próg zwalniający należy oznakować znakami A-11a z tabliczką T-1 oraz oznakowaniem poziomym p-25 i elementami odblaskowymi. Teren należy objąć oznakowaniem. Kanalizacja deszczowa Kanalizacja deszczowa obejmuje odwodnienie nawierzchni ulic Spacerowej, Słonecznej, Leśnej i Budowlanej w Dąbrowie Biskupiej. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną do sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogi powiatowej (studnia Di7). Podstawowe dane: - kanały deszczowe lite PVC klasy S (8,0 kN/m2) o 400mm - 525,1 m - kanały deszczowe lite PVC klasy S (8,0 kN/m2) o 300mm - 196,5 m - kanały deszczowe lite PVC klasy S (8,0 kN/m2) o 200mm - 65,0 m - studnie żelbetowe o1200mm - 17 szt. - wpusty uliczne ściekowe z osadnikiem - 22 szt - osadnik piasku - 1 szt - separator substancji ropopochodnych - 1 szt Uzbrojenie Odwodnienie terenu odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych żeliwnych typu D400 620x420mm osadzonych na płycie pokrywowej i żelbetowym pierścieniu odciążającym oraz zbudowanych ponadto z kręgów żelbetowych O500mm z osadnikiem o głębokości 0,5m. Na kolektorze deszczowym zaprojektowano żelbetowe studnie rewizyjne O1200 mm. Kanalizację deszczową na ulicach Budowlana, Słoneczna, Leśna i Spacerowa należy wykonać wg projektu pokazanego na mapie sytuacyjno wysokościowej na odcinku od ul. Budowlanej do ul. Topolowej ( działka nr 206) . II część kanalizacji deszczowej należy wykonać w pasie drogi powiatowej ul. Topolowej ( działka 206) do skrzyżowania z drogą wojewódzką co pokazano na planie zagospodarowania terenu. Do przedmiotu zamówienia nie należy pokazany na mapie sytuacyjno - wysokościowej odcinek kanalizacji deszczowej od ul. Topolowej do drogi wojewódzkiej przez działki 203 i 202/2. Kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu Zwraca się uwagę na mogące wystąpić rozbieżności w lokalizacji naniesionego w projekcie uzbrojenia ze stanem rzeczywistym, jak również na istnienie w terenie uzbrojenia nie zinwentaryzowanego geodezyjnie. Aby uniknąć uszkodzeń i kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym wykonawca robót jest zobowiązany do wykonywania wykopów kontrolnych w celu sprawdzenia rzeczywistych rzędnych istniejącego uzbrojenia. Odsłonięte podczas wykonywania wykopu kable energetyczne i telekomunikacyjne należy zabezpieczyć wg zaleceń gestorów uzbrojenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 PLN do terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 77 9537 0000 2006 0069 1934 0004 w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim Oddział Zakrzewo do terminu składania ofert, z dopiskiem : Wadium na przetarg budowa dróg gminnych. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane branży drogowej, w zakres których wchodziło wykonanie: drogi z nawierzchnią bitumiczną wraz z kanalizacją deszczową i odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł każda Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach określonych w zakresie przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium,pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli dotyczy),pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1)konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn : a)leżących po stronie Zamawiającego min. opóźnienia w podpisaniu umowy, w przekazaniu placu budowy , przekazania dokumentów budowy , zawieszenia robót przez Zamawiającego, b)wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c)wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d)wystąpienia siły wyższej, klęski żywiołowej, e)wystąpienia jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, f)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 2)jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności : a)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań, technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3)pozostałe zmiany: a)jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b)jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , c)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1)opis zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną w składzie, której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1. Rozwój infrastruktury technicznej ,Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.