eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Przeprowadzenie kursów zawodowych, specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Wieruszów: Przeprowadzenie kursów zawodowych, specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie.
Numer ogłoszenia: 60634 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie , ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 7841146; 62 7841321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych, specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przeprowadzenie kursów specjalistycznych skierowanych do pełnoletnich uczennic i uczniów klas III i IV technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie następujących kursów: obsługi programu komputerowego BricsCad, spawacza MAG, operatora wózków widłowych, księgowości i kadrowo-płacowego. Szczegółowy opis poszczególnych kursów został podany w załączniku nr 1 - informacje dotyczące ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- co najmniej jednej usługi (kursu) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części, na którą składana jest oferta, o wartości brutto minimum 8.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie 1) Oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zawierającego potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi ( kursu) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części, na którą składana jest oferta, o wartości brutto minimum 8.000,00 zł z podaniem wartości usługi ( kursu), jej przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa ( kurs) została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporzadzonego według wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporzadzonego według wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporzadzonego według wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz podwykonawstwa sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 2) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy P.z.p. o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 10 niniejszej SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków umowy oraz warunki zmian zostały opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na5.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie, ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, cena 30 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 15:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie, ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Absolwent na 5-tkę !!! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs specjalistyczny z zakresu obsługi programu komputerowego BricsCad..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przeprowadzony zostanie w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 1 grupy (15 osób) w wymiarze 50 godzin ogółem. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal wyposażonych w odpowiednią do ilości uczestników ilość stanowisk komputerowych z legalnym oprogramowaniem, opracowaniem materiałów dydaktycznych, koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego oraz transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę w środowisku BricsCad. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs specjalistyczny spawacza MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia podpisania umowy do 30.05.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 65 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, badań lekarskich( w przypadku gdy będą wymagane), wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, materiały do spawania, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego (realizowanego pod nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego). Celem kursu jest uzyskania przez jego uczestników uprawnień do wykonywania złącz podlegających - UDT. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Kurs musi obejmować tematykę: procesów spawania, technologii i technik spawania, przygotowanie materiału do spawania (ukosowanie, sczepianie) zajęcia praktyczne i egzamin końcowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia podpisania umowy do 30.05.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 65 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, wykonaniem badań lekarskich, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Kurs będzie obejmował zajęcia praktyczne w ilości co najmniej 15 godzin. Kurs ma zakończyć się egzaminem, którego zdanie uprawniać będzie do kierowania wózkami jezdniowymi na terenie całego kraju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia podpisania umowy do 15.06.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 80 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. W ramach zajęć uczestnicy kursu mają mieć do dyspozycji indywidualne stanowisko komputerowe z legalnym oprogramowaniem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. W trakcie kursu uczestnik musi mieć możliwość praktycznego zapoznania się z programami księgowymi m.in. z Insertem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kadrowo-płacowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia podpisania umowy do 15.06.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 80 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie. wynajęciem sal, opracowaniem, zakupem materiałów dydaktycznych uwzględniających testy i zadania praktyczne, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. W ramach zajęć uczestnicy kursu mają mieć do dyspozycji indywidualne stanowisko komputerowe z legalnym oprogramowaniem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym certyfikatem (zaświadczeniem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.