eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w latach 2012 - 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Kielce: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w latach 2012 - 2013 r.
Numer ogłoszenia: 60631 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce , ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, faks 0-41 345-24-08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w latach 2012 - 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień, według poniższego zestawienia NAZWA SORTU Kod CPV ILOŚĆ Jedn. miary I. Mundur wyjściowy leśnika x x x Mundur wyjściowy męski x x x - marynarka 18230000-0 14 szt. -spodnie 18234000-8 24 szt. Mundur wyjściowy damski X x - marynarka 18230000-0 1 szt. - spódnica 18232000-4 2 szt. - spodnie 18234000-8 2 szt. Koszula biała męska z długim rękawem 18332000-5 41 szt. Koszula biała męska z krótkim rękawem 18332000-5 31 szt. Bluzka biała damska z długim rękawem 18332000-5 6 szt. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 18332000-5 7 szt. Krawat 18423000-0 21 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny damski 18212000-8 1 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 18212000-8 6 szt. Kapelusz męski 18441000-2 5 szt. Kapelusz damski 18441000-2 2 szt. Kurtka zimowa damska 18223200-0 5 szt. Kurtka zimowa męska 18223200-0 21 szt. Czapka mundurowa 18443320-5 10 szt. Szalik 18422000-3 7 szt. Skarpety 18317000-4 155 para Półbuty wyjściowe 18815000-5 32 para II. Mundur codzienny leśnika x X x Koszula męska z długim rękawem 18332000-5 40 szt. Koszula męska z krótkim rękawem 18332000-5 44 szt. Bluzka damska z długim rękawem 18332000-5 2 szt. Bluzka damska z krótkim rękawem 18332000-5 2 szt. Spodnie męskie 18234000-8 38 szt. Spódnica 18232000-4 2 szt. Sweter 18235000-5 46 szt. Kamizelka 18235400-6 26 szt. Bluza z polaru 18235000-5 37 szt. Kurtka 18223200-0 19 szt. Czapka zimowa 18443320-5 11 szt. Peleryna 18211000-1 3 szt. Półbuty codzienne 18815000-5 39 para RAZEM II x X x III. Mundur terenowy leśnika x X x Ubranie letnie ze wzorem panterki x X x bluza + kamizelka 18223000-8 16 kpl spodnie 18235400-9 51 szt. Ubranie zimowe x X Kurtka ze wzorem panterki 18223200-0 21 szt. spodnie ze wzorem panterki 18234000-8 18 szt. Czapka letnia ze wzorem panterki 18443320-5 14 szt. Czapka zimowa ze wzorem panterki 18443320-5 18 szt. Trzewiki terenowe z wkładką sympatex 18815000-5 44 para Rękawice damskie 18424000-7 1 para Rękawice męskie 18424000-7 23 para Trzewiki terenowe z wkładką goretex 18815000-5 50 para RAZEM III x X x IV. Oznaki x X x Stylizowany wizerunek orła 39561132-6 7 szt. Stylizowana gałązka modrzewia 39561132-6 1 szt. Oznaki identyfikacyjne 39561132-6 1 szt. Oznaki służbowe 39561132-6 3 szt. RAZEM IV x X x V. Odzież i obuwie robocze x X x Buty gumowo - filcowe 18812000-4 47 para Buty gumowe 18812200-6 49 para Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) 18221300-7 23 szt. Czapka ocieplana 18443320-5 2 szt. Trzewiki 18830000-6 2 para Torba Leśnika 18939000-0 24 szt. Ubranie ocieplane 1822200-3 2 kpl Ubranie letnie 1822200-3 2 kpl Kamizelka 18235400-6 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje składanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 20 % zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.23.00.00 - Odzież różna 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.81.50.00 - Buty 18.23.54.00 - Kamizelki 18.21.10.00 - Peleryny 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych 18.93.90.00 - Torby podręczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w oparciu o art. 26 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Zamawiający przedstawi wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością (minimum 50 000,00 zł netto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru. Ponadto Wykonawca udokumentuje spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, posiadaniem świadectwa zgodności wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, a w przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta, upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem ( ważne 6 miesięcy od daty wystawienia). W przypadku braku ww. dokumentu ( sorty mundurowe dla których ORW LP w Bedoniu nie wydawał świadectwa) należy przedstawić inne równoważne dokumenty świadczące o spełnianiu wymogów jakościowych świadczonych usług o podobnym charakterze. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w oparciu o art. 26 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w oparciu o art. 26 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w oparciu o art. 26 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w oparciu o art. 26 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - zał. Nr 2; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4, zawierający ceny jednostkowe netto , w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania i odzieży roboczej oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) Wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 50 000,00 zł netto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5; 5) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, posiadaniem świadectwa zgodności wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, a w przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta, upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem ( ważne 6 miesięcy od daty wystawienia). W przypadku braku ww. dokumentu ( sorty mundurowe dla których ORW LP w Bedoniu nie wydawał świadectwa) należy przedstawić inne równoważne dokumenty świadczące o spełnianiu wymogów jakościowych świadczonych usług o podobnym charakterze. 6 ) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Kielce; ul. Hubalczyków 15; 25-668 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.