Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Kraków: Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 60625 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krajowych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej Dostawa krajowych odczynników chemicznych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku, lub wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, w asortymencie ilościach i terminach zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał elektronicznie Wykonawcy formularz zamówienia jednostkowego, zawierający wszystkie informacje niezbędne do wykonania zamówienia. Dostawa zagranicznych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej Dostawa zagranicznych odczynników chemicznych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku, lub wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, w asortymencie ilościach i terminach zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał elektronicznie Wykonawcy formularz zamówienia jednostkowego, zawierający wszystkie informacje niezbędne do wykonania zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odczynników chemicznych o wartości minimum 50 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu i dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 złotych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony druk kalkulacji przedmiotowo cenowej w którym jednoznacznie określi zaoferowane w ofercie produkty, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech) - Załącznik nr 1 do OFERTY. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty produktu z aktualnie dostępnej serii: 1)certyfikat jakości produktu wskazanego przez Zamawiającego i certyfikat produktu proponowanego przez Wykonawcę z wyszczególnionymi cechami charakterystycznymi oferowanego produktu , 2)kartę charakterystyki substancji chemicznej 3)oświadczenie, w którym gwarantuje, że Zamawiający otrzyma produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane w dołączonym certyfikacie jakości
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1)dopuszcza się zmianę ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. b)z powodu ograniczenia zakresu dostawy. Zamawiający ma prawo ograniczenia zakresu dostawy z powodu wstrzymania lub ograniczenia środków budżetowych na sfinansowanie przedmiotu umowy. Zakres ograniczenia dostawy będzie odpowiadał zakresowi ograniczenia środków budżetowych na sfinansowanie przedmiotu umowy 2)terminu realizacji umowy, jeżeli dotrzymanie terminu pierwotnie ustalonego byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 3)strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w przypadkach : a)gdy oferowane odczynniki, akcesoria nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji czego nie można było przewidzieć. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Wykonawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku. b)pojawieniem się na rynku odczynnika nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4)Zamawiający przewiduje zmianę terminu płatności za wykonaną usługę w przypadku opóźnienia wpływu na konto Zamawiającego kolejnej transzy środków finansowych na realizację projektu. 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty Politechnika XXI wieku - Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów Umowa nr UDA-POKL. 04.01.01-00-029/10-00, Bioinżynier Chemiczny (BINC) Umowa nr POKL.04.01.02-00-217/11-00 ,Biotechnolog - Inżynier XXI wieku umowa POKL.04.01.02-00-053/12-00, Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości umowa POKL.04.01.02-00-052/12-00 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krajowych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krajowych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej Dostawa krajowych odczynników chemicznych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku, lub wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, w asortymencie ilościach i terminach zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał elektronicznie Wykonawcy formularz zamówienia jednostkowego, zawierający wszystkie informacje niezbędne do wykonania zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zagranicznych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zagranicznych odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej Dostawa zagranicznych odczynników chemicznych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku, lub wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, w asortymencie ilościach i terminach zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał elektronicznie Wykonawcy formularz zamówienia jednostkowego, zawierający wszystkie informacje niezbędne do wykonania zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Czerwieńskiego w granicach istniejącego pasa drogowego w zakresie budowy zatoki postojowej oraz przebudowy drogi dla pieszych (...)
- ZP.28.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych i źródeł światła
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla budowy placu zabaw przy ul. Wawelskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług na telefonię stacjonarną i komórkową
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów laboratoryjnych.
- Dostawa fartuchów chirurgicznych jednorazowych, ubrań chirurgicznych j.uż., czepków chirurgicznych, fartuchów wiązanych na troki, masek chirurgicznych trójwarstwowych... w podziale na 25 części.
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU MONITOROWANIA I HODOWLI PRĄTKA
- Dostawa odczynników do serologii wraz z dzierżawą urządzeń dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Dostawę odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej za pomocą aparatu Luminex 200/Luminex 3D dla UCK.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.