eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach oraz dostawa oprogramowania bazodanego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-30

POZYCJA 60642

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach oraz dostawa oprogramowania bazodanego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Śląska Akademia Medyczna, do kontaktów: Kierownik Działu Zamówień Publicznych mgr Izabella Krzak, ul. Warszawska 14, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, fax 032 2083589, e-mail: dzp@slam.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.slam.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Zdrowie, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach oraz dostawa oprogramowania bazodanego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Śląska Akademia Medyczna w Katowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wpomagającego pracę ŚAM oraz dostawa oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu ora zapewnienie jego serwisowania Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego Zintegrowany System Informatyczny obejmujący moduły i funkcje zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem bazodanowym, a także przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów oraz będzie świadczył usługi serwisu gwarancyjnego określone w SIWZ. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu informatycznego poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 36 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 36 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, z adaptacją do przepisów na bazie której pracuje system, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych jak i zmian wymaganych przez Zamawiającego oraz udzielanie konsultacji. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na korzystanie z Systemu na Moduły i liczbę użytkowników zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji spełnienia przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia (funkcjonalności Systemu Informatycznego) podczas prezentacji wykonanej na koszt i przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Odmowa przeprowadzenia prezentacji będzie skutkować odrzuceniem oferty. Przebieg prezentacji określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie koszty związane z prezentacją oferowanego systemu ponosi Wykonawca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Certfikat bezpieczeństwa oferowanej bazy danych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: watość przekraczająca 60 000 euro, ale mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN wniesione w dopuszczonych przepisem art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, na warunkach i w terminie określonym w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy PZP, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają warunki szczegółowe, w tym: 1) udokumentują roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej w ostatnich trzech latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 25 000 000 zł; 2) wykażą się posiadaniem zdolności kredytowej lub posiadaniem środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, 3) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. 4) wykażą się posiadaniem certyfikatu ISO lub innego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, 5) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności w tym okresie, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 300 tys. zł netto nie wliczając w to kosztów sprzętu komputerowego, c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 30 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono co najmniej następujące moduły: magazyn, księgowość, kadry, płace, controlling, e) przynajmniej w ramach 3 z tych wdrożeń zostały zrealizowane moduły dedykowane do indywidualnych potrzeb odbiorcy. 6) wykażą się zatrudnieniem w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 50 pracowników w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach. 7) Wykonawca winien być właścicielem praw autorskich lub winien posiadać prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do modyfikacji kodów źródłowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego bez utraty gwarancji 8) Wykonawca, który nie jest producentem oferowanej bazy danych winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wykonawcy. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii notarialnej pełnomocnictwa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki i z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Pełnomocnictwo to musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obowiązek przedłożenia sprawozdań finansowych dotyczy tych lat obrotowych, za które wykonawca zgodnie z przepisami o rachunkowości na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest obowiązany posiadać sporządzone sprawozdanie. 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. certyfikat ISO lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Oferent spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, 2. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Z informacji winno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach, co najmniej 50 pracowników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 300 tys. zł netto nie wliczając w to kosztów sprzętu komputerowego, c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 30 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono co najmniej następujące moduły: magazyn, księgowość, kadry, płace, controlling, e) przynajmniej w ramach 3 z tych wdrożeń zostały zrealizowane moduły dedykowane do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę a umieszczone w wykazie zostały wykonane należycie i zakończyły się sukcesem (np: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. 4. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do modyfikacji kodów źródłowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego bez utraty gwarancji w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 5. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wymogi dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne. Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna spełniać następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) każdy z podmiotów składa wszystkie dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dopuszcza się wspólne złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dopuszcza się, aby podmioty wspólnie ubiegających się o zamówienie łącznie udokumentowały, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, Kwestię składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA ZA RELIZACJĘ ZAMOWIENIA W PEŁNYM ZAKRESIE 60 2. FUNKCJONALNOŚĆ OFEROWANEGO SYSTEMU 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slam.katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 09:30, Sala Senatu Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach ul. Warszawska 14 40-006 Katowice (parter p. nr 3).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.